Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1191
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, alle har vel lest faren om tramadol og anfall. Det fikk jeg opplevd i dag. Hadde noe kokain igjen og hev i meg følgende cocktail: 200 mg tramadol, 3 paralgin forte og to lisser med middelmådig kvalitets cola. Dette endte opp med sinnsyke spasmer og et krampeanfall som endte opp i bevisstløshet. Er nå innlagt på sykehus.

Det er det skumleste jeg har opplevd og fraråder alle og blande noe som helst med tramadol. Andre som har opplevd noe lignende?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel, alle har vel lest faren om tramadol og anfall. Det fikk jeg opplevd i dag. Hadde noe kokain igjen og hev i meg følgende cocktail: 200 mg tramadol, 3 paralgin forte og to lisser med middelmådig kvalitets cola. Dette endte opp med sinnsyke spasmer og et krampeanfall som endte opp i bevisstløshet. Er nå innlagt på sykehus.

Det er det skumleste jeg har opplevd og fraråder alle og blande noe som helst med tramadol. Andre som har opplevd noe lignende?
Vis hele sitatet...
yikes.

Anbefaler alle og i det minste google interaksjoner før de hiver i seg en cocktail med noe som helst.

Så lite som en paracet kan ha interaksjoner med medisinene du får av legen, så vær forsiktige og for all del utøv selvrespekt. - Det krever virkelig så lite energi og tid fra din side, unngå en smertefull og plutselig død.

Og til TS, takk for at du deler og god bedring til deg. Glad det gikk bra denne gangen.

Les: WebMD, Drugs.com
Sist endret av Jokke; 14. mai 2020 kl. 19:33. Grunn: eks
"Bra" du tok ansvar som prøvekanin slik at folk skjønner at Trammiser og stimulanter er farlig og faktisk potensielt dødelig.

Ikke bland Tramadol med noe oppoverdop +
Om du er så jævlig sugen på blandingsrus med Tram inkludert, hold deg til benzo og noe å røyke på.
R.i.p 23.04.2021
Aldri bland tramadol med stimulus