Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1898
Hvordan kombinerer freaks trening og rus? Får dere progresjon i trening selvom dere ruser dere?
R.i.p 23.04.2021
På stimulus går det fint med trening i tillegg.men på det sederende plan ikke like bra. Merker at jeg får mest muskelmasse og spist riktig når jeg ikke ruser meg .
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Misbrukte alkohol mens jeg trente styrke. Drakk aldri dagen før/under selve treningen, fikk greit med noobgains ila et par mnd.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Absolutt alle kroppsbyggere er eller ender opp som rusmisbrukere, og ja vi får bra gains.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Absolutt alle kroppsbyggere er eller ender opp som rusmisbrukere, og ja vi får bra gains.
Vis hele sitatet...
Når du bruker "vi" mener du da at du er GASP, sølvkjede, steroider?
Har trent siden jeg var 6 år gammel - treningsstudio i 15 år nå. Så har vært fult kjør hele min (fornuftige)ruskarriere.
Går pent an å kombinere rus og trening bare man prioriterer rett - med andre ord prøver å prioritere treningen over rusen.

- Speed og trening går dårlig sammen etter min mening - hjertet belastes unødvendig mye og det øker sjansen for skader, da under rusen og dagene i etterkant.
Forvent også at man "mister trykket" / at muskulaturen klapper sammen litt, dette pga vannutdrivelse.
Man mister gjerne ikke ren muskelmasse etter en kveld på speed - 3-4 dager med dårlig søvn og lite mat derimot.

- MDMA er likt som speed etter min mening.

- Kokain er ganske likt speed som skrevet over - å trene coke'a vil belaste hjertet unødvendig - stay clear.

- Likte aldri noe særlig å trene stein, heller ikke dagen etter var spesielt preget av bra trykk.
Fint for hvile/helg for enkelte - greit for økt matinntak og for innsovning.
Vanlig at folk opplever god muscle-mind connection når de trener stein.

- Benzodiazepiner er heller ikke det beste for trening - dårlig trøkk og øker sjansen for skader.
Greit for helg/hvile for noen.

- Opiater er heller ikke særlig gunstig da mange av de virker på sentralnervesystemet - forvent lite styrke og økt fare for skader i dagene etter inntak.
Greit for helg/hvile

- Alkohol har jeg aldri vært spesielt fan av personlig.
Skal visstnok være noe av det verre hva nedbrytning av muskler angår (og hjerneceller?)
Kjipt å trene fyllesyk.
Fint for helg/hvile/ fuckings leve litt!

- Ketamin ville jeg aldri trent på - kan ikke se for meg at dette er en greie for noen, hahha.
Fantastisk for helg/hvile og bør ikke ha noen påvirkning på trening og resultater av en kvelds bruk.

- Har trent på både sopp og LSD og det var utrolig spesielt. Frarådes for folk flest, da man kan skade seg om man ikke har grei kontroll, pluss noia-aspektet med treningsstudio / folk mm.
Fint for helg/hvile/ koble av mm.
Bør ikke ha noen negativ påvirking på trening og resultater - kan være greit slapp dagen etter inntak men bør være good to go igjen neste dag.

- GHB er jo faktisk kjent som et kroppsbyggerdop da det angivelig øker produksjonen av veksthormoner og kan gi bra søvn.
Eksperimentert en del i fest-sammenheng og kan ikke annet enn å fraråde på det sterkeste.
Bør ikke ha videre negative påvirkinger på trening og resultater med mindre du dør eller blir psykotisk og havner 3 måneder på psykehuset pga dopamin-rebounden.

Dette var hva jeg kom på i farta.
Jeg mener selv det er viktig å leve livet sitt litt - om du liker å feste og ruse deg bør du ikke la treningen komme i veien for dette - ikke bli en av de gymrottene som er alene på treningsstudio hver Fredag og Lørdag - disse blir alltid rare i huene sine på sikt etter min mening.
Dette er forutsett at man faktisk ruser seg i utgangspunktet - et liv uten rus er det aller beste, og jeg er selv glad for at jeg er så godt som rusfri i disse dager.

Alt med måte - bruk huet
Sist endret av SpiritLion; 13. mai 2020 kl. 21:21.
Får også uten tvil best resultater når jeg er er nykter i lange perioder.

Det er viktig at jeg greier å holde den unødvendige spisingen under kontroll når jeg triller piller og røyker. Ofte blir det litt ekstra spising da..

Mosjon i form av gåing (10.000 skritt + hver eneste dag) spesielt høydemeter er bra for kondisjon og kjernemuskulaturen + benmuskulatur. Du ville også blitt overrasket hva en halvtime med slitsomt og svett samkvem hver dag gir deg i form av styrke og kondisjonstrening.
Dette er også veldig kompatibelt med hasj- og weed røykingen min. Til og med synergisk.


I blant løfter jeg litt, men hovedsaklig holder jeg meg i form ved å gjøre som nevnt i avsnittet over. Det holder i massevis for min del, men så er jeg så heldig å forholdsvis enkelt oppnå resultater fra trening hæsjtægg Blessed
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 21:40.
Sitat av Tarm Vis innlegg
På stimulus går det fint med trening i tillegg.men på det sederende plan ikke like bra. Merker at jeg får mest muskelmasse og spist riktig når jeg ikke ruser meg .
Vis hele sitatet...
Vil fraråde høyintensitetstrening på stimulanter. Har selv besvimt av det
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med nikotin? Påvirker det trening egentlig? Altså er det slik at om du bruker noe som helst bør du ikke trene? Virker nesten slik!
Skal du være 100% ren om du skal få noe ut av treninga?
Hva om man går på antidep eller adhd medisiner ? La være å trene liksom? For det har ingen effekt likevel?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med nikotin? Påvirker det trening egentlig? Altså er det slik at om du bruker noe som helst bør du ikke trene? Virker nesten slik!
Skal du være 100% ren om du skal få noe ut av treninga?
Hva om man går på antidep eller adhd medisiner ? La være å trene liksom? For det har ingen effekt likevel?
Vis hele sitatet...
Er spørsmålet ditt seriøst? Hvor mange unge menn er det ikke som både snuser fast og festrøyker samtidig som de trener 5 dager i uken og for å være svære på nevnte fester?
Phenibut og styrketrening er en fantastisk kombo. Spesielt hvis man dropper 1-2 gram kvelden før trening. Afterglowen gir en vanvittig drivkraft. En bulletproof kaffe på morningen og trene fastende så har du tidenes økt.
Enkelt. De kan ikke kombineres særlig godt. Det handler om prioriteringer. Og litt om formål på treningen, om det er kondisjon eller muskeløkning.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hard styrketrening 4-5 dager i uka. Røyker hasj hver kveld etter trening. Jobb hver ukedag. Drikker mye og fester hardt hver lørdag, ofte med molly eller coke. Pluss 20 pakning med sigg på fest. Funker helt knall det, men kunne helt sikkert fått mer gainz hvis jeg ikke ruser meg så mye Blir ofte en hard mandagsøkt da, spesielt hvis jeg har kjørt hardt på med droger i helgen.

Angående snus så anbefaler jeg å ikke snuse innen en time før til en time etter trening. Hvorfor jeg anbefaler dette gidder jeg ikke å skrive, men det finner du ut med et kjapt google søk.
Bruker kun heroin og cannabis.

Påvirker ikke nevneverdig annet enn at jeg kan dra litt mer vann på heroin og få mer lyst på søtsaker av cannabis
Trening uten rus>Trening med rus>Ingen trening
Bare å dra en feit stripe så står det fat burn på fitbiten
Jeg ender ofte opp med å gjøre yoga når jeg tar sopp eller mdma. På førstnevnte virker det som om kroppen slipper endel spenninger i muskler som det i nykter tilstand kan være vanskelig å identifisere. Å ta mdma er som å varme opp effektivt i to timer; man får varmere muskler og blir mye mykere. Har ingen aning om det er mer utbytterikt å trene på disse stoffene, men jeg synes det er motiverende å en og annen gang klare stillinger jeg sliter med i nykter tilstand.