Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3268
Hei.
Jeg har fått en diazepam pille fra naboen, som er rund, helt hvit på den ene siden og har en delestrek på den andre siden. Noen som vet om det her er fake?og om det er ekte, hvordan kan det sammenlignes med en 25 mg sobril? Naboen sa det ville bli som 75mg sobril.
Har prøvd å legge ved bilder. Vet ikke hvor bra det ble
Ser ut som en helt random pille, jeg for min del synes 25 mg sobril kicker bedre enn 10 mg valium, men det er vel hips som haps.
Du kunne vel brukt noe annet en den blanke lighteren for å gi en målestokk, dersom du skal bruke blits? Eller isåfall bytte litt vinkel, dersom det er taklampa. Nå kommer jo diaz i flere former. Kanskje det er en slitt vival. Spør om å få se pakken han tok de ut fra, og sammenlikn med de som er forseglet. Problem løst.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Det der ser ut som en vival.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Ligner på vival, men mangler bokstavene som skal stå på siden med delesterken. Enten CC/C eller CL/D hvis det er ekte norsk vival iallefall. Kan hende det er en versjon fra utlandet eller erstatning da.
Sist endret av Attila; 2. juli 2015 kl. 21:53.
Tipper rumensk dia fra Ranbaxy. Funker, men er ofte harde som stein og bør tygges godt før svelging. Hvis det er disse kan du trygt ta hele på en gang.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg kjenner igjen pillene på bildene. De ble solgt som 10mg diazepam og funket fjell. Men ikke huske at var noe særlig harde. Men dette var da tidlig i 2014 jeg fikk tak i disse, så kan ikke garantere at det er de samme medikamentene, Men kan garantere at det er de pillene var kliss lik noen tabbiser de bare kalte 10mg diazepam.
Fikk Ranbaxy Terapia 10mg Diazepam for litt siden i oslo. Jeg har ekstrem toleranse om dagen, men jeg heiv innpå ett brett og ble bare snublete, følte ingen ro. Dro tilbake og gav tilbake de siste 2 bretta til sigøynerne. Tror jeg har problemer..
Kan med trygghet si at det ikke er vival i hvertfall, som noen over mener det er.