Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1599
Skulle til å prøve Netbus her om dagen, men det idiotiske Norman programmet sperrer tilgangen til filen. Noen som vet hvordan man kan slå Norman helt av? Det er helt i skauen at alle tror netbus er en trojan. Det kan brukes til fjernadmin. med passord, slik som jeg skulle gjøre.
hvis du høyreklikker på normann ikonet ved systray der det står: "Fjern norman antivirus fra systemet" eller.no klikker der, så klikk på "JA" siden du bekrefter det.

PS: jeg tror ikke netbus er det mest tryggeste fjernadministrerings-verktøyet du får. folk som kan litt knekker sikkert det passordet. brukk ssh eller.no hvis det finnes til windowsze
På innstillinger i norman er det noe som heter utelatelses liste elle no. Add fila der, da blir den ikke scanna.

kruger
catmat's Avatar
Trådstarter
I hvilket program? Det er Cat's Claw som sperrer adgangen.
høyreklikk på cats claw. klikk på fjern. klikk på ja og du har fjerna cats claw og du kan være så mye scriptkiddie som du ønsker
catmat's Avatar
Trådstarter
Den sperrer selvom den er fjernet fra minnet.


Cat's Claw oppdaget et virus, men vet ikke hvordan det skal fjernes.

Fil: CMINE
Virus: Netbus.170.A.Trojan

Du kan trygt fortsette, men får ikke tilgang til filen.


???

Cats Claw er fjernet fra minnet....
Opprinnelig postet av catmat
Skulle til å prøve Netbus her om dagen, men det idiotiske Norman programmet sperrer tilgangen til filen. Noen som vet hvordan man kan slå Norman helt av? Det er helt i skauen at alle tror netbus er en trojan. Det kan brukes til fjernadmin. med passord, slik som jeg skulle gjøre.
Vis hele sitatet...
vet, men har du en URL til NetBus 2.0?
Opprinnelig postet av kruger
På innstillinger i norman er det noe som heter utelatelses liste elle no. Add fila der, da blir den ikke scanna.

kruger
Vis hele sitatet...
bruk det da catmat
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Bruk et antivirus program som ikke legger seg opp i alt enn gjør, bare scanner disken når du vil lissom. AVP for eksempel er vel et slikt prog. Bruker ressurser gjør disse antivirusprogramene også....
Men uansett, trodde de fleste var kommet over det derre netbus, subseven stadiet nå.....
netbus stadiet... hmmm... jaja...

Uninstaller det dritt norman greiene
Norton er jo det ultimate antivirus programmet da...
høyreklikk og draktiver... yeah rigth...

netbus2pro.beta --> http://newdata.box.sk/neworder/may09/nb2probeta.zip

[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dersom du bruker en 'trojansk hest' til å utføre ulovlige oppgaver som f.eks å slette filer på 'serveren', vil du bli straffet og i verste fall bli satt i fengsel...
Opprinnelig postet av Red-Bull
[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dersom du bruker en 'trojansk hest' til å utføre ulovlige oppgaver som f.eks å slette filer på 'serveren', vil du bli straffet og i verste fall bli satt i fengsel...
Vis hele sitatet...
tror det neppe vil være et problem siden han skal bruke det til "fjern-administrering"
hvorfor gidde å bruke netbus til fjernadministrering..

Det finnes nesten utallige aplikasjoner som er bedre!


Her er Nr.1 i mine øyne:

Remote administrator

og crack på astalavista

box.sk ja



Alle kan vel den??
Viss du har win2k, så hopp inn i kontrollpanel, der er en telnet remote admin sak. Virker tåpelig etter mitt syn. Prøvde det så vidt, hehe... Windass er ikke laget for fjern admin. f3ckit ;P

Og netbus er så lite sikkert som noe kan bli.
Man kan jo også bruke Back Orifice 2000...
hva er galt med ssl?
Opprinnelig postet av Red-Bull
[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dersom du bruker en 'trojansk hest' til å utføre ulovlige oppgaver som f.eks å slette filer på 'serveren', vil du bli straffet og i verste fall bli satt i fengsel...
Vis hele sitatet...
Så visst jeg vil styre jobb-pc'en hjemmenifra, med Netbus, så risikerer jeg bot, fengsel og annet?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Red-Bull
[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dersom du bruker en 'trojansk hest' til å utføre ulovlige oppgaver som f.eks å slette filer på 'serveren', vil du bli straffet og i verste fall bli satt i fengsel... [/b]
Vis hele sitatet...
Det er vel neppe ulovlig..
Heng dere ikke opp i det da...
jo seff, dersom 'motparten' anmelder forholdet og du er mistenkelig gjort, får du problemer, men nok om det...
Opprinnelig postet av Red-Bull
[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dersom du bruker en 'trojansk hest' til å utføre ulovlige oppgaver som f.eks å slette filer på 'serveren', vil du bli straffet og i verste fall bli satt i fengsel...
Vis hele sitatet...
hehe.. =) jeg sletter ALDRI noe fra andre uten at de hvet jeg gjør det..
catmat's Avatar
Trådstarter
Intet klart svar her nei....

Går det an å bare fjerne Cat's Claw fra maskinen, eller?
avinstaller det