Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 705
Håper der finnes noen som kan hjelpe meg nå. Har en ganske ny Acer Aspire v3- 771G som kom med Win.8. Dette likte ikke kona, så jeg formatterte og fjerna alle partisjoner. Da jeg skulle installere win 7, viste skjermen "No bootable Devices" og jeg kommer heller ikke inn i bios. Har tidligere gjort det samme med andre pc-er, men ikke med dette resultat. Får opp boot-manager, men der finnes ingen valg. Har jeg driti på draget nå, eller finnes der ei løsning for å komme inn i bios for å gjøre de nødvendige valg?
har du prøvd og boote via en linux live dvd \ usb? er du sikker på at dvd \ usb du skal installere win7 ifra er booteble?
Hvordan er gratis nedgradering fra 8 til 7 kontra ren installasjon av (pirat?)7?
Sitat av wikrol Vis innlegg
...så jeg formatterte og fjerna alle partisjoner.
Vis hele sitatet...
Hvis den skiva du vil installere fra ikke klarer å opprette partisjoner og formatere disse, så
må du finne en annen løsning for partisjonering og formatering