Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 797
- Først et HALLåååå og Hatten Av til og for FORUMET !

Når jeg er på den andre dagen med amfetamin eller meta, åpner det seg et lite punkt/hull i den yterste kurven på toppen av høyre øre og her i fra begynner det å pipple ut sekret. Dette igjen er jo passe plagsomt, for sekretet stivner jo og punktet/hullet blir til et sår, etter at jeg har fått renset øre for sekretet.

Hvorfor kommer dette sekretet ?

- At det kommer fra balanse organet i øret som igjen er koblet opp med Sentralnervesystemmet skjønner jeg vel...
Jeg mener, jeg gir jo trosalt kroppen og dens maskineri en overdose av et sentralstimulerende middel og at Sentralnervesystemmet reagere på en måte, tar jeg jo til meg.....

Å hvorfor sekret ?

- "Sekret" forbinner jeg med kjønnet, analt og sexakt.

Wikipedia Sier;
(anatomi) Et organ/kjertel som produserer et sekret, ofte et hormon.

Jeg trenger en større viten om Sentralnervesystemet, helt klart.

Gode Hilsninger til Alle`Mann
Space Punk
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
slutt å pirk! La det være og sjekk om det er like skummelt etter du har fått sovi litt.
Tror det er typisk veskeansamling i øret. Innenfor huden liksom. Skjer når du har fått en smell. Har du fått deg en smell i øret\hodet?
Tror det er masse sånne småskader boksere er peppra med som får ørene deres til å ligne grønnsaker. La det være.

Blomkåløre
Sist endret av Bothrops; 9. mars 2020 kl. 02:56.
Hvis det som kommer ut av på toppen av øret er blankt med et lett gullskjær, er det nok snakk om lymfe.

Når lymfen ikke ligger i egne lymfeårer, ligger den innimellom cellene og vi kan (for enkelhets skyld) kalle den ekstracellulær væske.
Når du punkterer huden, skader vev, eller en hevelse oppstår, blir trykket i huden så stor at denne væsken bokstavelig talt blir skvist ut slik at den pipler ut på overflaten. Litt som om huden din var en fuktig svamp.

Lymfe og ekstracellulærvæske likner mye på blodplasma og disse har hele tiden utveksling av væske i kroppen.
Dette er for å frakte ting rundt til cellene og for å opprettholde blodtrykket.

Hvis dette mystiske sekretet ser annerledes ut, må du nesten spesifisere mer før du får svar.

Det er ingen direkte forbindelse mellom sentralnervesystemet og øretuppen som tillater at cerebrospinalvæske kan komme ut der.
Ikke at den skilles ut som et «sekret» i utgangspunktet.