Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2235
PC- og harddiskleverandører i Los Angeles-området klør seg nå i hodet for å finne en alternativ betegnelse som verken støter afro-amerikanere eller tilhengere av røff sex.
Vis hele sitatet...
Ja, de stakkars S&M folkene må jo bli skikkelig lei seg.
God bless America..
master/slave er vel på vei ut uansett
Bruk Serial-ATA, bli ferdig med det.
litt teit i grunn
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Det er til å le av.

Hvem har sagt at master og slave skal være slik som de beskriver det?
Jeg passer på å bytte mellom hvilken hardisk som er Master og hvilken som er Slave, så det ikke blir noe sånn domination saker ut av det..
Hahaha. Fy faen så bra.
Blir nesten for dumt! Jaja, de folka har seriøst for lite å gjøre.
Altså, jeg liker pisk og latex, og må si at jeg blir ganske støtt hver gang noen prater om at den ene HD-en min må være i "master" og den andre i "slave".. Da mister vi sado-personer vår identitet!
Heia USA! Skift det!
Cable Select da for faen.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Cable Select blir forkortet til CS, og det er vel omtrent trademark til Counterstrike.
Hvorfor er det forøvrig så vanskelig å finne alternativer?
Primary - Secondary?
Blir en harddisk primary-primary og den andre secondary-secondary da?
Muwhahah! Jeg er negerslave-plantasje-eier... Jeg pisker diskene mine dagen lang og voldtar dem, og behandler dem som om de var simple ting!
Slikt avler rasisme. Jeg får lyst til å lynsje en afroamerikaner hver gang noe slikt skjer.
Hvorfor kan ikke folk bare slappe av, ta seg en pils og høre på musikk, istedenfor å drive å leite etter ting å reagere negativt på.

Message to the people who reacts on this shit: Please die.
(måtte ta det på internasjonalsk, i tilfelle folka skulle dette innom og lese det )
Opprinnelig postet av Keanu
Hvorfor er det forøvrig så vanskelig å finne alternativer?
Primary - Secondary?
Vis hele sitatet...
For hvis du har to IDE-kanaler har du allerede en primary og en secondary... (Primary Master, Primary Slave, Secondary Master, Secondary Slave)
Dette var faktisk noe av det dummeste jeg har lest på lenge..
Kan liksom ikke se rasismen i master/slave utgangen på disken..

Hadde det derimot het "master/negro" og den "pakkisen av en jumper" eller noe annet som var såpass støtende kunne man diskutert saken..

En slave behøver ikke å bety sviddneger, men min slutt kommentar til hele situasjonen må nesten bli...

"amerika, amerika.."
Hva med Master and Apprentice? - Ok, det må da være noen som skjønte den...?
very impotent freak
Delusional's Avatar
USA, if it cant be fucked up there, it cant be fucked up anywhere.

forslag:
Pimp/hoe
Dealer/Addict (kan og bruke hoe her og)
Police/Nigga
Nso/Nffers