Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 783
Lurer på om noen andre er enige med meg at det er irriterenes når folk svarer på en post og bare skriver søk på google eller på forumet. Særlig når det står "tydelig" i posten at man har søkt uten hell.

Og det er mange ganger gamle poster er utelukket siden eventuelt url'er som regel er utdaterte.

Noen andre som er enige ?
Må si at jeg ikke så ofte ser en som sier at han har søkt på google og whatnot grundig, lest eventuelle manualer etc få "GOOGLE!" slengt i trynet.

Som oftest når det skjer er det "fortjent", ikke i den forstand at du er en lat jævel som ikke har rett til en plass på Tellus, men at du burde gjøre en liten innsats før du sier at andre skal grave opp svaret for deg. Vet hva jeg snakker om, for jeg kjenner meg godt igjen.

my 3 cents
dette er tatt opp før. folk som sier at folk må bruke en eller annen søkemotor, får versågod klistre inn en lenke til det aktuelle søket.