Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1926
Har lege villet skille meg ut i klesveien, skille meg ut fra den gruppen, du vet.
de vanlige som drikker seg dritings i helgene, og tror de er kule Trener på treningstudio til de ser ut som levende koteletter. Og egentlig ser ut som en gjeng glætte homoer hele gjengen.

Tidligere gikk jeg med langt hår og bandsjorter, men etter en stund oppdaga jeg at jeg egentlig bare var blitt en i mengden. Derfor sitter jeg igjen med det store spørsmålet:

hvordan skal en skikkelig nerd kle seg? Personlig føler jeg det unaturlig å kle meg som John Carmack eller andre systemutviklere med en passe stor ølmage skjegg og hestehale. Det er ikke særll stilig på en 17 åring.
Hva med lakksko sorte, bukser, nystrøken sjorte, sideskill og vest. Eller blir det for mye siencegeek? er det blodharry hvis du ikke har 5 i snitt og et avnasert språkbruk?

Åssen mener du en nerd bør være for å skille seg ut i mengden?

ps: tipper jeg kommer til å bli dissa leeenge for denne posten, men det er da et freak forum så la gå.
Sist endret av hysing; 26. november 2003 kl. 14:59.
hmmm, hvis du vil skille deg ut er vel ikke det noe problem? er vel bare å gå på en butikk hvor de selger gamle brukte klær, eller hvis du digger å sy kan du jo kjøpe en vanlig bukse og mekke litt på den.

skinn deg, det ser alltid like artig ut, ihvertfall hvis du er litt høy
1: Joggebukse
2: T-skjorte

Så er det viktig å ikke være en snauklipt homo med masse gele i håret. Han som driver google går i joggebukse og det gjør bill gates og!

Det er bare kjeltringer som går i dongeribukse og blazer-dressjakke.
Sist endret av Sméagol; 26. november 2003 kl. 15:13.
jeg mener at man bør gå i de klærne man selv føler for, og som da automatisk beskriver en selv som personlighet. å påta seg en klesstil for å virke som noe helt annet, trodde jeg seriøst hørte barneskolen til. det er -ingen- 'guidelines' på hvordan noen som helst skal se ut, uansett om du er nerd, "skolelys", god i fotball, whatever. vær den du er, ikke vær så sykt opptatt av å skille deg ut. prøver du å gjøre det, SYNES det at du prøver å gjøre det, og det er hvertfall teit.

en kamerat av meg går med strøkne bukser, skjorter, pene sko, vest, hatt, stokk, og kjører rå-pen boble. det er ikke en påtatt stil, det er sånn han er, det gjenspeiler personligheten hans. men ja, han skiller seg jo ut. fordi han er den han er, ikke for den han ville prøvd å vært, om det ikke var sånn han var.

jeg selv har vel det folk kaller som en.. jeg vetafaen, slaskete rock-kjerring stil, ellerno. på skolen jeg går på er jeg liksom 'freak', fordi alle andre er sossejenter og pappagutter omtrent, mens i mitt eget miljø er jeg jo helt 'normal'. and who fucking cares? jeg går i det jeg vil, fordi det er de klærne jeg føler meg vel og som er mia. blir for teit å plutselig bare slenge på seg saker og ting som ikke er 'deg'.

just my two (+ 20) cents.
Sist endret av mia; 26. november 2003 kl. 15:13.
Du er ikke nerd hvis du ikke har over 5 i snitt...

- Begynn med briller
- Anlegg kviser rundt i trynet.
- Få deg gameboy advace genser\t-skjorte (jeg har ingen venner!! takk og pris. GAMEBOY ADVANCE)
- Kle deg som geekeungen i step by step (mark)
Du kan vrenge klæra dine, som Kriss-Kross.
Nei, men føh fahen as, tenk litt selv a. Det mia sa.
Jeg syns du skal kle deg akkurat sånn du vil og føler for

Ikke la deg bli tatt av moten
Sist endret av fragz0r!; 26. november 2003 kl. 15:20.
Hva med å gå i _nøyaktig_ de klærne som du føler passer deg?
Jeg går i vanlige bukser (ikke dongeri, ikke sæggebukser, ikke sosse-dritt, bare vanlige..) og helt normal gensere.. Akkurat nå har jeg en svart bukse med belte som "følger med" buksa, og en hvit hette-genser av typen "SamStone" med sånne lomme foran..
Silke-boxer (blå :P) og svarte sokker.
Grunnen til at jeg velger de er at jeg synes de sitter digg på kroppen, og jeg driter hardt i hva de andre går i.
Velger noen å gå med klut (skaut), glætte ut håret med gel, ha på seg trange klær så de ser femi ut, gjør det! Liker andre å gå med sægge-bukser selv i 3. gym og Wu-Tang-klær, gjør det!
Drit i det de andre synes er kult! Kle det du synes er kult, og som passer deg =)

Lykke til med å finne stilen din!
BTW, hardcore moteløver ser dumt ut
Se svaret til Mia / Vidde.