Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2746
original reprint
xaff's Avatar
Hva skal dere gjøre på julaften?

Personlig skal jeg mest sansynelig tilbringe flere timer foran datamaskinen og etterhvert som aftenen melder sin ankomst, nyte en kalkun, tett etterfulgt av pakkeåpning.
AKKURAT det samme her
jeg skal våkne, irritere meg over at det er kaldt og snø ute.
så skal jeg irritere meg over at det er lenge til jeg skal spise, men det er verdt det, pinnekjøtt 0wns!
så skal jeg spille data ellerno.
pakke ut gaver og irritere meg over at jeg ikke får noe av det jeg ønsker meg mest sannsynlig.
og så er det tilbake til datamaskinen og drømme om en dame
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Belive it or not, jeg skal ikke bruke pc'en på juleaften.
Sjokk, ikke sant?
jeg skal forøvrig vere på jobb i på dette tidspunktet og til 4 januar. dvs. er jeg på jobb oxo nåttår. hmmm . ikke at jeg skal kjede meg neida. her er det iallefall massevis av god mat og spise . sikkert valg mellom 4 ulike julemiddager. det blir digg. og siden phillips har vert så greie og kjøpt playstation med kjørekonsoll til oss til jul blir det vel litt grand tourismo ja.
Better than thou.
Nerda sletta posten min a!?!? HÆ!!??!?! Ha fucking guts till å si deg hvertfall a hore!! Nerd!

Uansett, jeg skal til eksen til fatterm-- Det blir sikkert norsk jul,. sopm, suger.. Vil har kalkun ikke ribbhne og stæskj!!
Sove lenge, se på tv, dille litt med hora mi(pc`n), spise ribbe, åpne pakker og da sikkert irritere meg over alle mongis-tingene jeg får! Bleh!

Gler meg mer til etter jul, da blir det ps2, hovudkort, prosessor, kabinett, ram og kjøler sef.
chillen hjemme, se på tv, sitte på pc'n.

ingen tradisjoner, ingen spesiell julemiddag, ingen pakker.

akkurat som alle andre dager..
stå opp.. idle.. vente til det er mat og gomle i meg mest mulig pinnekjøtt.. mwahaha pinnekjøtt rawker.. så surfe eller no til det skal åpnes gaver.. for ikke noe jeg ønsker meg men det er nå så.. har ikke noen planer videre.. sikkert chille framfor tven..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sove lenge. Stå opp etter hvert.
Lese no shit. Ete frukost. Sitte foran pc'n.
Ete middag. Dra heim til bestemora mi(Der resten av fam. er)
Ete mat. Sitte ved bordet tils alle er ferdige(*sigh*). Så skal vi bare sitte i stova og idle. Så skal tanta mi på dass og PLUTTSELIG kjeme nissen! WOW! også får vi alle pakker. Også går nissen. også kjeme tanta mi tilbake og er klager over at ho gjekk glipp av nissen IGJEN. Huff og huff. Også skal vi åpne presanger.
Det blir vel julen min det. Gøy.
Blir sikkert litt krangling og. det er jo også gøy.
Så blir det vel til at noen av folka som er der bare stikker fordi at de blir så forbanna på kvarandre. også stikker eg heim. også var det julen min.
på julaften skal jeg: spise riskrem + åpne gaver
Better than thou.
w0h0! JOY! Blir kalkun på juleaften afterall!! Med stuffing og full pakke! De ville prøve amerikansk julemat. JOYJOYJOY!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
1. stå opp seint
2. spise god frokost
3. slappe av
4. spise pinnekjøtt
5. gaver
1. Stå opp når jeg våkner.
2.Spise en skikkelig frokost.
3.Sette meg foran TV'n og finne noe jeg har sett før.
4.Chille
5.Spise julemiddag
6.Åpne gaver
7.Sjekke ut gavene og feriejul
Først skal jeg sannsynligvis spille masse data for å få tida til å gå fortere, så setter jeg meg ned å nyter et godt måltid med pinnekjøtt..
Så får jeg sannsynligvis kjeft av mamma og de fordi jeg sitter på PCen etter gjestene har kommet, så må jeg få dessert, så pakkeåpning så senga
Lynx: Vi skal ikke ta vår årlange tradisjon med et parti Monopol på morningen?
skal stå opp, gå på butikken og kjøpe øl til romjula. sei god jul til alle sammen. gå heimatt og sjå på fjernsyn og ete graut.
så vente ei stund til kvelden, då skal me ete fisk og leiva. da e nam. så blir da pakkeåpning etterpå. og litt irc til slutt
1-Skal stå opp og jobbe i 2 timar.
2.spise jule-grøt
3.Skal spise ribbe(å faen kanke fordra ribbe).
Oppne pakker.
Også skal jeg sitte foran bitchen min resten av kvelden.

Å god jule til alle man .
1. Våkne
2. Pule
3. Spise strømpe
4. Julegrøt med en annen familie
5. Kirketur
6. PINNEKJØTT!
7. Se "nissene på låven" for å sluke til seg det siste man kan få av julestemning.
8. Åpne pakker
9. Kveldsmat med en annen familie.

Ah, snart 20 år og fortsatt like barnslig.
Digger julen, ass!
-Våkne sent, så sent at jeg ikke kan spise frokost før det blir middag.
-Kle på meg
-Spille litt data
-Kjøre og hente tanta mi
-Spille data
-Ribbe
-Pakker
-Spille på en julegave.
Jeg skal sove lenge, sitte ved PCen, spise grøt og se på tv, sitte ved PCen, spise ribbe, se tv, sitte ved PCen, pakke opp gaver, sitte ved PCen, ellers slappe av og kjede meg.
1. Stå opp
2. Skru på huben, pc #1 og pc #2
3. Spille TFC for å sjekke om ryktet stemmer
4. Stikke til faren min sin jobb for å tenne lys på graven til bestefar.
5. dra hjem spille mer
6. Spise
7. pakke opp gaver
8. Spille enda mer
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke. Vertfall ikke nå som det er drit kaldt bare jeg åpner vinduet. Måtte faktiske henge opp et teppe og sette på rullegardinet som ikke funker lengre, for at det ikke skulle vært dritt kaldt på rommet.

Ser en del film da, men det er blir også pc realert, siden det er DivX som jeg ser på TVen ved hjelp av PCen og et TV-ut kort
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Vis hele sitatet...
Ser litt film lager websider, surfer....
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Her er det knallhard disiplin. 0801; Stå opp. 08.02 melde seg på kjøkkenet, 08.12 komme seg i dusjen..Neida.

Det blir vel ett helvette tenker jeg.
Skal opp klokka 07.00 begynner på jobb klokka 09.00 (utkledd som julenisse for anledningen..) Ferdig klokka 13, drar hjem og slapper av. Ser på disney tegnefilmen (Klassiker, fast tradisjon så lenge jeg kan huske..) vente på at mor og far blir ferdig med ribba,ete den lille greia, vente på pakker, åpne pakker, glede meg over alt jeg trodde jeg skulle få som jeg ikke fikk, og tenke at det kommer alltids en ny jul... Ete litt mer digg og greier, etterhvert tenke på å legge meg, før jeg sovner med huet i en bolle marsipan/sjokolade..

Der har du min kommende jul

som Prazor sa: etter jul blir bedre. Ps2. Gta3, THPS3, Final X, TG02, Ferdig med 2.klasse, sommerferie, vinterferie, JUL
Håper folka får en fet ferie!
Totto
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Vis hele sitatet...
Kjører snowboard når det er nok snø til det. Vi har fått litt snø no, men ikkje nok til at skitrekket åpna. Da må en ty til andre middler som data.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller Playstation. Neida, bruker ikke bare pc'en til slikt tøv. Driver vel med noe konstruktivt også..
jeg skal stå opp kl 09.00 så skal jeg dusje o.l. deretter skal jeg spise julegrøt og forhåpentligvis marsipangris etterpå. så skal jeg være hos farmor og farfar litt. Så skal jeg hjel å se på tv før vi drar til noe familie og spiser og åpner gaver.
jeg skal stå opp kl. 11, sette meg ved tven og se tv til vi spiser og slikt. har 4 six packs med grans julebrus, dem er best.

skal spise ribbe, får bestissene våre over, åpne gaver og slikt, ganske tradisjonelt.

skal self. se flåklypa 20.00 på nrk 1
1. Stå opp.
2. Besøk av familie.
3. Sitte foran pc'n til 18:00 tida..
4. [SIZE=4]FLÅKLYPA[/SIZE]
5. MAT.
6. Pakker.
7. Pc'n.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Bruker noen av dere og gjøre noe annet enn og spille pc? Hehe.
Vis hele sitatet...
jeg spiller bortimot aldri. jeg tenker alltid "wow dette spillet virker gromt!", så skaffer jeg meg det, installerer det, spiller i 5 minutter, går lei, gjør heller noe annet.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Okey, bruke pc'en da. Hehe. Jeg vet ikke med dere, men ihvertfall på juleaften så moderer jeg pc-bruken rimelig kraftig. Kanskje det bare er jeg som er gammel og grå? Hehe
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nei, tror ikke jeg kommer til å bruke pcen noe særlig på julaften heller. spørs egentlig hva jeg får til jul.
Jeg _spiller_ heller aldri, dvs, annet enn når jeg spiller CS, men det er blitt mye mindre av det også. Jeg sitter egentlig bare å daffer på IRC mens jeg hører på musikk.

Er som Gusto, spiller ett spill 5 min og finner ut at det var ikke noe for meg!
Spiller nesten ikkeno' jeg heller.. er som regel 5 min på de fleste spill. Og noen ganger tvinger jeg meg selv til å spille samma faen hvor kjedelig det er, bare for å slå ihjel litt tid
På jul aften skal jeg koooose meg.
Lese LOTR, spise småkaker...

Når kvelden kommer skal keg danse lystig rundt granen og synge de vers vi kan fra gammelt av.

Eller no?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
heh. danse rundt treet har ikke jeg gjort siden de tvang meg på barneskolen i første klasse
tror jeg nesten aldri har brukt datan på julaften jeg, kanskje litt om formiddagen bare

ellers er disney-stunden på svensk tv et must, har alltid sett på det, like koslig hvert år

Opprinnelig postet av Metz
ellers er disney-stunden på svensk tv et must, har alltid sett på det, like koslig hvert år
Vis hele sitatet...
Julaften er ikke den samme uten Mikke og Pluto som skal hogge juletre, og det blir selvfølgelig litt spetakkel når Snipp og Snapp er inni bildet
Flåklypa er jo en Genial film..
hviste ikke når den gikk, men nå vet jeg det, skal seff se den!
+litt disney greier skal jeg nok oxo se..

hva heter den lille gresshoppen i disney saken? er det timmy?
/me hater Flåklypa! Selv om jeg har både PC-spillet og filmen
å gå rundt grana er fett, gjordet det på skolen, så altfor mange fine damer et tips, gå på butikken imorra julaften, idag var det SINSYKT mange digge jenter der.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
skal se på disney(merkelig nok like morro hvert år)
maule i meg pinnekjøtt til magan tar kvelden, + forsyne meg rikelig av akevitt, øl og cognac og røke en sigar mens vi åpner pakker
Julaften 2001:
Sove
Disney@NRK
Grøt /m mandel
TV
Ta seg en øl
Høre på korpset som spiller julen inn
Pinnekjøtt power!
Åpne sugepakkene fra mine såkalte "venner" og min såkalte "familie"
Bli sur over mangelen på kule pakker
Forbanne julen
Fæst på holmen (get wasted)
Gå hjem og glede seg til neste jul...