Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1328
Passer kanskje ikke i et freak forum, men regner med at de fleste her er litt normale

Washington har nå vunnet 7 kamper på rad. Har dere noen meninger på dette?
Jeg mener Jordan fremdeles er konge. Han driter i å fremheve seg selv, men gjør laget til en seriøs sluttspill kandidat...
Jeg har en ivrig stefar fra amerika som følger med på det meste som han ser på og det er vanligvis basket . Jepp jordaen er beste og det same går for Washington
Basket er gørh!
Better than thou.
Basket eier deg zeth

Menne.. Damn, Utah gjør det ikke stort bra i år Kom jo ikke særlig langt i sluttspillet ifjord heller faktisk.. Slått ut i første runde mener jeg å huske.

Menne.. dunkApunk, Utah fortjente å vinne finalen i 96(riktig årstall? jo.. tror det). Forbanna teite hore Jordan.
utah er ett dårlig lag fordi mormonere(Jesu Kristi Kirke Av De Siste Dagers Hellige) er derfra...
I boka til mormonere står det at fargede mennesker er straffa av gud.
Opprinnelig postet av Carlo
Basket eier deg zeth
Vis hele sitatet...
Kremt kremt

Skal vel ikke nekte for at NBA kamper er litt gøye, men tørre norske basetkamper er ihvertfall ikke mye fett!
Ok.. nå skal jeg komme med ren gjetning. Jeg tipper at Utah, som de fleste basketballag har fargede menn på laget. I så fall er Utah et bra lag, med mennesker som nettopp motbeviser de makthavende Mormonernes forvridde tankegang. De viser at fargede mennesker kan hevde seg med alle mulige andre.. og er, om mulig, enda bedre i basketball...er ikke Jordan svart kanskje???
Better than thou.
Opprinnelig postet av sugx
utah er ett dårlig lag fordi mormonere(Jesu Kristi Kirke Av De Siste Dagers Hellige) er derfra...
I boka til mormonere står det at fargede mennesker er straffa av gud.
Vis hele sitatet...
ROFL! OMG! Jeg tror ikke mine egne øyne! HAHA! Er du klar over hvor utrolig latterlig den første setningen din var!? Er du klar over det!? HAHAHA! Jeg får lættis av deg!

Det Norske fotball landslaget er et dårlig lag, for vikingene kom fra norge, og vikingene drepte og plyndret!!

Det må klassifisere som den værste setningen jeg noensinne har lest på forumet sugx!
Opprinnelig postet av Carlo
Menne.. dunkApunk, Utah fortjente å vinne finalen i 96(riktig årstall? jo.. tror det). Forbanna teite hore Jordan.
Vis hele sitatet...
Utha hadde ikke sjangs.. Så alle kampene live den gangen...

Scha
King of Spooning
Acidous's Avatar
Huske den gangen i Gode Gamle Dager då eg samla på
Basket Ball kort eg.
Jajamensan, hadde ei eska full av sånne kort som
ikkja var verdt ein dritt fordi eg ikkje gidda kjøpa.
Fekk ganske mange til slutt og.
Den gangen såg eg faktisk en del basket på TV.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg og gaucho samlet på upperdecks på barneskolen. vi hadde nesten komplett samling, og de resterende kortene (nesten ingen) skulle vi bestille fra usa, men de var tomme.
Better than thou.
Jeg hadde, og har fortsatt forsåvidt, tett med kort. Har to tjukke permer som er stappfulle. Masse bra kort også faktisk.. Basketkort var the shit eller no liksom..
Opprinnelig postet av Carlo
[Menne.. dunkApunk, Utah fortjente å vinne finalen i 96(riktig årstall? jo.. tror det). Forbanna teite hore Jordan. [/b]
Vis hele sitatet...
Joa, de hadde nok ikke vunnet hvis det ikke var for Jordan, men hvis ikke det var for Shaq så hadde ikke Lakers vunnet og hvis ikke det var for Hakeem hadde ikke Rockets vunnet osv. osv.

Oppsumering: Jordan er KONGE!!

PS! Det var Seattle i 96, Utah i 97 og 98. Det var i 98 de hadde litt problemer med å slå dem, men de hadde full kotroll!
Sist endret av dunkApunk; 21. desember 2001 kl. 11:45.
Better than thou.
Aaaah.. Sånn var det ja.

Nei, altså det jeg tenkte på var i game 7 i 97 med 30 sekunder igjen så klarte Jordan å sette to poeng pga. at bryon russel dreit seg ut litt Ble finta ut dessverre... *grine*
at det går an å gå rundt huske på sånt...
Better than thou.
Er ikke så vanskelig når favorittlaget ditt i favorittsporten din gjennom 12 år er to poeng unna finals seier..
Opprinnelig postet av Carlo
Aaaah.. Sånn var det ja.

Nei, altså det jeg tenkte på var i game 7 i 97 med 30 sekunder igjen så klarte Jordan å sette to poeng pga. at bryon russel dreit seg ut litt Ble finta ut dessverre... *grine*
Vis hele sitatet...
Joa! MEN, det var kamp 6, de vant 4-2, ikke 4-3
ah husker faktisk den nba finalen mellom jazz og bulls.. så den vel på 'NBA live' eller hva det basket programmet på tvN het..
Better than thou.
Opprinnelig postet av dunkApunk


Joa! MEN, det var kamp 6, de vant 4-2, ikke 4-3
Vis hele sitatet...
Er nok feil det dessverrre dunka.
Nope, jeg tar ikke feil når det gjelder bulls

http://www.bmsbasketball.dk/nbachampion.htm
rektoren min er basket freak (og medlemm i den lokale basket klubben eller.no) så av og til får klassen min gratis biletter til kamper
Better than thou.
Opprinnelig postet av dunkApunk
Nope, jeg tar ikke feil når det gjelder bulls

http://www.bmsbasketball.dk/nbachampion.htm
Vis hele sitatet...
Bare knull meg i ræva liksom.. Trodde de gikk til kamp 7 jeg. *flau*
Opprinnelig postet av Carlo


ROFL! OMG! Jeg tror ikke mine egne øyne! HAHA! Er du klar over hvor utrolig latterlig den første setningen din var!? Er du klar over det!? HAHAHA! Jeg får lættis av deg!

Det Norske fotball landslaget er et dårlig lag, for vikingene kom fra norge, og vikingene drepte og plyndret!!

Det må klassifisere som den værste setningen jeg noensinne har lest på forumet sugx!
Vis hele sitatet...
Vel, Norsk Eksamen 2001 ble ett stort problem for mange. Strykprosenten var meget høy av en eller annen grunn. Det viste seg senere at de fleste av elevene som hadde feila på eksamen, ikke hadde forstått ironien i teksten de skulle tolke. Vel, ikke at jeg vet noe om deg, men var du en av de som strøyk??
Better than thou.
Jeg kan ikke huske å ha tatt noen norsk eksamen på det tidspunktet. Det jeg derimot vet med sikkerhet er at jeg aldri har strøkket på en eksamen.

Forvørig så så jeg overhodet ikke ironien i den setningen, og det ser det ikke ut som om noen andre gjorde heller. Det har hvertfall ikke blitt kommentert av andre. Ironi = vanlighvis her.
fordi i setningen det ble brukt for vanskelige ord kanskje...
Haha. Jeg ble lurt til å lese dette innlegget fordi jeg trodde det var snakk om nakenmodellen Jordan i fra Uk. Skjerpings gutta - basket? Hva er det som skjer her a?

- Stormen
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jordan er gammal og grå, nå er det allen iverson som gjelder