Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1284
Hei folkens!

Noen har glemt igjen to ritalin tabletter her, og siden jeg ikke har noe kjennskap til det, så lurer jeg følgelig på om det er noe funk med så lite?
Er det to stk på 10mg altså 20mg totalt? Tviler. Tror jeg tok typ 50-60 uten å ha prøvd før å merka ingen ting.
Alt har funk. 2 stykker vil du nok kjenne deg i støtet på. Less is more
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
10-20 mg med ren ritalin gir klar effekt og buzz hvis du ellers har lov toleranse og er i normalt godt form.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har pleid å drikke tre øl og så ta to ritalin med 10 mg per og det har funka fint, blir glad og litt gira, men alltid tatt to til etter en stund og da i den perfekte form.
Merka ikke en dritt når jeg gikk på Ritalin
Sitat av Guy_Incognito Vis innlegg
Merka ikke en dritt når jeg gikk på Ritalin
Vis hele sitatet...
Om du får det av lege, så skal man vell ikke føle noe rus elns da?
Ja, at de fungerer vil du antakeligvis kjenne. Når jeg først fikk ritalin så syntes jeg 20mg ga meg ukomfortabel anspenthet i kroppen.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen funker det andre ikke. Så lenge du ikke har hjerneskadet så kan du vil prøve. Jeg ble gira første gangene på det. Men det er ikke skikkelig heavy slik som folk tror. Det som skjer er at du gjerne begynner å vaske eller gjør andre ting. Aduvanz funket mye bedre på meg for å si det slik, som er langtidsvirkende. Har prøvd Ritalin igjen i ettertid (nå med toleranse på amf) og merker forskjellen. Ritalin gir fortere og mer intens topp mens den mot din vilje raser ned igjen. Mens Aduvanzen er flere timers opptur
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For noen funker det andre ikke. Så lenge du ikke har hjerneskadet så kan du vil prøve. Jeg ble gira første gangene på det. Men det er ikke skikkelig heavy slik som folk tror. Det som skjer er at du gjerne begynner å vaske eller gjør andre ting. Aduvanz funket mye bedre på meg for å si det slik, som er langtidsvirkende. Har prøvd Ritalin igjen i ettertid (nå med toleranse på amf) og merker forskjellen. Ritalin gir fortere og mer intens topp mens den mot din vilje raser ned igjen. Mens Aduvanzen er flere timers opptur
Vis hele sitatet...
Jeg merker ingenting av ritalin og lignende. Men sovner av amfetamin og Molly.
Du skriver ikke hvor mye det er. Hvis du aldri har tatt slik før så vil jeg tro det har funk. Jeg tok 20mg og aldri prøvd slik før, og det virket det.