Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8122
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
ok, så vist det er speed trenger han ekstra utstyr? men hva med heroin da ? er det kun sprøyte da?
Vis hele sitatet...
NEI!
Til speed trenger du kun pumpe og kanyle + filter og noe og mekke det i (kokekar, shotglass osv).
Til heroin trenger du alt dette itillegg til askorbinsyre.
Alt dette får du i bagene med brukerutstyr på sprøytehusa.
Det er gratis og alle kan få det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Javel det er din rett og ditt valg og jeg skjønner deg godt om det er dama eller typen din for det er håpløst å være partner og se noe fremtid med. Det er også din rett om det bare er en som leier hos deg men holdningen din hvor du ser ned på misbrukere, kategoriserer dem, og samtidig skryter av å ha solgt det og ser ikke problemet med det er ikke innafor. Forventer du at misbrukere skal ta ansvar får du ta ansvar selv også. At du tror personen skal bli rusfri av å presses til rehab nok en gang etter allerede to ganger som ikke har hjulpet forteller meg at du enten er utrolig naiv, eller både naiv og forelsket og glad i dette mennesket. Det er ikke noe håp for han/henne som du kan bære på dine skuldre, personen vil åpenbart ikke stoppe med å ruse seg..
Vis hele sitatet...
fikk snakket med bekjente i miljøet idag og det er heroin. ganske trist. men jeg velger å avbryte kontrakten nå. han har 3 mnd på å komme seg ut.

jeg ser ikke ned på rusmisbrukere, jeg har brukt kokain på jobb osv når det har vært hektisk. jeg ser derimot ned på narkomane som stjeler, raner, lyver hele tiden, lager kvalme rundt alle og rett og slett er trash, belaster samfunnet for egen rein egoisme. om han hadde tatt litt speed/heroin og samtidig ikek stjålet fra meg, klart å holde avtaler, betalt husleie i tide og ikke ødelagt leiligheten så hadde han fått behold. men nå er han ute og har 3 mnd på seg og flytte. har sagt det til ham
rusmisbrukere må ta ansvar selv

at jeg har solgt et par kg speed for 8 år siden har ingenting med saken å gjøre, jeg må ta til ansvar om jeg ble tatt, men det ble jeg ikke . det har nada å si. jeg ser ned på rusmisbrukere som forpester alle rundt seg og lager kvalme og som nekter hjelp. rusmisbrukere som tar imot hjelp og viser even til å forbedre seg er hjertelig velkommen. men denne personen har fått sjangser på sjangser på sjangser

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har fått MASSE svar så enten stfu og våkne opp eller gå å test det om du ikke tror på noen av svarene.

Og du må tåle å høre at du fremstår som en amsvarsfraskrivende og trangsynt douche, når du skryter av det. Det er ikke drama, det er real talk.

Om du henger på kvinneguiden også så syns jeg synd på de andre brukerne der, ut fra sånn du omtaler damer som høns er du vel ti ganger mer douche der og ingen hverken der eller her syns du er kul fordi du har solgt amf før i tida, ikke tro du er så jævla konge du oppfører deg low og det ER low å sitte å rakke ned på misbrukere, SÆRLIG når du er direkte årsak til manges misbruk selv sett deg ned!
Vis hele sitatet...
er ikke direkte årsak til noe. at rusmisbrukere valgte å kjøpe min speed for 8 år siden er deres eget valg og eget problem. blir som å si til horer at det er deres feil at menn får bot for å kjøpe sex. det er deres eget valg.
Sist endret av Bigjuicedaddy; 13. mai 2020 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
fikk snakket med bekjente i miljøet idag og det er heroin. ganske trist. men jeg velger å avbryte kontrakten nå. han har 3 mnd på å komme seg ut.

jeg ser ikke ned på rusmisbrukere, jeg har brukt kokain på jobb osv når det har vært hektisk. jeg ser derimot ned på narkomane som stjeler, raner, lyver hele tiden, lager kvalme rundt alle og rett og slett er trash, belaster samfunnet for egen rein egoisme. om han hadde tatt litt speed/heroin og samtidig ikek stjålet fra meg, klart å holde avtaler, betalt husleie i tide og ikke ødelagt leiligheten så hadde han fått behold. men nå er han ute og har 3 mnd på seg og flytte. har sagt det til ham
rusmisbrukere må ta ansvar selv

at jeg har solgt et par kg speed for 8 år siden har ingenting med saken å gjøre, jeg må ta til ansvar om jeg ble tatt, men det ble jeg ikke . det har nada å si. jeg ser ned på rusmisbrukere som forpester alle rundt seg og lager kvalme og som nekter hjelp. rusmisbrukere som tar imot hjelp og viser even til å forbedre seg er hjertelig velkommen. men denne personen har fått sjangser på sjangser på sjangser



er ikke direkte årsak til noe. at rusmisbrukere valgte å kjøpe min speed for 8 år siden er deres eget valg og eget problem. blir som å si til horer at det er deres feil at menn får bot for å kjøpe sex. det er deres eget valg.
Vis hele sitatet...
Ja men da er det den oppførselen misbruket medfører du burde vektlegge, og ikke drive forskjellsbehandling av folk som bruker forskjellige ting sånn som du sa om speedbruk Vs heroinbruk. Hadde kicka ut en som var sånn selvom det ikke var rusmidler involvert engang

Og jeg mener fortsatt at du fremstår som en ansvarsfraskrivende douche, eller mindre intelligent om du ikke ser sammenhengen mellom forespørsel og tilgang på produkt. Å sammenligne det med horekunder blir helt fjernt for i motsetning til sex som ikke skader noen (heller den prostituerte i såfall) så gjør amf det, ikke at jeg bryr meg om at du har solgt men det gir ikke mening å fraskrive seg ansvaret for å bidra til andres skjebne og misbruk når du har vært involvert årsak, samtidig som du rakker ned på misbrukerne og basher dem for å ikke ta ansvar... Det er da man kan si: Fei for din egen dør.

Hva var forresten poenget med å først skrive samboer, hun også bytte til han og kompis og en som leier et av stedene du har?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja men da er det den oppførselen misbruket medfører du burde vektlegge, og ikke drive forskjellsbehandling av folk som bruker forskjellige ting sånn som du sa om speedbruk Vs heroinbruk. Hadde kicka ut en som var sånn selvom det ikke var rusmidler involvert engang

Og jeg mener fortsatt at du fremstår som en ansvarsfraskrivende douche, eller mindre intelligent om du ikke ser sammenhengen mellom forespørsel og tilgang på produkt. Å sammenligne det med horekunder blir helt fjernt for i motsetning til sex som ikke skader noen (heller den prostituerte i såfall) så gjør amf det, ikke at jeg bryr meg om at du har solgt men det gir ikke mening å fraskrive seg ansvaret for å bidra til andres skjebne og misbruk når du har vært involvert årsak, samtidig som du rakker ned på misbrukerne og basher dem for å ikke ta ansvar... Det er da man kan si: Fei for din egen dør.

Hva var forresten poenget med å først skrive samboer, hun også bytte til han og kompis og en som leier et av stedene du har?
Vis hele sitatet...
prostitusjon er skadelig, både for kunden og spesielt horen mentalt og det gir konsekvenser for kunden fordi det er ulovlig

det jeg solgte for mange år siden har ingenting å si, mange har speed. om jeg ikke hadde kjøpt hadde de kjøpt det hos noen andre og det er ingen som tvinger de å kjøpe fra meg , det er deres eget valg og dermed blir på deres eget ansvar , akkurat om at kjøp av seksuelle tjenester går på eget ansvar og kan gi bøter pga det er ulovlig, om du skjønte sammenhengen da ? alt for mange narkoman tar ikke ansvar, skylder på alle andre enn seg selv når det er de som er problemet

jeg kjenner mange på den tiden som kjøpte speed og klarte seg helt fint. har både jobb og er sjef i firma. var flere som kjøpte 100-200 gram til seg selv, og klarte fint å ha et vanlig liv ved siden av og være sjef offshore. orker ikke unnskyldninger

når det gjelder oppførsel så er det ikke alle narkoman som har slik oppførsel selvfølgelig, men mange. det er mye ran, knivstikking, stjeling i det miljøet og det vet du og det er ingen andre sin feil en dem eget, det er ikke min feil fordi jeg har solgt det for lenge siden. end of discussion
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er så lett å se tvers gjennom deg. Du later som du er en av karakterene som er med i Exit serien. "Jeg har brukt kokain på jobb når det er hektisk" Du sier du har vellykket jobb og snakker høyt opp om deg selv. Det at du har solgt "flere kilo speed" som du sier, og har masse narkiser i omkretsen din sier meg at du ikke er den vellykkede hedgefund-forvalteren du later som du er. Å skrive særlig bra er heller ikke en egenskap du har. Om det var mulig å putte penger på at du ikke er så hot-shit som du selv tror du er hadde jeg 100% gjort det
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
har solgt KG med speed uten å være borti det, valgte å være smart.... husker bare at det var hvitt, så ut som grøtt og det lå i en stor pose
Vis hele sitatet...
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
... jeg bare hadde det liggende og folk kom til meg.
Vis hele sitatet...
Og hver person som tilfeldigvis kom til deg kjøpte kilovis med amfetamin?
Og du slapp å åpne og fordele noen av posene fra din leverandør?
Og du husker kun at det så ut som "grøt i pose"?

Hmmm...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er så lett å se tvers gjennom deg. Du later som du er en av karakterene som er med i Exit serien. "Jeg har brukt kokain på jobb når det er hektisk" Du sier du har vellykket jobb og snakker høyt opp om deg selv. Det at du har solgt "flere kilo speed" som du sier, og har masse narkiser i omkretsen din sier meg at du ikke er den vellykkede hedgefund-forvalteren du later som du er. Å skrive særlig bra er heller ikke en egenskap du har. Om det var mulig å putte penger på at du ikke er så hot-shit som du selv tror du er hadde jeg 100% gjort det
Vis hele sitatet...
tror du lever i en eventyr verden, jeg har heller aldri sett exit heller

jeg har 3 leiligheter, 2 jeg leier ut og en jeg leier ut og bor i selv og det er 2 tidligere rusmisbrukere som bor i de også. i tilegg er oslo ganske lite og jeg kjenner forsatt de jeg hang med i rebell perioden som solgte dop. så jeg kjenner forsatt mange derfra

når det gjelder jobb driver jeg overhodet ikke noe fond eller er mangemillionær. jeg har spart siden jeg var 16 , gikk tidlig i lære og ble for svenn og mester. så jeg har godt med penger

skrivingen driter jeg i , jeg skriver på tlf og driver overhodet ikke å henger meg opp i hvordan jeg eller andre skriver. du virker meget patetisk. i tilegg er du misunnlig når du mener jeg har sagt jeg er hot shit når jeg aldri har sagt det. gå å få deg en jobb din taper og få noe ut av livet ditt
Herrefaen, la TS gjøre som han vil. Duden spør om et spm, og spør om legitime svar. Hvorvidt han har ranet, solgt eller hva annet han har drevet med for 8-10 herrens år siden, har nada med saken å gjøre. De samme som hakker på karen, er de samme som selv driver å kjøper kokain og horer hver uke, stfu.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RuneLar Vis innlegg
De samme som hakker på karen, er de samme som selv driver å kjøper kokain og horer hver uke, stfu.
Vis hele sitatet...
Det er minst like lavmål så nei.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er minst like lavmål så nei.
Vis hele sitatet...
Jo. Så du påstår du at du aldri har tatt, vært nær eller brukt narkotika, ei heller horer?

Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
tror du lever i en eventyr verden, jeg har heller aldri sett exit heller

jeg har 3 leiligheter, 2 jeg leier ut og en jeg leier ut og bor i selv og det er 2 tidligere rusmisbrukere som bor i de også. i tilegg er oslo ganske lite og jeg kjenner forsatt de jeg hang med i rebell perioden som solgte dop. så jeg kjenner forsatt mange derfra

når det gjelder jobb driver jeg overhodet ikke noe fond eller er mangemillionær. jeg har spart siden jeg var 16 , gikk tidlig i lære og ble for svenn og mester. så jeg har godt med penger

skrivingen driter jeg i , jeg skriver på tlf og driver overhodet ikke å henger meg opp i hvordan jeg eller andre skriver. du virker meget patetisk. i tilegg er du misunnlig når du mener jeg har sagt jeg er hot shit når jeg aldri har sagt det. gå å få deg en jobb din taper og få noe ut av livet ditt
Vis hele sitatet...
Yo, har du stengt dmsa? Får ikke sendt deg noe dms, mulig modsa har blokka deg?
Sist endret av fuckouttahere; 13. mai 2020 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Du kan umulig ha tjent flere millioner på et par kg speed.. 1kg går for 6****kr med mindre du blandet ut noe synnsykt da.
Underholdende tråd
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du kan umulig ha tjent flere millioner på et par kg speed.. 1kg går for 6****kr med mindre du blandet ut noe synnsykt da.
Vis hele sitatet...
Haha, stemmer Noen som er glad i skrøner her
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
liker vendingen tråden tar
BRAND ∞ STRONG
Jeg var innom helt i starten av tråden å ba de involverte om å prate sammen. Litt usikker nå på om det er lurt.

kanskje han "kompisen" gjør best i å komme seg unna...
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du kan umulig ha tjent flere millioner på et par kg speed.. 1kg går for 6****kr med mindre du blandet ut noe synnsykt da.
Vis hele sitatet...
Nå skal man ikke diskutere priser her på forumet, men gitt at man har fått inn et par kilo ren vare og blander det ut grovt er det vel ikke umulig å omsette for over en mill?
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Nå skal man ikke diskutere priser her på forumet, men gitt at man har fått inn et par kilo ren vare og blander det ut grovt er det vel ikke umulig å omsette for over en mill?
Vis hele sitatet...
Hvis han hadde blandet ut hadde han også måttet åpne pakkene med speed og kuttet speeden. Da hadde han luktet hvordan det lukter, noe han sier han ikke vet.
R.i.p 23.04.2021
Teoretisk set vis han blanda ut 30% og tok maxpris og solgte et og et g så kunne han ha klatret over millionen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
håper de myrder hverandre med en hårføner mens en dude filmer det på mobilen sin
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
det er 8 år siden. vær så snill og ikke kveruler. dette er ikke kvinneguiden, eller hønseguiden. vi er alle menn her, hold drama og alt annet urelevandt ut av saken.

hele spm mitt i saken var. er det speed eller heroin?

jeg vet ikke hvordan man tar noe av det så derfor jeg spurte
Vis hele sitatet...
Er vi alle menn her? Føles ikke slik. Du får nok mange svar fra jenter også her inne.
Oi, dette eskalerte
Det eneste som mangler nå er at TS har noen kompiser som er torpedoer og har jobbet for b-gjengen som skal hjelpe til med utkastelsen

Makan til dobbeltmoral skal en lete lenge etter.
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
jeg ser derimot ned på narkomane som stjeler, raner, lyver hele tiden, lager kvalme rundt alle og rett og slett er trash, belaster samfunnet for egen rein egoisme.
[...]
at jeg har solgt et par kg speed for 8 år siden har ingenting med saken å gjøre, jeg må ta til ansvar om jeg ble tatt, men det ble jeg ikke . det har nada å si. jeg ser ned på rusmisbrukere som forpester alle rundt seg og lager kvalme og som nekter hjelp.
Vis hele sitatet...
Du har direkte profitert (etter eget utsagn) på narkomane og dermed belastet samfunnet for egen berikning. I mye større grad!

Det fremkommer også fra andre tråder at du har belastet helsevesenet med problemer etter bruk av anabole steroider.

Makan til hykleri er det sjeldent å komme over. Sitter på din høye hest med nedlatende holdninger. Et grusomt menneskesyn og manglende empati.

Hvis det ikke kommer tydelig nok frem, så kan jeg godt gjenta meg selv: Føkk deg, din sjåvinistiske hykler!
Og Supercali tar ledelsen
Sitat av supercali Vis innlegg
Du har direkte profitert (etter eget utsagn) på narkomane og dermed belastet samfunnet for egen berikning. I mye større grad!

Det fremkommer også fra andre tråder at du har belastet helsevesenet med problemer etter bruk av anabole steroider.

Makan til hykleri er det sjeldent å komme over. Sitter på din høye hest med nedlatende holdninger. Et grusomt menneskesyn og manglende empati.

Hvis det ikke kommer tydelig nok frem, så kan jeg godt gjenta meg selv: Føkk deg, din sjåvinistiske hykler!
Vis hele sitatet...
Aner ikke hva denne tråden handler om, men dette innlegget her; LOL.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
ta bæggern selv og bli ferdig med det lol!
Sitat av supercali Vis innlegg
Du har direkte profitert (etter eget utsagn) på narkomane og dermed belastet samfunnet for egen berikning. I mye større grad!

Det fremkommer også fra andre tråder at du har belastet helsevesenet med problemer etter bruk av anabole steroider.

Makan til hykleri er det sjeldent å komme over. Sitter på din høye hest med nedlatende holdninger. Et grusomt menneskesyn og manglende empati.

Hvis det ikke kommer tydelig nok frem, så kan jeg godt gjenta meg selv: Føkk deg, din sjåvinistiske hykler!
Vis hele sitatet...


oioioi så sinna. tenk å være politisk korrekt på freak.no

å bruke leger er å belaste samfunnet, nå har vell jeg betalt mye mer skatt en gjennomsnitsmannen og har mitt eget firma og skaper arbeidsplasser. tror jeg har bidratt 3-4 ganger mer i samfunnet enn deg

få deg et liv, høres ut som du kommer rett fra KG, spyr eder og galle og er i tilegg politisk korrekt, gå inn i deg selv

Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Nå skal man ikke diskutere priser her på forumet, men gitt at man har fått inn et par kilo ren vare og blander det ut grovt er det vel ikke umulig å omsette for over en mill?
Vis hele sitatet...

å joda. en hekker går for 10-15 k , DVs 100 000 pr kg nesten

Sitat av Rosander Vis innlegg
Oi, dette eskalerte
Det eneste som mangler nå er at TS har noen kompiser som er torpedoer og har jobbet for b-gjengen som skal hjelpe til med utkastelsen

Makan til dobbeltmoral skal en lete lenge etter.
Vis hele sitatet...
hvor er dobbeltmoralen ? ts har solgt dop selv for 8 år siden og da kan han ikke kaste ut en narkis som bruker heroin hjemme i huseier sitt hjem ? i tilegg stjeler, lyver og raner andre mennesker

hvor er dobbeltmoralen, vist du bruker hjernecellene dine og tenker litt?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Du kan umulig ha tjent flere millioner på et par kg speed.. 1kg går for 6****kr med mindre du blandet ut noe synnsykt da.
Vis hele sitatet...

overhodet ikke, selger du flere kg nok så er det nok til å tjene en million, i tilegg får du mer om du har bedre kvalitet. en hekker i dag , altså 100 gram går for 10-15 000

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis han hadde blandet ut hadde han også måttet åpne pakkene med speed og kuttet speeden. Da hadde han luktet hvordan det lukter, noe han sier han ikke vet.
Vis hele sitatet...
sry altså men jeg kan ikke huske hva noe luktet for nesten 10 år siden. få deg et liv altså, er så mye bitterhet på dette forumet
Sist endret av Darkstarr; 13. mai 2020 kl. 23:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Vis du kjøper så lite pr gang så 500 går for 35-40 .jo mer du kjøper pr jo billigere. Aldri hørt om kg for 100 det er blodpris
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Haha, stemmer Noen som er glad i skrøner her
Vis hele sitatet...
ahhh misunnelse. elsker det

100 gram fikk jeg 13-15 000 for . selger du hekkere hver dag blir det fort mye penger. elsker at folk er misunnelig for noe jeg gjordet for 10 år siden snart og slapp unna med

er en grunn til at jeg sitter med 3 leiligheter nå og det eneste jeg har gjeld på er bilen

Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis du kjøper så lite pr gang så 500 går for 35-40 .jo mer du kjøper pr jo billigere. Aldri hørt om kg for 100 det er blodpris
Vis hele sitatet...
kommer helt ann på hvor du selger, diverse steder får du 20 000 for 100 gram
Sist endret av Darkstarr; 13. mai 2020 kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så han har nå lagd ny konto for å styrke poengene sine?

Vet null og nada om makka, men TS sa at han hadde solgt "et par kg" men før det at han hadde tjent 1,5 mill, som virker søkt, med mindre han, som andre sier, har bøffa ut noe ekstremt. Forstår heller ikke hvorfor han tok opp at han hadde gjørt dette før i tiden, fint lite relevant...

Det var først en dame som hadde stashet han fant mens han vasket badet til en leieboer, så en kompis, så en lyvende tyvradd han ikke vil ha kontakt med. Å ikke ville ha en som bruker heroin, lyver, stjeler og ikke betaler leie boende hos seg er greit nok, men skjønner ikke hvorfor speed skal være så mye mer tilgivelig så lenge de andre faktorene er på plass.

Å si at prostitusjon er mentalt skadelig for alle kvinner er virkelig snevert. Det er absolutt veldig skadelig for de som blir tvunget ut i det, men de fleste prostituerte i dette og de fleste andre land er det frivillig og er veldig fornøyd med jobben de gjør.
Sitat av Darkstarr Vis innlegg
oioioi så sinna. tenk å være politisk korrekt på freak.no

å bruke leger er å belaste samfunnet, nå har vell jeg betalt mye mer skatt en gjennomsnitsmannen og har mitt eget firma og skaper arbeidsplasser. tror jeg har bidratt 3-4 ganger mer i samfunnet enn deg

få deg et liv, høres ut som du kommer rett fra KG, spyr eder og galle og er i tilegg politisk korrekt, gå inn i deg selv




å joda. en hekker går for 10-15 k , DVs 100 000 pr kg nesten



hvor er dobbeltmoralen ? ts har solgt dop selv for 8 år siden og da kan han ikke kaste ut en narkis som bruker heroin hjemme i huseier sitt hjem ? i tilegg stjeler, lyver og raner andre mennesker

hvor er dobbeltmoralen, vist du bruker hjernecellene dine og tenker litt?




overhodet ikke, selger du flere kg nok så er det nok til å tjene en million, i tilegg får du mer om du har bedre kvalitet. en hekker i dag , altså 100 gram går for 10-15 000



sry altså men jeg kan ikke huske hva noe luktet for nesten 10 år siden. få deg et liv altså, er så mye bitterhet på dette forumet
Vis hele sitatet...
Du glemte å nevne at du også har vært kokaindealer, og boler... Og vi ser jo at det er deg TS, først forsvarer du trådstarter i innlegget ditt og så glemmer du deg i den siste setningen. Så ja, du viser en dobbeltmoral her.
Sitat av MadameFraulein Vis innlegg
Så han har nå lagd ny konto for å styrke poengene sine?

Vet null og nada om makka, men TS sa at han hadde solgt "et par kg" men før det at han hadde tjent 1,5 mill, som virker søkt, med mindre han, som andre sier, har bøffa ut noe ekstremt. Forstår heller ikke hvorfor han tok opp at han hadde gjørt dette før i tiden, fint lite relevant...

Det var først en dame som hadde stashet han fant mens han vasket badet til en leieboer, så en kompis, så en lyvende tyvradd han ikke vil ha kontakt med. Å ikke ville ha en som bruker heroin, lyver, stjeler og ikke betaler leie boende hos seg er greit nok, men skjønner ikke hvorfor speed skal være så mye mer tilgivelig så lenge de andre faktorene er på plass.

Å si at prostitusjon er mentalt skadelig for alle kvinner er virkelig snevert. Det er absolutt veldig skadelig for de som blir tvunget ut i det, men de fleste prostituerte i dette og de fleste andre land er det frivillig og er veldig fornøyd med jobben de gjør.
Vis hele sitatet...
Det han sier om narkisene er jo helt rett. Om du er narkis og har fått en fair sjanse til å bo ett sted, men allikvell fucker det til, så er det rett ut. Sliker mennesker trenger vi ikke. Lås dem inn på et medisinsk rom, så de får hjelpen de trenger.
Dette er jo bare pinlig. Kan ikke noen stenge tråden? Mest for TS sin skyld hahha
Vennligst ikke slett denne tråden. Når jeg har fått søvn skal jeg dissekere den, og jeg vil anta og forvente at grovt språkbruk kan forekomme.
R.i.p 23.04.2021
Denne tråden veier opp for 3mnd med selvpåført hjemmekarantene.
Sitat av fuckouttahere Vis innlegg
Det han sier om narkisene er jo helt rett. Om du er narkis og har fått en fair sjanse til å bo ett sted, men allikvell fucker det til, så er det rett ut. Sliker mennesker trenger vi ikke. Lås dem inn på et medisinsk rom, så de får hjelpen de trenger.
Vis hele sitatet...
Jeg sa vel strengt talt at det var forståelig at han ikke ville ha en som lyver og stjeler og ikke betaler for seg der. Men det var ikke det han sa. Han sa "Hvis det er _heroin_ er det rett ut, hvis det er speed skal han få en sjanse til etter rehab", noe som for meg blir veldig feil, da rusmiddelet spiller liten rolle når oppførselen er på det stadiet.

Selvfølgelig burde de som sliter få hjelp, men å beskrive hjelp som "Å låse de inne på et medisinsk rom" er da svært feilaktig. Men skjønner at du vil backe den nye bole/testosteron-kontakten din
Å opprette en bruker for å gå inn å backe seg sjøl, for så i samme innlegg glemme at man skriver på vegne av "noen andre", så fullføre i førsteperson.. Det krever nok masse raseri, samt fravær av kognitive egenskaper. Om ingenting annet så er denne hysterisk morsomme blemma en god forklaring på alle de forkastelige holdningene du viser i tråden.

Btw: Alle hadde hadde forstått fint at du backa deg sjøl gjennom ny bruker uansett. Allerede i første settning var det umulig å overse.
Hvorfor endrer det seg fra hun til han i tråden? Jeg skjønner ikke greia her.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dør av at du faktisk laget en ny profil for å backe deg selv og skryte enda mer av hvor sykt stor suksess du hadde som dopselger etter at du har bedt folk om å ikke snakke om det. Du virker altså som en meget spesiell person
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør av at du faktisk laget en ny profil for å backe deg selv og skryte enda mer av hvor sykt stor suksess du hadde som dopselger etter at du har bedt folk om å ikke snakke om det. Du virker altså som en meget spesiell person
Vis hele sitatet...
Til hans "forsvar" så ble den første brukeren bannet pga pga drogesalg (eller forsøk på det) og den neste ble bannet pga banevade. Så jeg tror vi setter strek for denne dosen idioti.