Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1916
Hei alle sammen.

Kjøpte nylig en ny laptop og i det jeg skal installere GTA V på Steam for jeg beskjeden om at jeg ikke har nok ledig plass. Har 45607 MB ledig, men spillet trenger 64390 MB.

Dette er en helt ny PC, og det eneste jeg har gjort er å laste ned CS CZ, CS Source og CS GO.

Denne laptopen har 1TB harddisk og 128 GB SSD.

Trenger sårt hjelp, på forhånd takk! (Windows 8.1).
Sist endret av SEXSPHERE; 14. desember 2015 kl. 13:06.
Sitat av SEXSPHERE Vis innlegg
Hei alle sammen.

Kjøpte nylig en ny laptop og i det jeg skal installere GTA V på Steam for jeg beskjeden om at jeg ikke har nok ledig plass. Har 45607 MB ledig, men spillet trenger 64390 MB.

Dette er en helt ny PC, og det eneste jeg har gjort er å laste ned CS CZ, CS Source og CS GO.

Denne laptopen har 1TB harddisk og 128 GB SSD.

Trenger sårt hjelp, på forhånd takk! (Windows 8.1).
Vis hele sitatet...
Steam er vel installert på SSD, og spillbibilioteket er også satt til å ligge der. Med en 128GB SSD har du ikke plass til mye mer enn de spillene du allerede har installert.

Hvis du lager et nytt directory for spill i Steam på HDDen, vil du få plass der
Sitat av Claryn Vis innlegg
Steam er vel installert på SSD, og spillbibilioteket er også satt til å ligge der. Med en 128GB SSD har du ikke plass til mye mer enn de spillene du allerede har installert.

Hvis du lager et nytt directory for spill i Steam på HDDen, vil du få plass der
Vis hele sitatet...

Takk for svar. Mens jeg leser gjennom tråden som ble postet over, har du en kjapp og enkel guide?

Jeg er helt ubrukelig når det kommer til sånne ting dessverre.
Du går innpå HDD og lager en ny mappe, deretter navigerer du hit i steam settings, så peker du til mappen din. ("Add library folder") Så neste gang du skal laste ned et spill får du en drop down liste der du kan velge mappen som er på SSD eller HDD

http://i.imgur.com/EIX4RDj.png
Sist endret av mo66y; 14. desember 2015 kl. 13:25.
Sitat av mo66y Vis innlegg
Du går innpå HDD og lager en ny mappe, deretter navigerer du hit i steam settings, så peker du til mappen din. ("Add library folder") Så neste gang du skal laste ned et spill får du en drop down liste der du kan velge mappen som er på SSD eller HDD

http://i.imgur.com/EIX4RDj.png
Vis hele sitatet...

Det antar jeg da blir min Data (D)? Har 950 GB ledig der. Oppretter jeg en mappe jeg bare kaller Steam.

Skal prøve når CS GO er ferdig installert. Takk for svar:-)

"Kunne ikke legge til ny biblioteksmappe for Steam" er beskjeden jeg får opp.

Når jeg da trykker på mappen jeg "opprettet" på HDDen. :/

Det ser ut til at det gikk når det siste spillet var ferdig nedlastet.

Takk for hjelpen alle sammen:-)
Sist endret av SEXSPHERE; 14. desember 2015 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.