Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1198
Jeg kan få tak i ca. 5Kg German Dark. Og vil gjerne selge dette videre til ansvarlige folk.

Pris: 300kr/kg + frakt. Dette er 50kr dyrer en Keten, men dette kommer du til å vinne på, siden frakten er billigere, og du betaler ikke toll.
Betaling: Helst Nettbank, men oppkrav går også.
MInstebestilling: 1Kg

Om jeg vil selge til deg eller ikke, blir avgjort ved at jeg ser igjennom hva du har skrevet WIP. Har du 0 poster, så selger jeg ikke til deg.

Det er ingen garanti for at jeg i det heletatt får tak i Alen. Men dere betaler ikke noe før jeg har Al'en i hus.

Vis det viser seg at jeg ikke blir kvitt alt, så bestiller jeg ikke.

Spørsmål kan tas under, og bestillinger på PM/MSN. Jeg gidder ikke å svare på folk som klager på prisen, eller mine metoder.
Hvor jeg får tak i Al'en velger jeg å holde privat.

Vis du legger en en bestilling, så er du også enig i at jeg ikke skal bli holdt ansvarlig vis du skader deg/andre/egen eller privat eiendom med det jeg sender deg.

EDIT kl. 14:37 19.08.07: 4kg igjen

EDIT kl. 15:35 19.08.07: 3kg igjen

EDIT kl. 18:32 19.08.07: 2kg igjen

EDIT kl. 16:34 22.08.07: 1kg igjen