Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 770
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens!

Har brukt litt Attentin i et par måneder. Er ikke avhengig av det, og bruker det bare de dagene jeg vil ha ekstra energi gjennom hele dagen og på treningssenter. Jeg kjenner ikke utmattelse i musklene, hjernen tenker fortere og formen er topp. Føler meg som en maskin.

Jeg brukte 1 tablett 1 gang i uken i over 1 mnd. Så startet jeg med 2. Det går altså 4-8 tabletter i måneden. Nesten ingenting egentlig. De 3 siste ukene har jeg hatt noen dager hvor jeg har tatt 2,3 og 4 piller om dagen.

Er det noe andre stoff som fungerer på samme måte som attentin, hvor jeg ikke må opp i flere tabletter og høyere doser fort? Trenger det ikke til dum husvask eller komme meg gjennom dagen, tar dette på gøy og dager hvor jeg vil ha ekstra power. Er heller ikke avhengig av det, og det kan gå flere uker noen ganger uten å ta det.
Har heller ikke lyst å bli narkoman, være oppe i 3 dager av å ta noe, eller lukte kjemikalier ut av kjeften av middelet jeg tar.
Så kan noen med erfaring komme med forslag på hva som er neste steg med helt samme effekt og virkemåte? Noe som er sterkere..
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Metamfetamin.
Er en slippery slope det her. Husk på å holde deg selv i nakkeskinnet.