Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2226
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg må poste her, fordi jeg får ikke postet som anonym på de andre underforumene som passer bedre.....

Vel. Typen røk inn i fengsel og skal sitte rett i underkant av to år. Han vil at jeg skal smugle inn en telefon og testo til han. Og utstyr til dette...... I to omganger. Altså, pumpe og kanyler, helvete heller.

Er det stor risiko for å bli tatt? Jeg skal seff putte det oppi f***a. Og for faen han får klare seg med en knøttliten knappetelefon, as....
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja.. Også hasj da...
Sannsynligheten for at han blir tatt er nok fort ganske stor, og da blir du uten typen enda lengre.

Har riktignok ikke noe erfaring med fengsel selv, men regner med at de har rutiner for å avdekke sånt.
Visst jeg var deg hadde jeg ikke orka og ta risken
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Akkurat det med telefonen er så jævlig fristende. Jeg vil jo prate med han oftere enn en gang i uka i 20 minutter.

Helvete
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjansen for å bli tatt er stor da cella ransakes for dop og mobiler ofte og de har en elektronisk radar dings som scanner etter signaler fra mobiler. Gjemmer han det i fellesrommene begynner ordet fort å gå og enten noen andre som bøffer det fra han eller vaktene får nyss i det. Uansett omtrent umulig å gjemme i fellesarealene siden det alltid er ansatte der.
Når han blir tatt så mister han ringefordelen fra fengselstelefonen en lengre periode og får strengere kontroller og mister vanlig besøk men må besøkes med glassvegg mellom dere.
Det er også scanning maskin som på flyplasser i alle store fengsler når man skal på besøk så det vil pipe om du har en mobil på deg eller i deg og du vil ikke komme inn så lenge den piper , sånt må man levere fra seg og låse inn i et skap før man går inn i besøksrommet. I mindre fengsler uten scanning maskin bruker de håndholdt scanner og du blir ransaka, selvfølgelig ikke innvendig - men det kan han bli når besøket er over. Utvendig kroppsramsaking av innsatte er obligatorisk etter besøk og kontroll av munnen og skoa, og som oftest også mellom skinkene så med mindre han er hypp på å dytte den langt opp i rasshølet sitt så kommer dere ikke engang til å få den inn.

Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen men fengselsfugler ryker nesten alltid tilbake i fengsel igjen og mange har det som en livsstil hvor de rett og slett liker "4 år ute og 3 år inne" på repeat selvom de noen dager liker å overbevise seg selv og andre om at "jeg er ferdig med sånn shit nå, lover" så digger de det og faller tilbake til gammel livsstil etter en liten stund. Du burde virkelig tenke over om det er et sånt liv du vil ha med en ikke-tilstedeværende kjæreste og evn barnefar, og en som setter deg i fare ved å drive med kriminelle ting, kriminelle folk som vet at du er hans svakeste punkt og kan skade deg om han skylder penger, og få deg til å gjøre ting for han. "Ride or die" er et usunt og selvofrende ideal som kun er til fordel for kriminelle som utnytter godtroende damer.. Pass på så du ikke ødelegger eget rulleblad.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat det med telefonen er så jævlig fristende. Jeg vil jo prate med han oftere enn en gang i uka i 20 minutter.

Helvete
Vis hele sitatet...
Ofc men det vil tydeligvis ikke han like mye for da hadde han ikke satt seg i den posisjonen hvor han riska å bli bura. Han har satt forholdet og kontakten med deg på risk så du får tenke over hvor mye du gir og legger i forholdet i forhold til han...
Dump han, hør på tipsene du fikk i den andre tråden. Dette beviser jo bare hvor stor faen han gir ideg, når han ber deg risikere noe slikt.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er altså villig til å ende opp i fengsel selv for å kanskje få gitt typen din dop, utstyr og telefon?

Nå er det sikkert store forskjeller fra sted til sted osv, men man pleier som regel å kunne bruke telefonene der mer enn 1 gang i uka også.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke risikert det. Er ganske så strengt på lukka i forbindelse med ransaking osv. Blir han tatt så får du heller ikke besøke han utenom glass vegg, noe som i seg selv er fucked up.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kaster bort livet ditt.. Dropp å gjør fremtida di enda værre med å la han overtale deg til å gjøre kriminelle ting for han!

Forholdet sprekker når han kommer ut på prøve og ender opp med å ruse seg og ha gruppesex med horer for å feire at han er ute mens du er hjemme og ringer febrilsk til telefonsvareren eller etter 7 mnd frihet hvor han blir så rastløs at han må gjøre noe kriminelt igjen.
Du blir swipa med metalldetektor. Da kan du tenke sjøl hva som skjer da det er metall på alt utenom hasjen og pumpene.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fanger i norske fengsler har jo tilgang på telefon et par tre ganger i uken. Så om han vil kan han ringe deg uten at du fyller opp glefsa me mobiltelefon, sprøyter, kanyler, steroider, mobillader og hasj. Lista er jo så lang at det virker som du må smugle i flere omganger og da øker sikkert også sjansen for at du blir tatt. Har du sjekket hva straffen blir om du blir avslørt? Kanskje er det best å bruke glefsa til det glefsa gjør best også får han fyren ta ansvaret selv for den situasjonen han nå står i. Skal han dope seg og røke seg fjern? Ja da får han krite varene. Rompehasj får han tak i på innsiden. Og også steroider. Ingen grunn til at du skal risikere å bli kriminell, tror han bruker deg og han forsøker å narre deg med at om du skaffer ham alt dette så kan han ringe deg. Han kan ringe deg uansett. Og ringer han ikke så ser du jo for en drittsekk fyren er så da kan du skaffe deg en ny og bedre fyr.

2 år er lenge å vente...og hva skjer neste gang? Skal du vente 3 år eller kanskje mer neste gang han blir dømt? Er dette livet noe du egentlig ønsker for deg selv? Om han ikke klarer å skikke seg så er det hans problem, sålenge du er sammen med ham så blir det også ditt problem.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, dere...

Ingen telefon på han. Jeg tror bare jeg må droppe hele greia. Det er jo faen ikke liv laga. Han ble hentet ut av det blå i forgårs, fordi han har dritt i meldeplikt. Endte med 4 uker varetekt. Får se hva som skjer etter det.

Har brukt dagen i dag på å hjelpe til å rydde ut av det rottereiret av en hybel, og fyf han har jo blitt rundstjelt, og alt er ramponert. Lurer på hvor ofte jeg må bli frarådet dette idiotier før jeg klarer_å_tenke_rasjonelt.

Fins det noe støttegruppe for det her? Jeg er faen meg helt utslitt. Fy faen for et liv. Jeg holder det ikke ut. Det er vondt langt inn i beinmargen. Jeg fryser hele tiden, skjelver på hender og musklene verker jeg takler det faen ikke. Jeg skulle pratet med noen, helst en prest. Hvor finner jeg en prest? Jeg føler på så mye, har sett så mye, hørt så mye jeg må faenmeg få det ut før det klikker for meg. Det er på fluefittehåret at jeg knekker fullstendig sammen.
Dump han kjøre vene... eller venn deg til å ha det sånn..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, dere...

Ingen telefon på han. Jeg tror bare jeg må droppe hele greia. Det er jo faen ikke liv laga. Han ble hentet ut av det blå i forgårs, fordi han har dritt i meldeplikt. Endte med 4 uker varetekt. Får se hva som skjer etter det.

Har brukt dagen i dag på å hjelpe til å rydde ut av det rottereiret av en hybel, og fyf han har jo blitt rundstjelt, og alt er ramponert. Lurer på hvor ofte jeg må bli frarådet dette idiotier før jeg klarer_å_tenke_rasjonelt.

Fins det noe støttegruppe for det her? Jeg er faen meg helt utslitt. Fy faen for et liv. Jeg holder det ikke ut. Det er vondt langt inn i beinmargen. Jeg fryser hele tiden, skjelver på hender og musklene verker jeg takler det faen ikke. Jeg skulle pratet med noen, helst en prest. Hvor finner jeg en prest? Jeg føler på så mye, har sett så mye, hørt så mye jeg må faenmeg få det ut før det klikker for meg. Det er på fluefittehåret at jeg knekker fullstendig sammen.
Vis hele sitatet...

En prest bør vel være mulig å nå. I morgen er det søndag og du veit jo hvor du treffer prester da

Men du kan kontakte feks mental helse de har en hjelpetelefon. Anonymt. Eller du kan søke opp en menighet i ditt område og se om du finner nummeret til en prest. Kan sikkert ring en helt vanlig prest i statskirken også. De er nok vant til å snakke om litt av hvert så det du har hjertet har de sikkert snakket om med andre også.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, dere...

Ingen telefon på han. Jeg tror bare jeg må droppe hele greia. Det er jo faen ikke liv laga. Han ble hentet ut av det blå i forgårs, fordi han har dritt i meldeplikt. Endte med 4 uker varetekt. Får se hva som skjer etter det.

Har brukt dagen i dag på å hjelpe til å rydde ut av det rottereiret av en hybel, og fyf han har jo blitt rundstjelt, og alt er ramponert. Lurer på hvor ofte jeg må bli frarådet dette idiotier før jeg klarer_å_tenke_rasjonelt.

Fins det noe støttegruppe for det her? Jeg er faen meg helt utslitt. Fy faen for et liv. Jeg holder det ikke ut. Det er vondt langt inn i beinmargen. Jeg fryser hele tiden, skjelver på hender og musklene verker jeg takler det faen ikke. Jeg skulle pratet med noen, helst en prest. Hvor finner jeg en prest? Jeg føler på så mye, har sett så mye, hørt så mye jeg må faenmeg få det ut før det klikker for meg. Det er på fluefittehåret at jeg knekker fullstendig sammen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du rydde i hybelen hans når han kan takke seg selv for at det er sånn? Jeg skjønner hvor du kommer fra men du tenker ikke rasjonelt. Det finnes Foreningen for Fangers Pårørende men jeg anbefaler deg egentlig ikke å begynne å gruppe der siden det er en slags glorifisering av den innsatte og man får et samhold om at man bare er bra nok for vedkommende om man støtter personen gjennom soninga og setter eget liv på vent med all den lidelse, frustrasjon og ensomhet som hører til..

Det fins sorgsamtaler med prest bla. ventiloslo.no eller bare å oppsøke kirken nær deg å spørre om samtaler med prest. Det kan hjelpe deg å få tømt deg og å bygge opp selvbildet ditt så du skjønner at du til dels eller helt blir utnytta og hvertfall ikke er førsteprioritet for han som er førsteprioritet for deg, og hjelper deg å se at det livet der vil du ikke ha. Eller så kan du høre på de som har vært i dine sko som har svart i trådene dine og innse at deres forhold ikke er et unntak men helt standard for de som er sammen med kriminelle og først etter mange år med utmattelse og slit skjønner at det ikke var verdt å kjempe for når han ryker inn igjen og igjen..
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Dump han, hør på tipsene du fikk i den andre tråden. Dette beviser jo bare hvor stor faen han gir ideg, når han ber deg risikere noe slikt.
Vis hele sitatet...
En del kvinner liker menn som er inn og ut av fengsel. Slik er det bare. Ikke akkurat det smarteste valget men hva kan man gjøre
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på,håper du blir tatt selv og åker rett inn.
Når noen tvinner deg rundt fingeren på denne måten så fortjener du å få straff pågrunn av dumhet.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
En del kvinner liker menn som er inn og ut av fengsel. Slik er det bare. Ikke akkurat det smarteste valget men hva kan man gjøre
Vis hele sitatet...
Tenker du på den bittelille promillen av verdens befolkning som tenner på seriemordere?

For resten av de som er med menn som er inn og ut av fengsel _liker_ ikke at de er inn og ut av fengsel, men de er stuck i et forhold med mestermanipulatorer som lover de gull og grønne skoger og tomme løfter om endring og et vanlig liv. Det man kan gjøre er å gjøre disse bevisste på at blandt kriminelle er det en høyere andel av de med narsissistiske, psykopatiske og sosiopatiske trekk enn ellers i samfunnet og lære dem at det de sier og smører en med ikke er sant. Disse personlighetstypene er psykisk og ofte fysisk voldelig og har brutt ned damene til å føle at han er den eneste de har som betyr noe og derfor holder de ut. De _liker_ det ikke. Ts selv forteller at hun har fått nok og er på randen av sammenbrudd pga alt han har dratt henne gjennom.. Selvom man ikke har noen av de personlighetsforstyrrelsene krever også et kriminelt liv at man blir kynisk og manipulerende, mange som til og med vil ut av kriminaliteten er så institusjonalisert at de trives med å være inn og ut av fengsel så de fortsetter bare for vanens skyld og mange har store hull i CV'en og har ikke motivasjonen til å begynne livet fra scratch med utdannelse og ræva jobber de mistrives i. Avhengighet til rusmidler gjør også folk mer kyniske mot andre og det koster dem ja så lite som å hive sin egen kjæreste under bussen og få hun til å risikere å få problemer med politiet og fucke opp rullebladet sitt for fremtida, bare for å få tak i nark.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjør på,håper du blir tatt selv og åker rett inn.
Når noen tvinner deg rundt fingeren på denne måten så fortjener du å få straff pågrunn av dumhet.
Vis hele sitatet...
Nei _ingen_ fortjener sånt og man er ikke dum når man er offer for manipulasjon. Det kan skje den beste og de mest oppegående men kjærlighet gjør blind og sånn har det vært i tusener av år.
Ikke gjør det, jeg kan ta deg i hånden på at du kommer til å se tilbake på hele opplevelsen, forholdet og mennesket med hat hvis du blir tatt for noe som helst.

Han sitter i fengsel, og uten å vite noe om hvor gammel du er og hvor lenge det her har vart kan jeg nesten garantere deg at om 1-2 år så finner du ut at det her ikke var verdt det.
La han lære av sine feil, som er hele poenget med å bli bura og ikke belønn dårlig atferd fordi du er lurt til å tro at DU tjener på det. Manipulation 101

En ekte mann ville gjort det han kan for å forsvart deg mot tankeløse ideèr og risikosituasjoner, ikke bedt deg gjøre noe som setter deg i fare for noe som helst.

PS: livet ditt skal ikke dikteres av andres avgjørelser, føler du seriøst at det er rett kurs for deg i livet å smugle noe inn i fengsel så noen som egentlig skulle brukt tiden sin på å lære av sine feil bare får gjort noe som kan eskalere situasjonen og i samme slengen dra deg med i fallet? måte på frekkhet, du skulle vært fornærmet og betenkt over hvorfor mannen ikke bryr seg om deg.
Sist endret av Jokke; 25. oktober 2020 kl. 12:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja enig med jokkerella, du blir bare brukt her. Han bruker deg. Kom deg ut av forholdet nå.
Denne tråden fikk meg til å tenke på en bok jeg har les for en stund tilbake siden, The 48 Laws of Power av John Greene (aka. sosiopatens håndbok).

Vil at du skal merke deg følgende nummer:

#3 - #7 - #13 - #16 - #27 - #31 - #32 - #43 -



Litt utenfor temaet, men tenkte det var verdt posten.
Sist endret av Jokke; 25. oktober 2020 kl. 12:19.
Er du pliktig til å tå risk for å gi typen din steroider og drugs fordi han er så dum og havner i fengsel? Han høres ut som typen til å utnytte andre. Ville tenkt meg om hvis jeg var deg, før jeg gjør noe som som man selv kan risikere å betale for selv. Om det går fint, hva skjer da, du får jo absolutt ingenting for det heller antar jeg?