Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1043
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Dere som går på urinprøver. Får dere svar fra legen om prøven er positiv?

Var hos legen 26. Januar og tok en rusprøve. Har ikke hørt noe fra legen i ettertid. Røyker ekstremt sjeldent og lite, men røyket ca. 0.2 hasj tre dager på rad tidlig i jula. Har nå legetime i slutten av uka her og får ikke sove, fordi jeg er livredd for at prøven skal være positiv uten at jeg har fått beskjed fra legen.

Dere som har pisset positivt hos legen, har dere fått svar fra legen ang det?
Kommer vel helt an på i hvilken sammenheng du tok den rusprøven? godt mulig du ikke får beskjed før legetimen din, om det er i forbindelse med rus/prøver du skal til legen denne uka.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Kommer vel helt an på i hvilken sammenheng du tok den rusprøven? godt mulig du ikke får beskjed før legetimen din, om det er i forbindelse med rus/prøver du skal til legen denne uka.
Vis hele sitatet...
Tar den i forbindelse med førerkort.

Skal ikke til legen nå for ny rusprøve.
Om du tar igjennom fürst ligger prøvesvarene på nett.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Om du tar igjennom fürst ligger prøvesvarene på nett.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan jeg finne de?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan kan jeg finne de?
Vis hele sitatet...
https://www.furstpasient.no/

Lykke til.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Fant desverre ingenting der inne, men det var et veldig godt tips som andre kan ha bruk for.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nice. Takk!

Ikke at jeg har tatt rusprøver tidligere, men ser gamle blodprøver ligger der. Kolesterolet har visst sakte men sikkert gått oppover...