Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 797
original reprint
xaff's Avatar
Satt på direct connect og lastet ned små film ting, så fant jeg denne:

http://home.no.net/xaffx/iblisass.avi

Kan noen forklare, utdype hvordan i helvete dette kan ha seg
Better than thou.
Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke sett den, men jeg mener å huske at Iblis & Cannon2k holdt på å lage masse kødde filmer en uke i høst. Kan det være en av dem?
Carlo is right!
skal ikke gå så mye i detalj, men det var NisseN2k og iblis som drev og testa cam'et til NisseN2k og en stund senere så bestemte NisseN2k seg for å redigere de forskjellige klippa de hadde rec'a tilsammen til en film. that wuz done og gudene veit åssen den filmen havna på en DC hub

edit: zeth: maybe you remeber the whole storeh?
Opprinnelig postet av Phun Q
edit: zeth: maybe you remeber the whole storeh?
Vis hele sitatet...
Nja, i remember some!

Det var ihvertfall i sommerferien en gang, at iblis og NisseN2k fant på litt av hvert. De tok vel opp 3 filmklipp til sammen (har dem alle på cd faktisk, dem ble dradd ut der sammen med annet "backup"). Vertfall så filma de litt av hvert mens de var på IRC.
Sist endret av zeth; 23. desember 2001 kl. 12:43.
egentlig så tror jeg seriøst at iblis/N2k filmene på kommer til å bli ganske kjent på tg02
Opprinnelig postet av Carlo
Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke sett den, men jeg mener å huske at Iblis & Cannon2k holdt på å lage masse kødde filmer en uke i høst. Kan det være en av dem?
Vis hele sitatet...
heh, jeg fikk heller ikke se den.. formatet var ikke helt bra.. ugh
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
No combination of filters could be found to render the stream. (Error=80040218)

Dette får jeg på alle filmer tho.
Plutselig ble det slikt.

Så, for oss som ikke får til og se den, kan noen beskrive innholdet? Eller kanskje er vi better off uten det? Hehe
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg har:

iblisass.avi
iblis-nissen2k.avi
camilla.avi

som nissen og iblis lagde den natten
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Så, for oss som ikke får til og se den, kan noen beskrive innholdet? Eller kanskje er vi better off uten det? Hehe
Vis hele sitatet...
Det er vel stort sett iblis sin rumpe vi får se. Det kan på det ene klippet også se ut som han prøver å pule på bildet av ei viss jente som "henger her" (gjorde før vertfall), dere kan jo prøve å gjette navnet på ho
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
tror ikke det blir så altfor vanskelig nå som jeg allerede har oppgitt filnavnene
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Filmene som det her har vært snakk om pluss diverse annet kan enn vel finne på:

http://www.iblis.nu/ting
Sist endret av z0p; 23. desember 2001 kl. 19:35.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Det som forundrer meg er at de lå på DC.

Og, den filmen er DivX. Tror jeg. Virket ikke før jeg fiksa DivX på PC'en min.