Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 820
Ok, klokka er vel litt før 5 og jeg bestemmer meg for å legge meg. Får ikke sove så jeg slår opp i php-boka mi, leser en 20 sider og finner ut jeg vil se ferdig en film. Klokka nærmerer seg 6 og jeg hører plutselig en eller annen lyd, akkurat som noe falt e.l. Så hører jeg en stemme "Hysj, ikke bråk sånn". Jeg merker at hjertet banker noe sinnsykt, slår av filmen og tv'en og tenker jeg stikker ut å ser hvem dette kan være (jeg er ikke noe pingle ass). Og hva ser jeg når jeg kommer ut? Jo, katta mi står å plager en fugl. Dvs!!, den har spist litt på den, men ikke så den er dø. Stakkars fugl tenker jeg, katta biter bare på den o.l når den prøver å fly vekk. Så sier jeg "drep den da" og visst faen gjør den det, tar 5-6 bit rett over huet, men jeg syns faktisk det var bedre enn at fuglen skulle lide over lengre tid. Fant forresten aldri ut det med stemmene, tvilsomt at fuglen ropte på hjelp iform av en innbryter. ok, dette passer ikke på nFF, men jeg hadde faen ikke noe andre å si det til så sent!!
omfg.. jeg har hatt noen sånne opplevelser før.... men jeg kommer ikke på noen..

jeg tror egentlig at det var noen som brøt seg inn i huset med en fulg og gav den til katten.. eller så har du ikke fått nok søvn, zeth
Leste du ikke historien godt nok? "mordet" skjedde ute, nærmere bestemt i et blomsterbedd på plenen. Kom faktisk til å tenke på at kanskje "hysj, vær stille" kan være noe min bror e.l sa da han kopierte filmen (helt lovlig seff ), sjekker det imorra, akkurat nu våger jeg meg ikke inn i kjellerstua igjen.


HYYYYYYYYL! Der stokk jeg ihvertfall, katta kom nemlig hoppende inn vinduet (som såvidt sto åpent) og tar jeg ikke feil hadde det et rimelig feit smil på kjeften ja!!
Sist endret av zeth; 5. august 2001 kl. 06:22.
Natteranglere. *Smatter og rister på hodet*
Er "extremely important freak" en slags viderekommen Vif eller?
Kanskje det var Freddy Kruger som sa hysj til sin kompanjong Dracula, da de i et desperat forsøk på å bryte seg inn på soverommet ditt snublet i et par tøfler. Bare vent du zeth, bare vent ... *Muahahahaha*
bah.. rompa til iblis, esse!

jeg har sagt det før, zeth.. dont smoke crack!
Originally posted by AnaMorph0s|s
Er "extremely important freak" en slags viderekommen Vif eller?
Vis hele sitatet...
Alt er mulig når iblis kommer på irc 8 om morgenen og er i (helt klart) storform!!
Tja jeg tenker du må ha mareritt når du tenker på opplavelsene dine...

Jeg må bare si at jeg hadde en helt utrolig vellykket og fin lørdagskveld/natt.. Begynte med 18 øl, stakk te byen der jeg møtte på norgesmester i bryting sa han.. Så måtte han da lære oss å bryte slik at vi brøyt mitt i byen.. det ble ettervert en del folk som så på oss, så jeg fant ut at det var på tide å komme seg videre.. da vi skulle takke for at vi hadde møtt han sa han at hvis jeg trente i to år kunne jeg bli norgesmester i bryting*skryt*skryt så traff jeg masse delige damer( dømmekraften er ikke så god etter 18 øl, så jeg vet ikke hvordan de egentlig så ut.. hehe) og de flaste lurte på om jeg ville bli med på nachspiel, vet ikke helt hva jeg svarte.. men ivertfall fant jeg ut at nå hadde jeg vert lenge nok i byen så jeg satt meg på bussen HJEM og tenke jeg skulle se et par filmer før jeg la meg, men det endte med at jeg sovna på sofaen etter 20 min...

Måtte bare dele gleden etter en god lørdagsfyll!!