Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 680
Nå er det lenge siden jeg har vært innom dette forumet, men jeg kom nettopp overfor et spørsmål jeg tipper noen her inne kan hjelpe meg med. Jeg planlegger å kjøpe meg en litt kraftig, stabil laptop til skolebruk samt ett spill eller to. Har fått tilbud av en kompis om å kjøpe hans ett år gamle Asus det jeg lurer på er hvor mye jeg burde gi for den. Han har sagt at ni tusen er en god pris.

På forhånd takk for alle svar.
Ni tusen synes jeg hørtes veldig dyrt ut, denne maskinen egner seg også dårlig til skole med tanke på størrelse. Strømforsyningen alene veier omtrent det samme som noen ultrabooks.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jesus, ikke kjøp til skolebruk, for ni lapper får du en knall ultrabook.

Denne er jo en flyttbar maskin, ikke bærbar.
Billigere og ny

Lenovo med i7

http://www.netonnet.no/art/data/lapt...s/190601.3003/

Ekte mannfolk bærer murstein med glede :-)
Takk for hjelpen. Jeg behøver ikke kunne flytte den så mye, har en mindre sak til notering et cetera. Jeg trenger noe litt kraftigere til å ha hjemme som jeg kan spille ett spill på (planetside 2, mer spesifikt)