Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1148
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt cola 3 ganger den siste måneden, men det funker ikke på meg.
Jeg har testa Ritalin mange ganger men får ikke effekt av det heller, har en mistanke om at jeg har add og spørsmålet mitt er da; funker ikke cola, speed og lignende på folk med add??
Funker for folk med add det, må bare litt opp i dose.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir slapp på alt av stimulerende midler. Hvor stor dose ritalin tok du, funket colaen på noen andre?
Anonym bruker
"Fregnete Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo, det funker på folk med ADD. Man skal bli konsentrert osv, fokus, våken etc. Det blir de med ADD, det samme blir de uten ADD. Mange tror de med adhd osv får valium effekt av uppers, aaaaaaand thats BS
Anonym bruker
"Fregnete Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ang colan, sikkert noe dritt, 5% cola, 95% paracet. Kjøp noe goooooood cola fra darknet, ta det med noen øl = effekt
Jeg blir rolig av små doser amf, kan i verste fall sovne. I større doser blir jeg våken. Men av vival kan jeg bli litt mer rastløs og må rydde. Jeg har ikke add/ADHD.
Jeg prøvde å like cola utallige ganger i min tidligere "ruskariære", til og med det alle andre omtalte som såkalt peru kvalitet. Den første linjen gav som regel funk. Resten av kvelden følte jeg at jeg på en måte ble besatt av "chasing the dragon" syndromet. Det vil si jakten på euforien som ikke eksisterer. Jeg dro linje etter linje til nesen begynte å blø og colaen hadde knapt noe funk på meg, mens mine venner jabbet hull i hodet på hverandre. Speed hadde litt lignende effekt, bare de 3 første timene var preget av litt eufori(overhodet ikke verdt nedturen).

Folk er forskjellige og liker rusmidler forskjellig på samme måte som mat. Med tanke på de drittstoffene cola og amfetamin er for kroppen og spesielt hjertet, så ville jeg i din situasjon heller vært glad for at det ikke gav noe særlig funk. Om du er ung nå vil du mest sannsynlig prisette at du ikke ble glad i de stoffene noen år frem i tid. Det ødela livet til altfor mange av mine venner. Jeg liker ikke skremselspropaganda, men jeg vil våge og påstå at en del av den stemmer når det kommer til de to stoffene.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Husker ikke hvor stor dose Ritalin jeg brukte å ta fordi det er over 1 år siden jeg ga opp Ritalin..

Joda jeg har holdt med på litt av hvert så er fult klar over hva cola og lignende ting kan gjøre me kroppen og hjerte mitt. This ain’t my first rodeo with drugs
Takk for svar alle sammen, setter pris på det! <3