Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 4850
Ingen jobber er bra nok for meg. Anbefales ikke.
xratio: Neida... Kjenner han godt så han er helt grei å ha med å gjøre

z0py3r: Jeg kjente karen fra før da så fikk spørsmål fra foreldrene... Du må nokk sikkert kontakte en eller annen avdeling i kommunen eller noe slikt... Sossen kansje?

*Kansje litt sent å svare da men*

Blir sjøen om to år da... Litt mindre en det kansje...
Opprinnelig postet av m0nTaNa
Jobbet du på Smart1? Jeg jobbet hvertfall som telefonselger for smart1 før, (lillehammer) og det er den værste jobben NOENSINNE! Jeg hater Dine Penger, jeg hater Programbladet, jeg hater alt som heter lodd og faenskap. Ett godt tips, ALDRI bli telefonselger.
Vis hele sitatet...

HAHAHAHAH, jobba DU på det kontoret!? *lol2k*
Sjefen vår prata ofte om det! Det var der salgene var verst! Vi hadde _GODE_ resultater i forhold til dere, og da sier det litt! hihi, hadde jeg vært deg hadde jeg også seff slutte!

Jobba som TLF-selger før også, i 6 mnd.. Ble nesten kvalm til slutt av å være i lokalene, så mye grua jeg meg.. DA slutta jeg, selv om jeg hadde 250,- i timen i gjennomsnitt..
Som SharQ sier: Det å gå for KUN penger i en jobb, er bare dritt!
ALDRI bli frista av en jobb som er godt betalt! Husk at det er faktisk en GRUNN til at det er det..
Hehe... Ja... Avis bud må være kjip jobb! Ut å sykle i alt slags vær! Regn, snø, storm osv. Opp kl. 6 om morningen også... Noen må jo opp tidligere også... Shitty job...
Meg da?
Ansvarlig for at det ikke går tomt for handlevogner i dagligvarebutikkene på et kjøpe senter...
...altså, jeg er en handlevogn triller :P
Sjefs jobben, jobben over alle jobber!
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg har en digg jobb!

Servitør på Quality Hotel, Sørlandsparken.

Eller.. Sommerjobb, men blir ringt opp hvis de vil ha meg til å jobbe en kveld eller to!
Men det er da 1 / 1000000000000000 sjans for at de gjør!

"Servitører" (Kan ikke kalle meg det) er kjent for sin pripne oppførsel. Det stemmer det. Jeg er prippen og bitchy, i og med at jeg jobbet i lag med 5 homser! *iiiiik*

Men sinnsykt grei jobb!
-n-
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av fragz0r!
Liker jobben min jeg også.. Sitter hjemme og snylter på mora mi
Men skal nok skaffe jobb til sommeren..

*manne seg opp til å jobbe*
Vis hele sitatet...
Høres utrolig kjent ut. Jeg må legger til snylter på moren og faren min.

De verste jobbene jeg har hørt om:
- En som koster opp matrester utenfor Mc Donalds.
- Dovasker i en idretshallen Bjørnar (30kr i timen).
- Prostituert
Jobba på rema 1000 i en travel kystby i sommer. Blandt bærumssossen gikk det sport i å pælme handlevogner utafor brygga. Neste gang dere er på butikken, prøv å løfte og holde ei handlevogn over bakken ei lita stund. Vektløftershit!

Poenget: Da en handlevogn koster 3000 spenn var det viktig for sjefen å holde disse på land, og den jobben fikk jeg. Med en gigantisk kjøttkrok og et jævlig langt tau til disposisjon, måtte jeg fiske handlevognjævlene fra en bryggekant som ligger to og en halv meter over vannflata. At vannet var fire meter dypt gjorde ikke joben spesielt mye enklere.

Det er en spesiell opplevelse å stå med driteutrykk i trynet og enorme svetteflekker overalt når turistene begynner å ta bilder osv. Festlig!
Jobber som journalist på en lokalradio.
Har flexitid, og bruker mesteparten av tida på å surfe på nettet, se på kabel-tv, ete og røyke.

Er nok drømmejobben
very impotent freak
Delusional's Avatar
[OT]Måtte bare kommentere nicket helgefar, siden det er skrevet med små bokstaver er det ment som "helgepappa" helgefar, eller navet Helge, Helgefar.[/OT]

Gilgamesj, hvor mye fikk du for dette? Verdt strevet? Gikk det virkelig SÅ mange handlevogner i vannet?
Opprinnelig postet av Delusional
Gilgamesj, hvor mye fikk du for dette? Verdt strevet? Gikk det virkelig SÅ mange handlevogner i vannet?
Vis hele sitatet...
Som daværende mindreårig fikk jeg 76 kroner timen. Det var ikke verdt strevet, men det var penger.

Bare for å illustrere:
En morgen hadde noen jævler trilla så mange vogner utafor brygga at taxibåtene ikke kunne legge til. Der var det riktignok bare et par meter dypt, men jeg tror du fatter poenget.

Det var jævlig mange vogner i det vannet.
Hmm, jeg mener at jeg har hatt den definitivt verste jobben. Jeg jobbet på et trykkeri. Hadde sett for meg å sitte med dataen og ordne grafikk o.l., men gjett hva de satte meg til å gjøre.
Jeg skulle sortere og ordne med blader: De hadde trykt opp 7000 eksemplarer av et eller annet hyperkristent menighetsblad som skulle sendes rundt til alle steder i Norge. Først skulle lime på en merkelapp med navn og adresse på hvert av disse bladene, deretter skulle jeg sortere alle bladene etter hvilket postnummer de skulle til. Ble endel bunker det ja... Men til slutt, det verste: Jeg skulle legge inn en giro med navn og adresse mellom side 10 og 11 (Det var reklame for ett eller annet der) slik at det passet inn i hvert blad etter hvem det skulle til. Til slutt skulle alle bladene i konvolutter med enda en navnelapp (!) på konvolutten. Nå hadde jeg blader i konvolutter sortert etter hvor de skulle til i landet. Tid for bunting: Postnummer 8796 til Grønnskogen i ei bunke buntet sammen med en godt synlig postnummer lapp. Deretter var det bare å legge alle bladene oppi en stor boks og levere dem på postkontoret.

Dette er noe av det verste jeg har vært med på, jeg sa opp etter 1 uke. Nå får jeg assosiasjoner med den vonde røyklukta og kjedsomheten på trykkeriet hver gang jeg ser et kristent menighetsblad. Aldri mer sier jeg, aldri mer...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Sånn som står og venter med tørkepapir til "heren" er ferdig på tolettet har det ikke så fett helle antar jeg, men de er vel fett betalt, jeg antar at du er rimelig stinn viss du skal ha en sånn
Jeg er den du hater..

Krever inn penger og sender folk på inkasso..
Økonomi er min jobb.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Dan
Jeg er den du hater..

Krever inn penger og sender folk på inkasso..
Økonomi er min jobb.
Vis hele sitatet...
Jeg hater deg ikke ikke... enda! fordi muttern og fattern forer meg. Men om noen år, når regningene hoper seg opp, just you wait. >.<
En av de kjipeste jobbene jeg har sett var i London.
Det sto damer i kysseboder, med de kunne du kysse dem for et pund og det var for noen sekunder "klining".
Så jævlig kjedelig å stå der lenge, og kysse stygge og pene menn hele kvelden!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Delusional: Vi får håpe landegrensene stopper Dan fra å kreve penger fra deg...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Tias
Delusional: Vi får håpe landegrensene stopper Dan fra å kreve penger fra deg...
Vis hele sitatet...
Landegrense eller ikke. Jeg er en slu jævel, og INGEN! INGEN! Skal få kloen i pengene mine, jeg skal site på pengene mine og la inkassobyråene banke på døren så mye de vil, pengene mine skal ligge spredt i div. banker både i sveits og andre steder. Hehe. Catch me if yu can. (det lød kjent... kanskje det blir en film om meg og)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Med fare for å gå OT:
Jeg fikk penger av deg senest for 6 og en halv time siden.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Tias
Med fare for å gå OT:
Jeg fikk penger av deg senest for 6 og en halv time siden.
Vis hele sitatet...
Doh! Her vender jeg til min veldedige side til, og du må gni inn at jeg ikke er grisk!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av dadyd
Hmm, jeg mener at jeg har hatt den definitivt verste jobben. Jeg jobbet på et trykkeri. Hadde sett for meg å sitte med dataen og ordne grafikk o.l., men gjett hva de satte meg til å gjøre.
Vis hele sitatet...
Når jeg gjorde militærtjenesten på VPV hjalp jeg innimellom de stakkars soldatene på FGTJ (førstegangstjenesteavdelingen). Du vet den bunken med papir man mottar når man blir innkalt?

- Printe/ta kopier.

while(true){

- Brette en bunke papirer (kunne selvsagt ikke brette dem samtidig, en og en), dessuten legge andre papirer inni noen hefter som vi også måtte brette.
- Klistre på klistremerke med navn/adresse.
- Legge dokumentene oppi konvolutten i riktig rekkefølge
- Rive av plastremse for lim på konvolutten (på noen par tusen konvolutter tar det tid det også)

}

- Sortere, pakke og sende.

Dette her var mangfoldige tusen innkallelser. Og de andre VPV-avdelingene som Oslo og Hamar sendte oss mesteparten, om ikke alt, av sine innkallelser, de latpeisene. De stakkarne på FGTJ@Bergen brettet innkallelser for stort sett hele Norge. Dette for 102/115 kr døgnet. (taksten når jeg var inne)

Tok vel en drøy uke hver gang. Fire, fem ganger i året.
Jeg jobber i barnehage og har garantert den hyggligste starten på dagen; 4 3-åringer løper mot meg og roper "ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!" -Fy faen jeg er kul!
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av Bz!
McDonalds!
Vis hele sitatet...
Haha! Styggen!

<- Burger King-neger...

(OK. McD har MYE bedre betalt enn den elendige burgerkjeden jeg jobber i, men restaurantene og maten deres suger.)

Opprinnelig postet av m0nTaNa
Jobbet du på Smart1? Jeg jobbet hvertfall som telefonselger for smart1 før, (lillehammer)
Vis hele sitatet...
Se hvor Vidde bor før du spør :P
jeg jobber på bennex..vi lager div kabler til olje greier...
de siste 2 ukene har jeg gått på en kai og dratt kabler etter meg...for å lage de 25m lange og de veier fanen meg mye urrrkk....
Hah, dere kan bare gi opp, jeg vinner uansett. Jeg er crew på nFF