Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 716
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Ser det siste det har blitt diskutert litt om dette med urinprøver iht lappen og stikkprøver osv.
Jeg er på mnd 3 av 6 hvor jeg må pisse ukentlig for å få igjen førerkortet ettersom jeg klarte å fortelle at jeg røyket sjeldent (1 gang i måneden), men dette er jo heavy misbruk ifølge jævla legehora...

Og alt raknet da jeg så man må etter de 6 mndene, bli kalt inn kvartalvis (4 ganger i året) på stikkprøver???? Oh my f god. Har røyket i 6 år av og på, og keg vet det kommer nok til å sprekke. Er det noen som har klart å kvitte seg med dette bullshitet?

Kjører ALDRI før dagen etterpå minst, når jeg har røyket, helt tragisk....
Plis hjelp 🙏🏽 Mvh
c4nn4bis20
slimstian's Avatar
12 5
pisser selv for å få tilbake lappen, kjøpte fake dick til 2k. screeny weeny tror jeg den heter, fikk med syntetisk urin. urinen funker perfekt med ph verdier og alt, kuken ser helt real ut og er enkel å bruke. kommet meg gjennom 4 av 6 mnd med den, ingen har vekket noe mistanke. kjøpte den på en butikk i her i Trondheim men kan sikkert bestilles på nett også.
Sitat av slimstian Vis innlegg
pisser selv for å få tilbake lappen, kjøpte fake dick til 2k. screeny weeny tror jeg den heter, fikk med syntetisk urin. urinen funker perfekt med ph verdier og alt, kuken ser helt real ut og er enkel å bruke. kommet meg gjennom 4 av 6 mnd med den, ingen har vekket noe mistanke. kjøpte den på en butikk i her i Trondheim men kan sikkert bestilles på nett også.
Vis hele sitatet...
Sjekker de ikke ofte undertøyet ditt for å se om det er tråder og slikt? Det gjorde de hos meg ganske ofte.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fuxurious Vis innlegg
Sjekker de ikke ofte undertøyet ditt for å se om det er tråder og slikt? Det gjorde de hos meg ganske ofte.
Vis hele sitatet...
Aldri gjort med meg🤔
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri gjort med meg🤔
Vis hele sitatet...
Det var egentlig bare når de hadde fått "tillit" til meg, og jeg kunne gjøre det ubevokta på do, uten at en sykepleier kjerring skal stå å se på kjeppen min, ganske ydmykende og respektløst etter min bok.