Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 773
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk null søvn i natt, føler meg ikke helt tipp topp da selvfølgelig. har noe fart liggende i ei skuffe og tenkte da å spørre dere freaks;

ta litt fart nå for å få en boost til kvelden kommer, eller bare prøve å holde ut og risikere å sovne på dagtid? klarer ikke helt å bestemme meg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf sovner jeg på i små mengder, har du prøvd det?
Hadde driti i påfyll av amfen ass.. Det er helg så ikke noe problem å sovne på dagtid vel? Jeg hadde tatt en rolig dag, lang varm dusj, spist noe lettvindt mat og slappet av i sofaen til jeg sovna og tillatt meg å tatt igjen den tapte søvnen ved å sovne tidlig.
Du kan jo kjøpe melatonin på apoteket? du får det uten resept. Folk sier det hjelper ganske bra.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar, trengte ikke tips til å sovne da poenget er å holde meg våken så døgnrytmen ikke blir kødda med, da det tar meg lang tid å skru tilbake når det skjer.

hadde ikke tatt fart, ble bare ikke trøtt og endte opp med å spille til såpass tidlig på morgenen at jeg følte det ville bare gjort meg verre i lengden å sovne nå. satsa på koffein istedenfor fart da jeg ikke turte å risikere at jeg plutselig ble våken for lenge igjen. har pusha gjennom og er 2 timer nå til jeg tar natta og nyter en god natts søvn. skal bruke disse to timene på å ta en god lang dusj og slappe skikkelig av.