Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2286
Hei kjære freaks.

Jeg har nå endelig vært på konsert med mitt store forbilde og fått signert en t-skjorte. Uten og si det skjønner de fleste at man vil da ta vare på skjorten best mulig.

Er det noen her som har tips og triks for hvordan jeg får signaturen til å vare, slik at den ikke bare svinner henn?

Takker på forhånd for tips
-Kitsune
Ikke bruke/vaske den. Ramme den inn kan vell være ett alternativ?
Sitat av Kitsune Vis innlegg
Hei kjære freaks.

Jeg har nå endelig vært på konsert med mitt store forbilde og fått signert en t-skjorte. Uten og si det skjønner de fleste at man vil da ta vare på skjorten best mulig.

Er det noen her som har tips og triks for hvordan jeg får signaturen til å vare, slik at den ikke bare svinner henn?

Takker på forhånd for tips
-Kitsune
Vis hele sitatet...
Ikke vaske den?
Som GJERDE nevnte, burde du ramme inn skjorten og henge den på veggen.
har en kompis som har en eller annen fotballdrakt med signaturer, denne har han kun rammet inn., burdte holde en stund det. kjøpe slike filmplakatramme på ikea f.eks
hvis det bare er en signatur så kan den være verdt litt eller kan bli verdt noe, hvis det står en hilsen til deg og så signatur er det som regel lite å få
Trådstarter
Bryr meg lite om det er verdi i penger eller ikke. Skjorten betyr mye for meg personling, derfor vil jeg at den skal overleve lengst mulig =) Skal ta en tur innom Ikea senere i dag å se på ramme =) Men vil det holde å bare ha skjorten i en helt standard foto / filmplakat ramme som er dyp nok?
Ramme med glass er det du virkelig trenger for å bevare den.
Som de andre nevner, få den rammet inn. Ikke heng den på en vegg der sola skinner.
Sist endret av Henrik-Vanger; 30. januar 2013 kl. 15:14.
Minst mulig direkt lys er nøkkelen til å bevare signaturen fra å falme vekk.