Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1226
Anonym bruker
"Begeistret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noen gode tips til stelling av sår etter skyting? Tenker kanskje det finnes noe sårsalve ellerno som funker bra? Har null peiling så setter pris på svar

Før noen kommer med noen hjelpende off-topic kommentarer, så er siste skudd allerede gjort. Men er viktig at jeg får bort disse synlige sprøytestikkene ASAP..
Anonym bruker
"Flirende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du ikke har injisert mye på samme sted så forsvinner det med tiden. Men har du banka dop i samme åra får du arrvev å en mørk farge på området. Har ikke brukt sprøyta på 3 år, men jeg har fortsatt synlig merke etter banking i kosekroken.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fortsatt arr rundtomkring etter stikking og stuking 5 år etter siste smell. Skal jeg omgås mennesker som ikke vet eller helst ikke vil skal spørre om det har jeg dekk krem jeg smører lett på. Gjorde også det imens jeg brukte over ferske stikk.

Evt ta tatovering over. Bare halsen og den andre arma igjen xD
Anonym bruker
"Begeistret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg ikke holdt på så lenge at det blir noe særlige arr. Men må få sårene til å gro kjappest mulig slik at jeg kan få tatt noen viktige blodprøver uten at den som tar prøvene legger merke til nylige stikk. Får teste ut en random sårsalve da, hjelper vell i det minste mot mulige infeksjoner om det skulle være tilfelle. Prøvde å stikke andre plasser men var faen så vanskelig selvom jeg har tydelige årer, så ble kun ett sted på hver arm
Anonym bruker
"Begeistret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble en slik

Avène Cicalfate Cream er en førstehjelpskrem for sår hud.

Kremen er god å bruke på rød, sår og sprukken hud. Forebygger sekundærinfeksjoner forårsaket av sopp og bakterier. Beroligende, mykgjørende og beskyttende. Meget kosmetisk, lett behagelig konsistens. SOS-krem uten parfyme. Antibakteriell.

Avène hudpleieserie er basert på Avène kildevann kjent for sine unike egenskaper. Kildevannet er rikt på mineraler og sporstoffer, og vannets høye innhold av antioksidanter beskytter og styrker hudens naturlige forsvarssystem. Kildevannet har beroligende, mykgjørende og anti-irriterende egenskaper og man ser gode resultater på sensitiv hud. Avène kildevann har dokumentert effekt på huden og er basis i alle Avène-produktene. Anbefales av dermatologer over hele verden.


Hun på apoteket sa det skulle hjelpe å få sår til å gro kjappere så fantes visst noe som ikke kun var mot infeksjoner
Dekkstift min venn
Du kunne jo ha sagt noe om hvordan tilstanden er da. Litt lite info.
Har du injisert mye? Hvor lenge siden? Hvor på kroppen, albuekroken? Bruker du rus nå og isåfall hva? Farge på injeksjonsstedet?

Hold deg unna rus og spesielt amfetamin. Uten søvn leges intet. Ikke smør på noe som helst av kosmetikk med mindre du må, fordi det må puste. Få i deg mat og væske pluss nok søvn som sagt, så er det bare tid som gjenstår. Tviler på at random sårsalve utgjør noe særlig. Bare sov mye som mulig.

Du ser arrene best selv. Andre folk ser det ikke like godt.
Sist endret av TrippyKing; 14. mai 2020 kl. 08:02.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse
https://www.apotek1.no/produkter/hir...lve-40g-56533p

https://www.123apotek.no/products/kelo-cote-gel-6g


Den første er bra for blåmerker og blodsirkulasjonen. Heler det bedre.
Den andre er for å fjerne arr. De fungerer utmerket begge to. Hvis du kun har arr og ikke noe sår eller blåmerker ville jeg gått for den siste. Dyr, men man skal bruke veldig lite og den fungerer veldig bra
Har drevet mye med selvskading og fuktighetskrem hver morgen og kveld hjelper veldig til å få arr og sår til å fade litt fortere.