Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2189
Hvis man kjøper over nettet, hvor stor er sannsynligheten for at den blir stoppet i tollen? Noen som har noe erfaring? Hvis det blir stoppet hva kan jeg i såfall forvente?

Tilleggsspørsmål: hvis selgeren har veldig bra rating (typ 98-99%), er det fortsatt nødvendig å teste med f.eks. Erlich?

Glemte å nevne at det er utenlands.
Sist endret av LegitDankMan; 27. september 2020 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For et par måneder siden bestilte jeg noen lapper LSD. Jeg bestilte to ganger, først bestilte jeg den minste pakningen, mottok brevet og inntok. Jeg utførte ikke test, men fikk riktig effekt av lappene. Andre gang bestilte jeg en litt større pakning jeg fremdeles har mye av.

Begge brevene kom gjennom. Brev fra England og Nederland.
Det var i sommer i år.
Nice, litt sidespørsmål; brukte du Tor? Hva slags sikkerhetsrutiner/programmer brukte du? Prøver å finne en legit artikkel/video uten at jeg fort blir satt opp som mistenkt.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjorde ikke noe stort ut av det. Brukte bare TOR. Bekymrer meg ikke for at noen overvåker meg.
Mulig jeg overtenker, er ganske paranoid av natur. Vil bare ikke få et uforventa besøk på døra
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen år siden var dette bulletproof. Men tollen er blitt særs gode på å finne LSD-tabs siste åra og nå er det en gamble fra utlandet. Kan komme gjennom - men av mine siste 3 forsendelser for ca 4 år siden fra forskjellige vendorer i forskjellige land ble samtlige stoppet og 2 av dem førte til politi på døra. Not for the fainthearted
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Verdt å merke at alle disse var til forskjellige adresser. Altså ikke "flagga" adresser. Om du søker litt på freak ser du at dette er en gjenganger
Aa shieet. Jaja får vel bare gjøre det safe og kjøpe av en som bor i samme by som meg, litt dyrere, men risikerer ikke rullebladet as

Har sett rundt en del, men har ikke funnet noe særlig relatert til mitt tema
Sist endret av LegitDankMan; 27. september 2020 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge det ikke kan bevises at du har bestilt dette, kan du ikke straffes. Da må de få deg til å innrømme og tilstå det.
Bestill. Nekt når noen spør.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Ingenting kom ut av disse politibesøka, og samtlige saker ble henlagt. Men er ikke så gøy med politi på døra likevel da med mindre du er en kald fisk
Sitat av LegitDankMan Vis innlegg
Aa shieet. Jaja får vel bare gjøre det safe og kjøpe av en som bor i samme by som meg, litt dyrere, men risikerer ikke rullebladet as

Har sett rundt en del, men har ikke funnet noe særlig relatert til mitt tema
Vis hele sitatet...
Kjøp på darkweb innenlands, minimal sjanse for å bli tatt, spesielt om du tar OPSEC forhåndsregler, ala tail på usb stick, pgp kryptering, protonmail, Tor, så burde du være safe selv om du skulle bli en av de få som blir tatt
Man bør være oppmerksom på poster her fordi folk som selger innenlands ofte ønsker å skremme andre fra å kjøpe fra utlandet fordi det ødelegger profitten deres. Ta ting med en klype salt når folk snakker om at LSD blir tatt i tollen. Det hører til sjeldenhetene.
Er det noen som kjenner rutinene tollen bruker for å stanse innførsel av LSD på papir? Jeg regner med at det forekommer en form for gjennomlysning med UV, men all brevpost kan vel ikke gjennomlyses, og da må det enten være stikk-prøver som blir tatt, eller prioritert gjennomlysning av brevpost fra land som Nederland, Tyskland, osv? Hadde vært interessant om noen visste noe.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Ingenting kom ut av disse politibesøka, og samtlige saker ble henlagt. Men er ikke så gøy med politi på døra likevel da med mindre du er en kald fisk
Vis hele sitatet...
Var dette salg- eller brukermengder?
Sist endret av Bær; 30. september 2020 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler dere å se programmet TOLL på tv2 sumo. Der får vi ett bra innblikk i hvordan de arbeider.
Sitat av Bær Vis innlegg
Er det noen som kjenner rutinene tollen bruker for å stanse innførsel av LSD på papir? Jeg regner med at det forekommer en form for gjennomlysning med UV, men all brevpost kan vel ikke gjennomlyses, og da må det enten være stikk-prøver som blir tatt, eller prioritert gjennomlysning av brevpost fra land som Nederland, Tyskland, osv? Hadde vært interessant om noen visste noe.


Var dette salg- eller brukermengder?
Vis hele sitatet...
Røntgen/gjennomlysning av typen som brukes på flyplasser og av Toll ect, har tre primærfarger som gir en pekepinne på hva som er i feks en pakke.
Blå er metall.
Rød/oransje er organisk materiale
Grønn er uorganisk.
Alle fargene går fra lys til mørk tone avhengig av tykkelse og mengde.
Vil anta et ark med LSD vil fremstå som et lyst oransje felt med grønne flekker der hvor LSD er påført. Det siden LSD som jeg har forstått er et uorganisk salt. Alt kan i prinsippet bli gjennomlyst, da det går relativt kjapt om alt er oransje (Vanlig brev), for så å få et som skiller seg ut med grønne flekker (LSD) eller koksalt.
Sitat av Bodega Vis innlegg
Røntgen/gjennomlysning av typen som brukes på flyplasser og av Toll ect, har tre primærfarger som gir en pekepinne på hva som er i feks en pakke.
Blå er metall.
Rød/oransje er organisk materiale
Grønn er uorganisk.
Alle fargene går fra lys til mørk tone avhengig av tykkelse og mengde.
Vil anta et ark med LSD vil fremstå som et lyst oransje felt med grønne flekker der hvor LSD er påført. Det siden LSD som jeg har forstått er et uorganisk salt. Alt kan i prinsippet bli gjennomlyst, da det går relativt kjapt om alt er oransje (Vanlig brev), for så å få et som skiller seg ut med grønne flekker (LSD) eller koksalt.
Vis hele sitatet...
Dette er superinteressant. Men i en røntgen vil vel så og si alle trykksaker da også lyse opp som grønt, eller som en kombinasjon av metall, organisk og uorganiske forbindelser? Fargestoff er en kombinasjon av inorganiske og organiske forbindelser. https://no.wikipedia.org/wiki/Fargestoff
Alltid test med minst Erlich. Uansett. Mye mulig få til ingen har testa varene til den konkrete dealeren det er snakk om, hen kan ha fått inn noe nytt nylig, etc. Du vet aldri.

Det beste er egentlig å teste med flere reagenttester for å utelukke mest mulig, det er en del "lsd-alternativer" som passer på blotterform som ikke blir utelukka med erlich. Dette er en link til en billig multipakke som kan brukes mange ganger. https://www.reagent-tests.uk/product/lsd-multipack/
Sitat av soppsialisme Vis innlegg
Alltid test med minst Erlich. Uansett. Mye mulig få til ingen har testa varene til den konkrete dealeren det er snakk om, hen kan ha fått inn noe nytt nylig, etc. Du vet aldri.

Det beste er egentlig å teste med flere reagenttester for å utelukke mest mulig, det er en del "lsd-alternativer" som passer på blotterform som ikke blir utelukka med erlich. Dette er en link til en billig multipakke som kan brukes mange ganger. https://www.reagent-tests.uk/product/lsd-multipack/
Vis hele sitatet...
Testing er forsvarlig rusbruk 101.
Men vær obs på at test-kits bestilt fra utlandet kan medføre at politiet varsles. https://twitter.com/tolletaten/statu...78955819016193
Dette er kanskje den mørkeste biten av norsk ruspolitikk, der staten de facto innrømmer at de dreper deg, før de ser deg bruke et ulovlig psykoaktivt stoff risikofritt.

Kontaminering av blottere med fentanyl har forekommet, men det er nok så sjeldent. De største risikoene følger såvidt jeg vet overdosering på NBOMe, som kan gi hjerteinfarkt og slag.
Sist endret av Bær; 1. oktober 2020 kl. 12:40.
Sitat av Bær Vis innlegg
Dette er superinteressant. Men i en røntgen vil vel så og si alle trykksaker da også lyse opp som grønt, eller som en kombinasjon av metall, organisk og uorganiske forbindelser? Fargestoff er en kombinasjon av inorganiske og organiske forbindelser. https://no.wikipedia.org/wiki/Fargestoff
Vis hele sitatet...

Fargen som kommer opp er bestemt av en datamaskin i røntgenapparatet som hjelper til å analysere innholdet. Du kan tenke deg å sende gjennom et glass med salt og pepper blanding. Glasset ville kommet opp som lyse grønn, pepperen som brune felt i det grønne og saltet som ekstra grønn. De som jobber med å analysere dette, trener på å se og gjenkjenne mønster og sammensetting, alt etter hva du vil stoppe og kontrollere. På store flyplasser blir bagasje sent gjennom en automatisert maskin som plukker dette ut, uten at et menneske har sett på det. 3D bilder av innhold nesten som en MR maskin osv.
Sist endret av Bodega; 1. oktober 2020 kl. 14:20.