Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 35400
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Tja..

skal du flytte til Thailand ? Kos deg med monsun og flom.
skal du flytte til andre land i samme region, mye av det samme.
skal du flytte til afrika ? kos deg med malaria og tørke.
skal du flytte til søramerika ? kos deg med organisert kriminalitet
skal du flytte til uk\i ? kos deg med pissvær hele året.
skal du flytte til australia ? kos deg med tørke og flom om en annen.

norge er generelt sett ganske balansert værmessig, skal du ha det totalt balansert kan du flytte til noen av de spanske øyene, men der er det ikke så forferdelig mye å gjøre hvis du ikke liker å sitte på standen hele året.

Selv er jeg født og oppvokst i nord-norge, jeg vet godt at vi kan ha snø fra september til juni, men det kan man fint unngå ved å flytte til sørligere strøk i Norge hvis man absolutt blir suicidal av så lange perioder med snø.
Vis hele sitatet...
Velger hvilken som helst av de alternativene (som du har overdrevet veldig med ) enn den helvetes kulda
Why so serious?
Sitat av Kailua Vis innlegg
Velger hvilken som helst av de alternativene (som du har overdrevet veldig med ) enn den helvetes kulda
Vis hele sitatet...
Flere som er enig med deg der!
TomC's Avatar
Trådstarter
For å være helt ærlig, så tror jeg de fleste her har ventet på regntiden med lengsel...
Første dagen med regn danset folk i gatene og på hustak..
Why so serious?
Sitat av TomC Vis innlegg
For å være helt ærlig, så tror jeg de fleste her har ventet på regntiden med lengsel...
Første dagen med regn danset folk i gatene og på hustak..
Vis hele sitatet...
Er vell ikke akkurat kaldt nede der selvom det regner?
TomC's Avatar
Trådstarter
er ikke kaldt nei.. sjekk værmelding.
Og det regner ikke hele tiden, men det er gjennomsnittlig våtere utover i regntiden.
Men beste årstiden kommer etter den våte, da er tempraturen mer behagelig, uten regn og alt er fortsatt grønt.
Why so serious?
Sitat av TomC Vis innlegg
er ikke kaldt nei.. sjekk værmelding.
Og det regner ikke hele tiden, men det er gjennomsnittlig våtere utover i regntiden.
Men beste årstiden kommer etter den våte, da er tempraturen mer behagelig, uten regn og alt er fortsatt grønt.
Vis hele sitatet...
Og hvor lang er regntiden? Like lenge som det er vinter i Norge?
Trådstarter, har du vært over hele Norges land? Det er så mange som drar utenlands uten å en gang har vært utenfor tigerstaten. Altså, det er ikke nødvendig å bosette seg så helsikkes langt unna når du har så mange fine småbyer her i landet. Nå vet ikke jeg hva årsakene er til at du flytter, men du ser poenget mitt
Why so serious?
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
Trådstarter, har du vært over hele Norges land? Det er så mange som drar utenlands uten å en gang har vært utenfor tigerstaten. Altså, det er ikke nødvendig å bosette seg så helsikkes langt unna når du har så mange fine småbyer her i landet. Nå vet ikke jeg hva årsakene er til at du flytter, men du ser poenget mitt
Vis hele sitatet...
Jeg vil flytte på grunn av klimaet. Blir bokstavelig talt syk av vinter halvåret!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Halvåret? Er fa.. meg snø i nesten 7-8 måneder i Tromsø... Lenge leve vinter liksom?
Why so serious?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Halvåret? Er fa.. meg snø i nesten 7-8 måneder i Tromsø... Lenge leve vinter liksom?
Vis hele sitatet...
Hadde ikke overlevd..
Har du fått deg jobb her nede enda? Jeg har vært i Phnom Penh en stund nå, elsker byen, og leker selv med tanken om å flytte hit en dag, men da må jeg jo ha noe å livnære meg på. Virker som at engelsklærer er det vanligste om man ikke kommer hit med kontrakt fra før av, eventuelt starte restaurant/gjestehus etc, noe som ikke frister. Og hvordan går det med Khmeren din? Fått deg noen lokale venner? Utrolig hvor mye fortere man plukker opp fraser av å henge med Kambodsjanere.
TomC's Avatar
Trådstarter
... hmm, må si jeg ikke har vært lenger nord enn Tr.heim.. (har hatet kulde siden jeg var liten)
På ski-dagen på skolen var jeg og pakistanerne hos meg og spilte nintendo...

I det siste har det luktet for mye pot i leiligheten til å få gjort noe som helst..
fikk opp øynene etter å ha kjøpt "cola" her i helga.. glad jeg vet hvordan det skal smake for å si det sånn.
Tydeligvis blir det produsert mye Heroin her..

... så er vel på tide å gi seg selv ett spark bak.
Sist endret av TomC; 4. juni 2012 kl. 15:58.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen her som har prøvd Couchsurfing?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke prøvd det, men har veldig lyst. Tenker å ta meg en tur nedover i Europa, eller kanskje lenger, til høsten. Det er flust av sofaer å kræsje på. Selv om det ikke akkurat er 60-tallet lenger, tror jeg det kan væe en sinnsykt kul og lærerik tur. Skal man couchsurfe, må man være innstilt på å være veldig utadvendt og åpen for alle slags forskjellige mennesker.
Why so serious?
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Jeg har ikke prøvd det, men har veldig lyst. Tenker å ta meg en tur nedover i Europa, eller kanskje lenger, til høsten. Det er flust av sofaer å kræsje på. Selv om det ikke akkurat er 60-tallet lenger, tror jeg det kan væe en sinnsykt kul og lærerik tur. Skal man couchsurfe, må man være innstilt på å være veldig utadvendt og åpen for alle slags forskjellige mennesker.
Vis hele sitatet...
Lurt å dra sammen med en venn/venninne?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har det skjedd noe mer der borte? Har du en update til freaksa?