Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 789
Endelig, i dag, fikk jeg den oppblåsbare sofa'en ifra Red Collection. Den var meget fet! Men den tok jo et år å blåse den opp.

Er det noen andre som har benyttet seg av "tilbudet" til cocacola?
Jeg hadde tenkt å bestille derfra, samlet vel 50 koder eller noe, men så fant jeg ut av jeg måtte betale masse uansett hva jeg gjorde, så jeg ga faen. Hadde hatt litt lyst på kjøpeskapet eller hva det var, men det var utsolgt anyway.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hmm, bestilte ikke du den for LENGE siden?
Tar det ikke godt over 6 uker da?
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Det er riktig. Jeg bestilte den for lenge siden.
Etter bestillingen, fikk jeg tilsendt en gito hjem. Så måtte jeg betale den nette sum på 200 kroner. Deretter måtte jeg vente en god stund til før jeg fikk den. I tillegg var det noe tull med tollen..
Så, jeg har vel ventet rundt 6 uker ja
yeah.. betalte giro shaiten for 2 uker siden..

tipper at den kommer om.. ca.. 1 mnd
Jeg kjøpte faktisk den lille kjøleboksen, bestilte den vel sent i juni, fikk den på torsdag forrige uke. Det var ikke store saken, men passer fint for brus-bokser på kontoret.
Den både varmer og kjøler
Tror nok ikke jeg bestiller noe annet derfra selvom jeg har 30p tilgode..
har tenkt å bestille sofaen her og.. men hva som skjer egentlig etter
at du har fått ordrebekreftelse?
jeg drikker ikke cola engang men likevel har jeg klart å samle rundt 50 poeng.. besøkte søsteren min i bergen og kompisen hennes drakk cola sånn ca hver dag så han alene skaffet meg masse poeng
har fått kjøleskapet den heldige jævelen..
Originally posted by Light Eye
har tenkt å bestille sofaen her og.. men hva som skjer egentlig etter
at du har fått ordrebekreftelse?
jeg drikker ikke cola engang men likevel har jeg klart å samle rundt 50 poeng.. besøkte søsteren min i bergen og kompisen hennes drakk cola sånn ca hver dag så han alene skaffet meg masse poeng
har fått kjøleskapet den heldige jævelen..
Vis hele sitatet...
Du får tilsendt giro som du må betale... deretter får du tilsendt varen.

Hehe, misunnelig?
Originally posted by Binary

Hehe, misunnelig?
Vis hele sitatet...
gjett om.. var egentlig minifridgen jeg først hadde tenkt å kjøpe,
men så var liksom sofaen like kul..
hvorfor har dere 60poeng på kontoen når dere ikke bruker dem??
what a waste...