Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1407
Hvorfor ikke et eget film forum her?
Det er så mange andre flotte forumer her, så jeg synes det burde vært et film-forum her. Er det andre som også ønsker det?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det var et før. men så ble det lagt sammen med spillforumet og warezforumet til et warezforum der alt diskuteres..
Hadde vært stilig med et eget filmforum, da man faktisk kunne diskutere forskjellige filmer, nye som gamle, uten å måtte "spamme" et vanlig diskusjon/warez forum om det. Jeg stemmer vertfall på et filmforum, selv om det kanskje ikke er så altfor undergrunn's aktig.
Synes det er for mange forskjellige forum allerede..

Da burde det heller vært delt opp på nytt, med litt mer gjennomtanke over kategoriene en velger.

Feks:

Data og sikkerhet
multimedia/ film
sattelitt/kabel
Programmer og cracs.. tips og hjelp etc

osv

whatever..

det burde ikke bli et forum for å diskutere hver ting mellom himmel og jord.. Men mer det det var ment å være
..

en slags fortsettelse på radikal, og et "freakforum".

Er gjerne det at freakforum kan gi litt dårlig ide av hva det handler om her inne..

Nå for tiden er det vel ikke lenger noen som kan formulere forumets mening og baktanke på under 2 a4 sider.


Savner litt "underground" feelingen over det hele.
Og kanskje litt mer seriøsitet?.


Velvel..
Jeg er her anyway.. for gang på gang dukker det opp saker og ting som intereserer meg, og inspirerer meg.. Og det er igrunn det jeg er ute etter. ; )


Vil bare ha det servert på sølvfat seff. hehe
good night.