Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1211
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forstår det sånn LSD ikke tåler oksygen og lys, hvordan oppbevarer man det da. Og hvordan pakker man det inn?
Jeg pleier å ha det i sølvfolie i kjøleskapet eller fryseren hvis det er tabs. Gel kapsler legger jeg i et norgesglass og putter det et mørkt sted.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bruker selv å pakke det noen runder i plast for å sikre at det er så lufttett som jeg får det, før jeg legger de bakerst i kjøleskapet
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan høres sølvpapir ut og i en snusboks og i kjøleskap funker det. Og ja det er tabs
Pakk det inn i sølvfolie så tett du klarer uten å presse for hardt på siden blotteren er dryppa og legg det i kjøleskapet.
Hadde droppa snusboksen selv, men sikkert ikke noen forskjell.
Erfaringsmessig så holder LSD-blottere overraskende lenge uten å være innpakket eller i kald temperatur. Men når det er sagt så er det nok lurt å være på den sikre siden. Med sukkerbiter så løser jeg det opp i sprit og lar det stå mørkt. Med lapper så pakker jeg det inn i alufolie og lar det stå mørkt.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan oppbevare i spritform eller i alimimiumsfolie hvis det er sukkerbiter. Bare oppbevar det borte fra dagslys og gjerne en kald plass. Ingenting er bedre enn kjøleskap/fryser men går fint i skap hvis det nrukes innen 1-2 år.
Under 25 grader og mørkt. Bruker selv å pakke inn LSD sukkerbiter/lapper i aluminiumfolie, så plastfolie, også maskeringstape (maskeringstape fordi den er lett å rive opp igjen). Blir da både lystett og lufttett.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Et spørsmål ut av nyskjerighet Kan man injisere LSD.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet at det blir ødelagt i vann men går det an?
I teorien så ja. Det var ved injeksjoner at mange av eksperimentene på LSD i statene på 60 tallet ble gjennomført. Det er ikke slik at kloret i vannet ødelegger LSD i løpet av noen minutter, men lagring i springvann over tid er ugunstig, og dessuten så ser jeg for meg en fare for mugg.
Sist endret av Relevant; 1. november 2020 kl. 21:52.
Man får tak i sterilt vann på apoteket for sånn 40 kroner literen, bruker å blande i det ved mikrodseringer.
Anonym bruker
"Fremmed Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD'en pakkes inn i alufolie, legger de innpakka tabsa i en ziplock og legger de innerst i en mørk skuff.
Funker greit.
Jeg har fått blottere i halvtette postitlapper og hatt dem der i to år og fremdeles hatt like god funk. Sølvfolie og en ren snusboks i kjøleskap bør fungere bra
Bare slapp helt av, jeg hadde med fullt av lapper på ferie til Hellas ubevisst, lett etter i lang tid. De hadde kommet seg mellom noe lommer i lommeboken. De lå der i sola 40 grader varme. Hadde de løst i bukse lommen på veg hjem uten folie eller noe (drit sketchy hjemreise m. familie) de var 120ug og alle som fikk en sa de fungerte helt sykt, uansett mishandling de måtte gå igjennom! Så LSD tabs tåler Mye meir enn de fleste har inntrykk av!
Og pakke inn lagvis med folie, papir og plastikk så legge det i potetkjelleren er ikke stor vits
Sist endret av Supperman; 2. november 2020 kl. 08:46.