Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 3581
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jada!

Nå er det tid for det gigantiske trondheimsmøtet. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvem av dere som kommer fra Trondheim eller omegn. Hvis det viser seg å være stor nok interesse for treffet, kommer vi med mer informasjon. Møtet skal forhåpentligvis holdes den 1. november.

Konsumering av alkohol er også tillatt på treffet. BYOB
Sist endret av afen; 24. oktober 2003 kl. 19:37.
Kan godt tenke meg å komme
Hi, my name is scha.. and i'm an alcoholic.. så jeg kommer nokk

Scha
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
speaking of which

skal her: http://fredag.dagbladet.no/arrangeme...to=2003-11-14#
14.november

hadde vært fett om andre nFF'ere viste fjeset sitt også


(beklager for offtopic'en min )
Og hva som kommer til å skje på det NFF-treffet?
Jeg bor ca. 1 mil fra Trondheim, men tror ikke jeg kommer hvis det ikke skjer noe spesielt...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av Crazytomato
Og hva som kommer til å skje på det NFF-treffet?
Jeg bor ca. 1 mil fra Trondheim, men tror ikke jeg kommer hvis det ikke skjer noe spesielt...
Vis hele sitatet...
tivoli og gratis is til alle.


det ligger jo egentlig i ordet. man TREFFER folk fra nFF.
selvfølgelig er det ikke behov for å møte opp om man ikke er intressert i akkurat det
til scha. hvis du drar og drikker og sånt og blir litt tja hva skal man si... beruset, kan du altid ta denna herre: hei duh... SCHA vi danche.

hoho fy faen jeg... suger egentlig til å lage sånne vitser... sorry
Opprinnelig postet av nso
speaking of which

skal her: http://fredag.dagbladet.no/arrangeme...to=2003-11-14#
14.november

hadde vært fett om andre nFF'ere viste fjeset sitt også


(beklager for offtopic'en min )
Vis hele sitatet...
Nja, jeg er nok litt for ung. Du får heller ta kebab med meg og evt andre som gidder hvis du er i byen flere dager

Bønder ikke tillatt.
Vis hele sitatet...
Veldig vits å annonsere et meeting av deg og så ikke komme selv ;P

AND THIS IS A 1337 POST BAUSCE THAT IS MY POSTCOAUNT!
(Denne tråden var perfekt til akkurat det afen, takk )
hahaha, hvorfor ler jeg av den tørre vitsen Bean?
Jeg bor i stavanger, en av dere kan hente meg hvis du har lyst?
hvorfor er ikke nff-treffet i Oslo?
Er et nFF-treff i Oslo under planlegging, vi har hatt flere allerede.
Ikke no' i veien for å arrangere treff i Oslo. Er vel mange nFF'ere fra hovedstaden antar jeg.
Ja det hadde vært bra . Hva er det dere gjør i disse treffene? Diskuterer dere alt mulig fra data til den virkelige verden eller?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
http://www.student.smsu.edu/s/san232s/hardfunnypics/backontopicderailed-bish.jpg
Reznor: Spiser kebab/annen mat og trasker rundt egentlig. I nesten 70% av tilfellene hittill har vi også endt opp på en random kaffebar. Klikkeher for pics fra et tidligere møte, er også noen fra efra et enda tidligere et i galleriet.
Afen, ITS A TAKEOVER!
trondheim er litt langt.. vis ikke jeg reiser til rogaland og joiner raiden til fragz0r! :P

oslo er klabert!
vi skal jo ha nff-kebab-treff i oslo lørdag 8. november. for det har jeg bestemt for en uke siden allerede. :>
Høres kjekt ut, men jeg er sikkert for gammel, eller så er de andre for kule eller alle som treffes kjenner de andre fra før, eller eller...

Arrggg, hvorfor må dere prøve å få oss usosialt-tilpassede til å bli sosiale? Er litt frista, though.
mia: hvorfor har ikke du fortalt meg det da?
For å la afen få tilbake tråden sin har jeg laget http://www.freakforum.nu/forum/showt...hreadid=23355, som brukes til å diskutere nFF-Oslos møte. Be there, and be square.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Siden oslofolka skal ordne med mat på møtet, kan ikke vi være noe dårligere. Før vi begynner med fyllinga tar vi oss en tur på en eller annen kebabsjappe. Pizzeria går også bra. Kanskje scha har noen forslag?
sesam sesam lukk deg opp!

beste burger i byen
raze; har jeg ikke? sowwy :>
Scha har nokk forslag ja.. Det er ikke snakk om å dra på ett utested å drikke seg sørpe dritings.. Er vell heller å være ett sted det alle slipper inn, og bare sitte å prate drit.. Eneste kravet til stedet er at det må være låv i drikk øl der, for de som vill det.

Scha
Jeg bor i trondheim.

Hadde vært kult med et treff, men da burde det komme flere enn meg Scha og Afen
Er det pils og nFF'ere, kommer jeg.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Bullfr0g: Vi spanser ikke pils nei, men du kan drikke ja

Lista i skrivende stund:

- TheGEEK
- Scha
- afen
- Bullfr0g
- RipZ
Sist endret av afen; 25. oktober 2003 kl. 13:55.
Kommer kanskje, skal til trondheim rundt den tiden, skal dit mest for trikkestallen, men kan vel bli med en liten tur (med mindre jeg er for liten?).
humm....kanskje en idé å sjekke dato opp mot kalender ja...jeg er jo faktisk ikke i byen engang...en annen gang folkens
Jeg bor i trondheim og kan sikkert være med. Er jo naturligvis alltids game for litt ildvann også...

oh yeah
jeg og scha dreiv jo å herja med den ikke så veldig suksessrike 2600 sattsningen.
Husker jeg fikk tyn da jeg hang opp plaktaer på ntnu av folk som ikke viste hva 2600 var og som trudde det var en slags forening for scriptkiddies eller.no

tror det er bedre å ha et møte under nff-fanen ja.
om jeg kommer er en annen sak.

spørs hvor det blir og sånne ting
Aslevik: denne gangen er det jo meninga at vi skal ha litt mer scriptie-kiddie stil over møte, sånn bare så det er sakt.

Scha
Du er min venn
niigu's Avatar
Hehe.. Trondheim er ikke akkurat langt fra der jeg bor.. jo!

:P

Desverre kan nok ikke komme, men skulle gjerne vært der!
hmm.. da bør det jo bli folksomt!
I am teh from Trondheim...

Men tørr ikke komme for dere virker å kjenne hverandre, så kommer jeg der å står alene i et hjørne
Så blir jeg mobbet av alle og.. og.. Jeg vet dette er en konspirasjon mot meg!
Sist endret av |sic|; 29. oktober 2003 kl. 22:47.
jeg kjenner ingen. har prata litt med scha noen ganger da. men ellers ingen..
men evt nerder i trondheim har kanskje sett trynet mitt bak kassa i ei viss datasjappe (eller helst signaturen min nederst på servicerapporten)
Opprinnelig postet av |sic|
I am teh from Trondheim...

Men tørr ikke komme for dere virker å kjenne hverandre, så kommer jeg der å står alene i et hjørne
Så blir jeg mobbet av alle og.. og.. Jeg vet dette er en konspirasjon mot meg!
Vis hele sitatet...
kjenner ingen fra nFF, men kjenner jo søskenbarnet ditt, eller hva han er.
Opprinnelig postet av |sic|
I am teh from Trondheim...

Men tørr ikke komme for dere virker å kjenne hverandre, så kommer jeg der å står alene i et hjørne
Så blir jeg mobbet av alle og.. og.. Jeg vet dette er en konspirasjon mot meg!
Vis hele sitatet...
Kjenner ingen fra før jeg heller, så slapp av |sic|

Blir det et skikkelig opplegg så er vel sjansen for at jeg tar meg en tur. Men blir det bare et lite bompisparty så tror jeg at jeg står over
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Hva legger du i et "skikkelig" opplegg da?
Du er min venn
niigu's Avatar
Gratis pølser og brus.
Opprinnelig postet av |sic|
I am teh from Trondheim...

Men tørr ikke komme for dere virker å kjenne hverandre, så kommer jeg der å står alene i et hjørne
Så blir jeg mobbet av alle og.. og.. Jeg vet dette er en konspirasjon mot meg!
Vis hele sitatet...
Få med deg sir_anubis da, så kommer jeg også

Men kan muligens joine om jeg får med meg noen. Kan snakke med Darris og krissern.
Sist endret av vidder; 25. oktober 2003 kl. 21:47.
Opprinnelig postet av afen
Hva legger du i et "skikkelig" opplegg da?
Vis hele sitatet...
Først og fremst mange folk.
Er jo tross alt folket som er det viktigste
Opprinnelig postet av vidder
Få med deg sir_anubis da, så kommer jeg også ...
Vis hele sitatet...
Skal høre med han.. Hva med satyricon_21? er han noen nff'er? Kan ikke se det for meg men..


Skikkelig opplegg er jo gratis horer, rus og brus!

Hvor blir i såfall et eventuelt møte?
Sist endret av |sic|; 29. oktober 2003 kl. 01:23.
Jeg un-sticker denne nå ettersom tråden døde ut...

Afen: kom med forslag til når/hvor dette skal holdes og så kan vi andre svare på om vi kommer eller ikke (jeg kommer)

Scha
afen sa at han skulle til Oslo 1. november, så det blir nok ikke noe av.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vist dette kommer til å skje en gang i fremtiden så møter jeg opp jeg, kan sikkert dra med noen av de andre forum freakene i klassen også.

Hadde vært en fordel om det hadde skjedd på en fredags kveld da.
Sist endret av nidaroz; 23. november 2003 kl. 23:45.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Noe annet som hadde gått an er å bare ta en pizza elns en dag. Passer førstkommende lørdag?
Går vel greit det ja.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
FAen hva er det med folk og legge ting til datoer når det ikke passer meg?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Når passer det for deg da?