Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 836
Mulig dette har vært tatt opp før, jeg har ihvertfall ikke sett det.
Men, uansett. Hva slags mailprog bruker dere? Dvs, hva anbefaler dere?
Jeg har brukt MS Outlook XP en stund nå, og er rimelig fornøyd men er så pes å ha news og mail i 2 progs. Express gidder jeg egentlig ikke.

Vel, noen forslag ?
Jeg har _alltid_ brukt Outlook Express, så jeg vet ikke hva andre programmer kan og ikke kan, men digger at det er lett å sette opp flere mails som har hver sin mappe etc. Dette programmet har alt jeg trenger og syns det er utrolig greit å bruke..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg bruker outlook express. før brukte jeg foxmail til hotmailkontoen min. det virket fint det, men så fant jeg ut at outlook express kan ha flere mailkontoer, så da bosset jeg foxmail.
outlook express til alle hotmailkontoene(7 eller 8)
ultrafunk popcorn til popkontoene, fordi oexpress ikke støtter separate popkontoer(telle..5 egne, og 3 stk jeg har på grunn av at jeg er en brukbar h4x0r...), og med popcorn kan jeg ikke motta virus emails... (ikke støtte for html, ei heller tillegg), og hotmail er jo virusbeskytta så det holder Hva er max epostkontoer folk her har hatt? en gang var jeg oppe i 77 (hfwarez**@)hotmailkontoer... brukte det til å frakte filer fra folkehøyskolen jeg gikk på og hjem

meite
Originally posted by meitemark
Hva er max epostkontoer folk her har hatt?
Vis hele sitatet...
4.. en gammel som vi fikk med internet kontoen vår i 97, en jeg regga selv da jeg fant ut av jeg kunne det, en til da jeg mista passet til den andre (som jeg nå har funnet igjen), og en til å motta spam-mail osv, der man f.eks må registrere seg for å laste ned stuph etc..
Jeg bruker Eudora til å lese mail og outlook express/forte agent til å lese news. Gidder ikke å bruke outlook express til å lese mail, den suger.

Har forresten 10-14 mailadresser som jeg bruker mer eller mindre aktivt.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
har vel hatt opp i mot 10 kontoer. mesteparten hotmail til forskjellige situasjoner.
outlook express -> pegasus mail (pga sikkerhetshull og virus og alt mulig shait)

pegasus mail -> opera innebyggd mail (det passet bedre fordi jeg brukte opera istedetfor ie)

opera -> outlook express (fordi nu funker ie igjen!)