Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 955
Hei,

Jeg er 17 år, og er hissig på å plassere et par bets på Danmark - Norge imorgen. Jeg har opprettet en Bettson-konto tidligere, men jeg kom aldri så langt som å ta ut penger, siden jeg og kompisen min tapte alt !
Uansett, så lurer jeg på hva som vil skje hvis jeg prøver å ta ut evt. gevinst mens jeg er under 18 år? Jeg fyller 18 i løpet av året, og hadde sikkert klart å vente til den tid hvis det er nødvendig
Ville ikke tatt sjansen. Slike firma er veldig nøye med regler når det kommer til utbetaling enn med innskudd.
Overfør det til mor/fars konto med deres samtykke. Hvis de whiner så kan de snakke med de, og det er lovlig. Uansett når jeg var yngre registrerte jeg kontoen i mors navn og brukte hennes kort (stjal ikke, ga henne cash).
Registrer i en av foreldrene dine sitt navn. Om du har oppgitt falske opplysninger på din konto, kan det være store problemer med å ta ut pengene dine senere. Noen sider er også lite barmhjertige om dem finner ut at du har spilt før du er 18, selv om du har fylt på et senere tidspunkt. Da kan plutselig gevinst bli til konfiskerte penger.
De kommer til å gjøre alt for å slippe å utbetale gevinsten. Vent til du er 18.
Spill i foreldres navn, men er kanskje lurt å ta ut eventuell gevinst til konto/visakort i samme navn som brukeren din er koblet opp mot.

Tør jeg spørre hva folket satser på i kveld? Ser at enkelte bookier gir over 4 i odds på B.