Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  202 51122
Er det noen her som har oppskrift på gift som fører til en lang smertefull død?

Jeg sier ikke jeg har bruk for det, men det er en kunnskap jeg hadde følt en viss makt å eie.

Jeg klarer ikke å finne noe sted på nettet hvor det er slike oppskrifter.
Har kun noen få fra The Anarchist Cookbook...
Drikk maling?

[EDIT:] Dersom du vil ha en gift som er smertefull å bruke, i motsetning til Kaliumcyanid som man ikke merker, kan du nesten bruke hva som helst...
Rottegift?
Sist endret av Turbolego; 16. juni 2010 kl. 10:17.
Neutral Good
Mith's Avatar
Tresprit?
http://en.wikipedia.org/wiki/Methanol
Ellers kan du jo ta en titt på linkene i denne artikkelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Poison

Gift er jo ikke en type hokuspokus-stoff så det meste kan brukes.
Sist endret av Mith; 16. juni 2010 kl. 10:20.
kjøp noen trykk innprignerte planker og lag ett bål av di, kullet du får er veldig giftig, 1 gram er nok til of drepe noen
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stignot Vis innlegg
kjøp noen trykk innprignerte planker og lag ett bål av di, kullet du får er veldig giftig, 1 gram er nok til of drepe noen
Vis hele sitatet...

Ved konsumering?

Hadde vert kult å lagd en liten bombe av la oss si en liten glassbeholder hvor giftig gass stiger opp når den knuser og dreper alle på en smertefull måte i en en radius på 5 meter.

Noen ideer?
Det finnes da også utallige sopparter man kan stjele av?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av fetter Vis innlegg
Det finnes da også utallige sopparter man kan stjele av?
Vis hele sitatet...

Ja, vet at du kan tørke dem og knuse dem til pulver og knuse paracet og blande det sammen, så har du effektiv gift.


Jeg har lyst på en gift med noen spennende virkninger. Kansje som Kiss of the Dragon :P
Curiositas
eXtazeh's Avatar
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hadde vert kult å lagd en liten bombe av la oss si en liten glassbeholder hvor giftig gass stiger opp når den knuser og dreper alle på en smertefull måte i en en radius på 5 meter.

Noen ideer?
Vis hele sitatet...
Dette er litt OT, men hva skal du egentlig med giften? Det innlegget du skrev der skremte meg en smule.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Ja, vet at du kan tørke dem og knuse dem til pulver og knuse paracet og blande det sammen, så har du effektiv gift.


Jeg har lyst på en gift med noen spennende virkninger. Kansje som Kiss of the Dragon :P
Vis hele sitatet...

hvorfor skal du ha paracet i denne blandingen? Er det for at det skal gå raskere eller vil du ikke den du skal myrde skal få vondt i hode?
tungmetaller er kult.
Gullforgiftning er ganske langsomt og smertefullt i hvertfall
SUICIDEFAQ!

Står noen gode greier her, hvis du er hypp på noe. Siden er på engelsk..


Alt løser seg med Google, gutten min
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Mest sannsynlig for å ødelegge leveren til personen.. Forstyrrende tråd btw..
Eller så kan du kjøpe en edderkopp eller slange og tappe giften?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg

Hadde vert kult å lagd en liten bombe av la oss si en liten glassbeholder hvor giftig gass stiger opp når den knuser og dreper alle på en smertefull måte i en en radius på 5 meter.

Noen ideer?
Vis hele sitatet...
VX-gass, The Rock! *sikle*
Er stress å lage gass da..
Veldig vannskelig å ha med å gjøre. Hvertfall hvis du bare skal ha 5 meter radius. Stort sett umulig..

Men, er du bestemt på gass da ville jeg satset på senneps-gass eller noe, det er velutprøvd(dikloridetylsulfid). Men, dette er greier som jeg regner med du ikke klarer å mekke opp på gutterommet.

Ville heller satset på støv egentlig. Finmalte metaller eller faste substanser som du kan sprenge til en støvsky. Viktig at støvet ditt er som aske. Da er det enklet å dra inn i lungene.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Er det noen her som har oppskrift på gift som fører til en lang smertefull død?

.
Vis hele sitatet...
Du må være fra albania
klor gass skal vel funke?
Ren gass på klor er ganske giftig, ble brukt i 1/2 verdenskrig i hvertfall.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Under andre verdenskrig ble det brukt konsentrert hydrogen-sulfid gass også.
Men, serriøst, denne tråden gjør meg bare kvalm. Kan noen slette den?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Under andre verdenskrig ble det brukt konsentrert hydrogen-sulfid gass også.
Men, serriøst, denne tråden gjør meg bare kvalm. Kan noen slette den?
Vis hele sitatet...
Ikke grin sånn a, syntes det var interessant lesing jeg...
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
For å gjøre posten litt skumler for dere som tror jeg trenger psykolog, kom jeg akkurat på hvordan man kan lage James Bond gift pennen.



Nederste er en vakumpute som suger i seg gift når den er klemt ned og slipt fri, ved hjelp av stopperen, nåla vil derfor komme ut, dere forstår resten.

Anbefaler lokk på denne.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av moret Vis innlegg
Men, er du bestemt på gass da ville jeg satset på senneps-gass eller noe, det er velutprøvd(dikloridetylsulfid). Men, dette er greier som jeg regner med du ikke klarer å mekke opp på gutterommet.
Vis hele sitatet...
Sennepsgass (som faktisk er en væske), 1,5-diklor-3-tiapentan, er ganske enkelt å lage, akkurat som en atombombe. Problemet med både det å lage sennepsgass og atombomber er å skaffe det som trengs og i tillegg overleve.

Sitat av moret Vis innlegg
klor gass skal vel funke?
Ren gass på klor er ganske giftig, ble brukt i 1/2 verdenskrig i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Klorgass ble tatt i bruk under første verdenskrig, men det ble slutt på det fordi det var ganske ineffektivt. Klorgass er ikke ekstremt giftig sammenlignet med f.eks. VX, sarin, sennepsgass og diverse andre godsaker.
Er det ingen som har foreslått sennepsgass? Kanskje ikkje videre lett å laga, men smertefult som bare faen, skulle eg tru. Sarin har vel blitt nemnd?

Eventuelt salmiakklignende substanser.
Sist endret av Basement; 16. juni 2010 kl. 12:33.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Basement Vis innlegg
Er det ingen som har foreslått sennepsgass? Kanskje ikkje videre lett å laga, men smertefult som bare faen, skulle eg tru. Sarin har vel blitt nemnd?
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde tatt deg tid til å lese tråden hadde du sett at sennepsgass har blitt nevnt og diskutert av flere, mens sarin ikke er nevnt som alternativ.
Jeg har akkurat lest boken "Den elskelige giftblandersken" av Arto Paasilinna. Der står det alle ingrediensene hun brøker i en giftblanding som dreper både det ene og det andre.
Jeg vet forsåvidt ikke om den virker, men det hadde kanskje vært gøy å prøve.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Hvis du hadde tatt deg tid til å lese tråden hadde du sett at sennepsgass har blitt nevnt og diskutert av flere, mens sarin ikke er nevnt som alternativ.
Vis hele sitatet...
Skumleste, såg først etterpå at sennepsgass hadde blitt nemnd.

Sarin står framleis. Så vidt eg veit er ingrediensane heller lette å få tak i.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
For å gjøre posten litt skumler for dere som tror jeg trenger psykolog, kom jeg akkurat på hvordan man kan lage James Bond gift pennen.



Nederste er en vakumpute som suger i seg gift når den er klemt ned og slipt fri, ved hjelp av stopperen, nåla vil derfor komme ut, dere forstår resten.

Anbefaler lokk på denne.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du vet nå hvordan en sprøyte fungerer.
Ellers er vel stort sett alt som inneholder arsenikk relativt giftig.
Veldig mange ugressmidler og også impregnering inneholder arsenikk.

Så tror ditt beste håp egentlig er å satse på ferdige gifter, mot eksemple: maur, mus, ugress++ Disse er jo ment for å være farlige. Kan også være mulig å konsentrere disse enda mer, dermed få de mer giftige.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av moret Vis innlegg
Ellers er vel stort sett alt som inneholder arsenikk relativt giftig.
Veldig mange ugressmidler og også impregnering inneholder arsenikk.
Vis hele sitatet...
Det gjør de ikke nå til dags så vidt jeg vet. Arsen er meget giftig for mennesker og i tillegg en miljøgift.

Jeg liker ikke retningen denne tråden går i (fra teoretisk til praktisk)...
Det blir jo bare diskutert hvordan forskjellige gifter fungerer, og hvor giftig det er. Er ikke noe galt i å snakke om det. Kunnskap
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Grensen går når man begynner å diskutere administrasjonsmetoder og slike kommentarer som "hadde vært gøy å prøve" dukker opp.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Gratulerer, du vet nå hvordan en sprøyte fungerer.
Vis hele sitatet...
Installer en sprøyte i en penn og post bilde så skal du få KP<3
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av tlm1992 Vis innlegg
hadde kanskje vært gøy å prøve.
Vis hele sitatet...
WTF? dummeste...
Det mest forstyrrende er vel at du kaller deg TylerDurden, så jeg må spørre deg om du vet hva du holder på med?
Ellers så har jeg fått med meg at tilnærmet ren nicotin er veldig giftig.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Har ikke sagt at jeg holder på med noe, men kunnskap er makt
Kategori:Gift
Les og lær, et skudd med heroin, ikkje gift akkurat, men personen dør etter ei stund, lang og jævlig med abstinesner og pengemangel.?
kjedelig streiting
Ricin er jo veldig giftig, som du får fra kastorbønner.
Botulin. Her er du heldig, da det allerede injiseres i frivillige hver dag
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av FpsDog Vis innlegg
Kategori:Gift
Les og lær, et skudd med heroin, ikkje gift akkurat, men personen dør etter ei stund, lang og jævlig med abstinesner og pengemangel.?
Vis hele sitatet...
Ja og det er faktisk lett tilgjengelig i opiumsvalmuer, god ide "thumbs up".


Sitat av legalize_it Vis innlegg
Ricin er jo veldig giftig, som du får fra kastorbønner.
Vis hele sitatet...
Leste om far og sønn som hadde ekstarktert dette, etter å ha lært av anarchist cookbook. Og blitt fengsla hehe
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Gifter deles inn i flere kategorier, gift som i poison er substanser som tas opp i overflatevev (epitel) som huden og magen, toksiner er produsert av biologiske prosesser, og gifter som i venom sprøytes eller stikkes inn i offeret.

Toksiner deles inn i to kategorier, hemotoksin og fototoksin, den ene bryter ned blodceller og skaper blødninger, den andre skaper hyperfotosensitivitet.

Når det kommer til de mest effektive, da tenker jeg på sporbarhet etc må vel den kjente giften ricin være et godt valg.
Virkningen skjer ikke før det har gått timer, dager etter inntak, og om du ikke er så fastholden på en innretning som sprayer ut gass, som heller ikke er så lurt i forhold til spor som leder tilbake til deg, så er dette en perfekt måte å utslette noen på.

Legger ved noen linker til diverse gifter og toksiner.

Gasser
Hemotoksiner
Fototoksiner
Vet hva jeg skal tipse politiet med når jeg leser i avisa at folk er drept med gift.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Installer en sprøyte i en penn og post bilde så skal du få KP<3
Vis hele sitatet...
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nsulin_pen.JPG

Close enough!
Sist endret av prenix; 16. juni 2010 kl. 14:29.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg sa lag den selv?

Å poste en ide hvordan en vanlig mann i gata kan lage en spion penn som på james bond har ingenting med å fatte hvordan en sprøyte fungerer
Sist endret av TylerDurden; 16. juni 2010 kl. 14:34.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg sa lag den selv?
Vis hele sitatet...
Hvorfor finne opp hjulet når det allerede eksisterer?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Fordi det hjulet du fant fungerer ikke på same måten og er ikke like diskre, pluss at den ikke er almenn tilgjengelig, smartass
Har ikke mye peiling på kjemikalier og sånt, men Blåsyre var det som slo meg først når jeg så denne tråden?

off-topic:
ikke skyt! hehe
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Fordi det hjulet du fant fungerer ikke på same måten og er ikke like diskre, pluss at den ikke er almenn tilgjengelig, smartass
Vis hele sitatet...
Det hjulet kan jo fint kjøpes på allmenne apoteker. Reseptfritt.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av Filosofen Vis innlegg
Det hjulet kan jo fint kjøpes på allmenne apoteker. Reseptfritt.
Vis hele sitatet...
Vel, andre punktet gjelder uansett.



Om jeg husker riktig, på Sjakalen, smører en person dørhåndtaket på en bil inn med et stoff som gjør at personen som tar på det og får gassen innhalert faller om og skummer og rister til han dør. Finnes det noe sånn i virkeligheten?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Er det noen her som har oppskrift på gift som fører til en lang smertefull død?

Jeg sier ikke jeg har bruk for det, men det er en kunnskap jeg hadde følt en viss makt å eie.

Jeg klarer ikke å finne noe sted på nettet hvor det er slike oppskrifter.
Har kun noen få fra The Anarchist Cookbook...
Vis hele sitatet...
Er vell like greitt at ikke hvilken som helst tulling lærer seg slike kunnskaper fra nettet.
teflon= blåsyre, og ammoniakk spiser allt luften i et rom afaik.