Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2447
Fikk utskrevet 25stk 10mg Sobril idag av legen.
Har vanligvis frem til nå gått på 3mg Rivotril, noe som nok de fleste vet er en del mer potent enn Sobril.

Så mitt spørsmål er; Hvor lenge burde jeg gå benzofri før jeg vil få god effekt av 10mg Sobril'ene?

Takker svar
Sist endret av peisen; 6. januar 2012 kl. 12:56.
Jeg får fast 25mg sobril og netopp fått 125pack Valium jeg skal ta 2stk av hver dag i 2 månder.

10mg har jeg aldri merket noe av (92kg), så jeg vil si hvis du er vandt med effekten av 3mg Rivotril som tilsvarer 60mg Valium i effekt, så vil jeg si du aldri vil merke noe av 10mg Sobril.
Sist endret av Skyfx; 6. januar 2012 kl. 19:06.
3mg Rivotril er ganske så potent i forhold til 10mg Sobril. Hvor lang tid det vil ta før du får ned benzo-tolleransen er selvfølgelig avhengig av hvor lenge du har brukt de, og er også inviduelt, så vanskelig å gi deg noe fasit svar. Vil tro rundt en uke skulle holde greit. Og du må kanskje justere dosen av Sobril opp litt og hive på en øl, om du ønsker noe som helst ruseffekt. Og ikke forvent deg noe Rivotril-rus.
spørs jo seff på hvor lenge du har gått på trivelige!! for et par år sia spiste jeg masse trivelige, måtte ha 20 for å bli rusa!! på den tia virka ikke sobril i det hele tatt, men da jeg begynte å roe ned litt, etter ca 2-3mnd så virka dem.. men dette er noe som er veldig innviduelt, og vekt spiller også en stor rolle, som du sikkert vet!!