Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1480
Jeg fikk skaffa no ecstasy type grå med en løve logo hvor det sto lion bak (220mg MDMA), og fikk forvarsel om å bare ta halve da det var min første trip og at det kommer til å være en comedown etter ruseffekten har gått av. Jeg var først veldig skeptisk så jeg droppa 1/4 av en pille som første dose for og så vurdere å ta mere etter hvor stor effekt jeg fikk av den. Det gikk 30 min og jeg følte kun at jeg hadde litt mere energi enn til vanlig så jeg bestemte meg for å ta den andre 1/4 som jeg delte opp. Etter cirka en time kjente jeg kun at jeg var litt mere glad og at det kilte litt i kroppen. Jeg trodde dette var fulle ruseffekten og tenkte ikke noe om det. Da jeg våknet idag kjente jeg meg helt vanlig uten noe comedown som jeg ble advart om om, så i morges droppa jeg den siste halvdelen av pilla før jobb da jeg følte meg helt oppegående på rusen kvelden før (pilla ble ikke knekt helt på midten så det var kanskje 120-130mg i den delen jeg tok i morges). Jeg droppa den rundt 20 minutter før jeg skulle kjøre til jobb, og i det jeg gikk til bilen kjente jeg noe samme effekt som dagen før bare litt mer intenst. Jeg tenkte selvfølgelig ikke noe om dette før jeg hadde kjørt et lite stykke. Da merket jeg at effekten var ganske mye mer intens og at jeg måtte konsentrere ekstra godt når jeg kjørte. Jeg kom meg til slutt til jobb og gikk inn til garderoben. Jeg har kun røyket cannabis og drukket alkohol før dette tidspunktet, noe jeg trodde kom til å ha ganske lik intensitet som ecstasy (stemmer ikke i det hele tatt). Så det endte opp med at jeg gikk fram og tilbake i garderoben i kanskje 20 minutter med et mildt panikkanfall og altfor mange tanker i hodet før jeg bestemte meg for å sette meg ned å ta det med ro. Hele kroppen min var varm og jeg hadde ganske sterke visuelle og hørbare hallusinasjoner. Det var jo åpenbart godt men passet ikke tidspunktet da jeg hadde en arbeidsdag på 8 timer foran meg. Etter cirka 30 minutter måtte jeg komme meg ut da skiftet hadde begynt. Selv om jeg prøvde å oppføre meg normalt kjente jeg fortsatt noe jævlig til ukontrollerbar gnaging på tennene mine, noe som var ganske ukomfortabelt men ikke vondt. Alle disse virkningene varte i omtrent 1-1,5 timer før de eventuelt begynte å gå av i en periode på 2 timer. Det har nå gått omtrent 9 timer siden jeg først kjente effektene og er fortsatt i tipp topp form uten noe symptomer av en comedown. Jeg tenker å ta samme dose til helga igjen sammen med en j så jeg virkelig kan nyte trippen. Er dette et dumt valg eller går det fint da jeg ikke har hatt noe comedown så langt?

Pilla så slik ut bare lys grå.
https://pill-id.org/wp-content/uploa...210_162710.jpg
Sist endret av daniel1000; 13. juni 2023 kl. 20:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg får heller ikke noe nedtur men vent 3 mnd pga serotonin nivåer kan bli fucka og du vil ikke oppleve den samme magien igjen desverre
Trådstarter
17 3
Jeg vil også legge til at jeg ikke følte noe form for eufori eller glede under denne trippen, kun virkningene jeg nevnte ovenfor. Er dette vanlig og var det bare fordi jeg var jævlig stressa?
Du kommer til å bli en grønnsak av å misbruke ecstasy på den måten, selv om du sikkert har litt margin å gå på før det kommer til det punktet. Men det skjer fortere enn du aner. Bra du ikke tok retard-doser og startet med en lav dose. Hold deg til 1-3 mnd. pause mellom hver gang og lær av denne gangen. Om du tar det til helgen så vil du nok mest trolig ikke få så god effekt som du gjorde på jobb. Sjeldent jeg hører om ecstasy som gir auditoriske og visuelle hallusinasjoner om du ikke har tatt store doser, men du vet aldri hvor mye du får uten test, dessverre. Hvordan var hallusinasjonene du fikk?

Og.. bro? Hvorfor i helvete tar du ecstasy før jobb.. haha. Det er oppskriften på sparken.

Sitat av daniel1000 Vis innlegg
Jeg vil også legge til at jeg ikke følte noe form for eufori eller glede under denne trippen, kun virkningene jeg nevnte ovenfor. Er dette vanlig og var det bare fordi jeg var jævlig stressa?
Vis hele sitatet...
Altså stresset kan overdøve i noen tilfeller, men om du faktisk turet så hardt at du fikk auditoriske og visuelle halliser burde du ha følt på noe glede. Har opplevd dette fåtalls ganger og da har jeg vært JÆVLIG rusa. Men har sjeldent vært i slike stressende situasjoner under en tur, så kan ikke si meg helt sikker.
Sist endret av Emilher1; 13. juni 2023 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du bør ikke ta det en helg etterhverandre fordi du har noe som heter seretonin lager i huet ditt. Det slipper ut lykke følelser. Når du tar slike droger tømmer du lageret. Se for deg et basseng. Tar du det på ny etter en uke lar du hodet ditt aldri få fylt opp lageret sitt. Venter du lengre er det mindre påkjenning for kroppen og du får mere ut av narkotikaen du putter i kroppen.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 13. juni 2023 kl. 20:35. Grunn: Skriver som en kråke
Du kjører bil på knips? Ikke bra dude..
Trådstarter
17 3
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Hvordan var hallusinasjonene du fikk?
Vis hele sitatet...
De hørbare "hallusineringene" jeg la merke til gikk ut på var noen lyder var unormalt høye som f.eks fuglesang og lyden fra dekkene på bilen når jeg kjørte. De visuelle er litt mere tricky å forklare men kan prøve. Det var ekstremt tåkete og det virket som om noen få småe detaljer på et dusjforheng endret størrelse og form. Det var innimellom at det så ut som verden snurret noe som dette bildet viser ganske likt. https://i.insider.com/56c0e1b32e5265...00&format=jpeg


Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Og.. bro? Hvorfor i helvete tar du ecstasy før jobb.. haha. Det er oppskriften på sparken.
Vis hele sitatet...
Dosen jeg tok dagen før hadde nærmrere null effekt på meg så jeg tenke "Idag blir vel en kjedelig dag så hvorfor ikke ta det som er igjen av pilla". Med dette tenkte jeg jo at jeg ville få samme effekt som dagen før, der jeg var mest glad med noe svekket impulskontroll, men som absolutt ikke var tilfellet.



Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Altså stresset kan overdøve i noen tilfeller, men om du faktisk turet så hardt at du fikk auditoriske og visuelle halliser burde du ha følt på noe glede. Har opplevd dette fåtalls ganger og da har jeg vært JÆVLIG rusa. Men har sjeldent vært i slike stressende situasjoner under en tur, så kan ikke si meg helt sikker.
Vis hele sitatet...
Kan det ha noe med at jeg opplevde kun glede da jeg droppa dagen før det? Jeg følte meg verken nedfor eller glad under trippen, egentlig bare jævlig forvirret da jeg ikke har opplevd noe nært dette før. Og min plan for helga var å ta en lik dose som jeg gjorde idag, før jeg tar en feit pause på noen måneder. Vil dette ha katastrofale virksomheter videre i livet mitt, eller er det bare ikke anbefalt?

Sitat av Nimja Vis innlegg
Du kjører bil på knips? Ikke bra dude..
Vis hele sitatet...
Jeg ser nå i ettertid at det var jævlig dumt, men i mitt forsvar visste jeg ikke i det heletatt at det som skjedde kom til å skje, og at jeg trodde jeg bare ville få samme virkningene som jeg gjorde dagen før.
Sist endret av daniel1000; 13. juni 2023 kl. 21:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du tar det igjen denne helgen vil du nok ikke få så god effekt og er ikke bra for deg. Om du får noe varige skader av det? Nei, tviler veldig. Men man vet aldri, er derfor det er lurt å respektere mdma.
Sist endret av Emilher1; 13. juni 2023 kl. 21:54.
Trådstarter
17 3
Skjønner , vil bare prøve å ta samme dose for å i det minste nyte det jeg får ut av det med en j.
Sitat av daniel1000 Vis innlegg
Skjønner , vil bare prøve å ta samme dose for å i det minste nyte det jeg får ut av det med en j.
Vis hele sitatet...
Husk å ha i bakhodet at det kan bli ganske "rart" med j. Får personlig ekstremt dårlig korttidshukommelse og blir helt rar, men funker ofte veldig bra sammen. Dette er ikke en oppfordring, men bare sier ifra.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Husk å ha i bakhodet at det kan bli ganske "rart" med j. Får personlig ekstremt dårlig korttidshukommelse og blir helt rar, men funker ofte veldig bra sammen. Dette er ikke en oppfordring, men bare sier ifra.
Vis hele sitatet...
Trå forsiktig, dårlig korttidshukommelse er riktig, men må understreke at det kan være ekstremt. Har mistet språk totalt og kjent på følelsen av at jeg har begynt å glemme hvem jeg er. Det kan være svært ubehagelig. Gikk greit i mitt tilfelle men jeg har mye erfaring med å være utpå i temmelig absurde sinnstilstander.

Forøvrig bør du høre på hva som blir sagt lenger opp her, dette er en kjempefin måte å svi av hjernen din totalt på rekordtid. Respekter dette stoffet om du vil beholde kognitiv funksjon - og beholde effekt av stoffet, begge deler kan forsvinne permanent før du vet ordet av det.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er trist fordi folk som deg blir brukt som mat for å fôre forbud- og straffepolitikken.

Akkurat som med Haakon Bratland som tok 1 gram mdma og daua. Foreldrene som er like kunnskapsløse som gutten blir idag manipulert til å stille seg bak NNPF, hvor de fremstiller dødsfallet som eksempel på hvor "farlig narkotika" er. Når det egentlig er et eksempel på hvor farlig mangel på informasjon er..
Trådstarter
17 3
Enda et spørsmål her. Jeg har nå lagt en plan for helga der jeg og to andre i utgangspunktet har tenkt å droppe først en halv pille, og så den siste halvdelen når den første har gått ut. Skjønner at dette kan være jævlig dumt for min del og vurderer å bare ta en halvdel, men uansett. Spørsmålet mitt var om dette går bra for de to kompisene mine som aldri har prøvd det før. Altså å innta en pille på 220mg over cirka 6 timers total tid (3 timer for hver halvdel), og hvordan de burde dosere pilla for best effekt totalt. Tusen takk for svar )

Sitat av Lyra Vis innlegg
Trå forsiktig, dårlig korttidshukommelse er riktig, men må understreke at det kan være ekstremt. Har mistet språk totalt og kjent på følelsen av at jeg har begynt å glemme hvem jeg er. Det kan være svært ubehagelig. Gikk greit i mitt tilfelle men jeg har mye erfaring med å være utpå i temmelig absurde sinnstilstander.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet, røyket du deg helt stein eller bare godt høy som f.eks. av en ordinær j? Og tror du hvor mye man røyker endrer på dette faktumet?
Sist endret av daniel1000; 14. juni 2023 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folie à deux
Bare få i deg noe valium eller xanor så går det bra
Sitat av Lyra Vis innlegg
Trå forsiktig, dårlig korttidshukommelse er riktig, men må understreke at det kan være ekstremt. Har mistet språk totalt og kjent på følelsen av at jeg har begynt å glemme hvem jeg er. Det kan være svært ubehagelig. Gikk greit i mitt tilfelle men jeg har mye erfaring med å være utpå i temmelig absurde sinnstilstander.

Forøvrig bør du høre på hva som blir sagt lenger opp her, dette er en kjempefin måte å svi av hjernen din totalt på rekordtid. Respekter dette stoffet om du vil beholde kognitiv funksjon - og beholde effekt av stoffet, begge deler kan forsvinne permanent før du vet ordet av det.
Vis hele sitatet...
Ja det har du rett i. Har opplevd mennesker som blir ganske så tura med weed og mdma sammen. Mye mulig jeg har hatt en forholdsvis kontrollerbar rus fordi jeg har hatt toleranse for weed hver gang.