Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2997
Lurer på hvor bra kokainen vi får i norge egentlig er.
Vet det kan variere veldig mye fra parti til parti som dealere tar inn og hvor mye som cuttes av hver enkelt..
Men har ikke noe tro på at når en som selger kokain sier at brusen hannes er 80% rein med tanke på at den har vært gjennom mesteparten av europa før den kommer til norge.
Evnt noen som vet hvordan du «siler ut» det den er blanda med? Hørt såvidt noe om salmiak eller noe men usikker på hvordan det gjøres
Gjennomsnittcolaen er ræva tipper jeg. 10-30% gjennomsnittlig kanskje? Hvis du faktisk får kokain. Mange gatedealere pusher knust Paracet siden det smaker bittert og svir i nesa.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Gjennomsnittcolaen er ræva tipper jeg. 10-30% gjennomsnittlig kanskje? Hvis du faktisk får kokain. Mange gatedealere pusher knust Paracet siden det smaker bittert og svir i nesa.
Vis hele sitatet...
Ekte cola skal ikke svi i det hele tatt.

For å svare på spørsmålet til TS, så handler det kun om hvem du kjenner.. Ville ikke prøvd å kjøpe av noen du ikke kjenner/stoler på
Finner ikke fjorårets rapport fra Kripos i farten, men linker til et utdrag fra en artikkel i VG fra 2018 som henviser til tall fra Kripos istedenfor:
Også for kokain ser Kripos at styrkegraden øker betydelig. Det vil si at stoffet selges med høy renhet.
Foreløpige tall viser en gjennomsnittlig styrke på 54 prosent, mot 47 prosent i fjor og 31-34 prosent de foregående fem årene.
Vis hele sitatet...
Kripos slår alarm: Hasj og kokain blir betydelig sterkere
Sist endret av Knask; 11. mai 2020 kl. 01:52.
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Lurer på hvor bra kokainen vi får i norge egentlig er.
Vet det kan variere veldig mye fra parti til parti som dealere tar inn og hvor mye som cuttes av hver enkelt..
Men har ikke noe tro på at når en som selger kokain sier at brusen hannes er 80% rein med tanke på at den har vært gjennom mesteparten av europa før den kommer til norge.
Evnt noen som vet hvordan du «siler ut» det den er blanda med? Hørt såvidt noe om salmiak eller noe men usikker på hvordan det gjøres
Vis hele sitatet...

Som knask nevner: tallet på antall kokain beslag, samt renheten på det som blir beslaglagt har økt de siste årene både i Norge og i Europa. Renheten varierer fosåvidt veldig mye (mellom 8-95%) men i henhold til den siste offentlige statistikken til politiet så ligger gjennomsnittet på alle beslag 60% (Kilde)

Det er viktig å huske at disse tallene gjelder nok for en del beslag som har blitt gjort før produktet har fått blitt kuttet og distribuert videre på gatenivå, og dermed fått betraktelig lavere kvalitet. Men det er på ingen måte helt umulig at dealeren din har fått tak i ren kokain i Norge. En god indikator på at han snakker sant vil være prisen per gram. Du får f.eks aldri bra coke for tusen kr grammet.
Sist endret av Juicekongen; 11. mai 2020 kl. 02:19.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs veldig hvor den er kjøpt. Gatecoke er stort sett veldig dårlig og/eller utblandet noe helt sinnsykt.
Er den kjøpt på det mørke nettet kan den være nærmest ublandet og veldig ren.
Ja kjøpte av en som hadde handla på dw for litt siden å det var et bra slag i tryne, men har fått sykt ræva cola og sykt bra! Men for all del så kan jo den beste colaen jeg har prøvd bare ha vært sånn typ 40% for alt jeg vet
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs kanskje på kontaktene dine men etter min erfaring så har det vært svært høy kvalitet på kokain i Norge de siste par årene, absolutt ukuttede fishscale steiner som har sirkulert.
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Lurer på hvor bra kokainen vi får i norge egentlig er.
Vet det kan variere veldig mye fra parti til parti som dealere tar inn og hvor mye som cuttes av hver enkelt..
Men har ikke noe tro på at når en som selger kokain sier at brusen hannes er 80% rein med tanke på at den har vært gjennom mesteparten av europa før den kommer til norge.
Evnt noen som vet hvordan du «siler ut» det den er blanda med? Hørt såvidt noe om salmiak eller noe men usikker på hvordan det gjøres
Vis hele sitatet...
har solgt kokain før. alt i norge er dessverre veldig utblandet. du mp til utlandet for å få rent. du får tak i 40-50 prosent da. og det er bra nok. ingen trenger 80-90 prosent kokain

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det spørs kanskje på kontaktene dine men etter min erfaring så har det vært svært høy kvalitet på kokain i Norge de siste par årene, absolutt ukuttede fishscale steiner som har sirkulert.
Vis hele sitatet...

lol kommer fra en med null erfaring tenker jeg ?

jeg har solgt mye før. og "det er fishcale så da er det reint" er det største pisset jeg noensinne har hørt.

i utlandet får man krystaler som man knuser og blander inn med dårlig kokain slik at det ser ut som fishscale. det blir solgt til flere kokainselgere fordi da kan de blande det inn med kokain så alle tror at det er rent, det blir glinsende da. folk bruker også flere midler som de sprayer på kokainen så det lukter bensin .

er ingenting som er rent i norge, om noen har rent så er det de øverste på pallen som får dette inn i norge, og de blander 1 kg ut til 3 kg elle r2 kg. ingen selger rent, det er bare piss
Sist endret av Bigjuicedaddy; 13. mai 2020 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært vanlig helgebruker i et par år og det har de i omgangskretsen min jeg snakker om også. Du tjener ingenting på å prøve å være nedverdigende mot andre som gir deg sitt ærlige svar forså å prøve å tøffe deg ved å snakke om hvor gangster du er. Da mister du bare all kredibilitet.
Husker da jeg var 20 og jeg og en kompis betalte 8000 for 10gram av gangen som alltid var av upåklagelig kvalitet. Øst europeisk leverandør som var profesjonell. Nydelig og kraftig eim av ren Kokain. Kom alltid i en svær klump med rette kanter som om den kom fra en brikke.
Hadde en flott glans og var hvit som frisk snø. Grisecoked up i 45-60 min og man ble i så hælvettes fin form med en del øl innabords

Har alltid tenkt at det var godt over 60%+, men jeg innser at jeg ikke egentlig har peiling.
Disse greiene kunne man kutte: 10 gram snø +10-15 gram kreatin, og folk var fortsatt grisefornøyde og handlet igjen og igjen.

Å oppdage at coken man har handla inn er dårlig kan ødelegge en fest.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 21:36.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd mye cola (før, bruker ikke lenger) i Norge som folk sier er bra, reint osv. Og jeg synes det fenga ganske bra selv også, helt til jeg prøvde en heftig cola i Miami på et relativt eksklusivt utested. Og det var noe heeelt annet enn alt man får i Norge.

De «store gutta» her til lands liker å skryte av hvor bra saker de har, men det kan ikke engang sammenliknes.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
har solgt kokain før. alt i norge er dessverre veldig utblandet. du mp til utlandet for å få rent. du får tak i 40-50 prosent da. og det er bra nok. ingen trenger 80-90 prosent kokain




lol kommer fra en med null erfaring tenker jeg ?

jeg har solgt mye før. og "det er fishcale så da er det reint" er det største pisset jeg noensinne har hørt.

i utlandet får man krystaler som man knuser og blander inn med dårlig kokain slik at det ser ut som fishscale. det blir solgt til flere kokainselgere fordi da kan de blande det inn med kokain så alle tror at det er rent, det blir glinsende da. folk bruker også flere midler som de sprayer på kokainen så det lukter bensin .

er ingenting som er rent i norge, om noen har rent så er det de øverste på pallen som får dette inn i norge, og de blander 1 kg ut til 3 kg elle r2 kg. ingen selger rent, det er bare piss
Vis hele sitatet...
Jeg trodde det var amfetamin du solgte i en veldig kort periode på 5mnd for snart 8 år siden?

Denne brukeren kan ikke stoles på..
Kripos sine tall for 2019.

Kokain – mange beslag, store mengder og svært reint stoff

Første halvåret er det beslaglagd om lag 105 kg kokain fordelt på 777 beslag. Talet på kokainbeslag har auka jamt dei siste åra. Det siste året er auken på 10 %. Aldri tidlegare har ein gjort fleire beslag eller beslaglagd større mengder kokain det første halvåret.

Styrkegraden varierer mykje, frå 8 % til 95 %, men dei fleste beslaga er svært reine. Den gjennomsnittlege styrkegraden det første halvåret er 60 %. Utviklinga for kokain som vi ser i Noreg, følgjer utviklinga i Europa totalt sett. Tal for Europa frå 2017, som førebels er dei sist publiserte4, viser både historisk mange beslag, rekordstore mengder og dei reinaste produkta målt på ti år



At det ikke finnes ren kokain er vel bare noe folk sier for å fremstå som om de har peiling på kokain. For det er kult.
Sist endret av TrippyKing; 14. mai 2020 kl. 10:30.
Jeg tror alle seriøse oppegående selgere ønsker renest mulig produkter, og folk er villig til å betale for det. Man får ikke så veldig mange fornøyde kunder hvis man selger ting som er bevisst utblandet.
Har vært gjennom en håndfull dealere siste to årene og vært svært rent for det meste. Alle partier har blæsta testkit. MEN annenhver gang jeg møter noen på fest som har cola, eller de skaffer for meg via deres dealer, er det dritt som lukter hjerneskade. Tips er å finne de som kjører fin bil, eller opererer med telegram/signal og bruk de til de en dag bare forsvinner slik dealere gjør.
Sist endret av algernon; 14. mai 2020 kl. 14:48.