Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 571
Hei dette er ikke en tråd for å skaffe seg rusmidler. Jeg er 100% clean og har vært det i lang tid, og ikke interessert i dette som rusavhengig. Jeg er imidlertid kunstner og jobber for tiden med et prosjekt der jeg forsker på grensen mellom musikk/billedkunst/rusavhengighet/terapautiske prosesser. Jeg jobber med noen brukere med så stor avhengighet at det har tatt over livet fullstendig der de opplever ekstrem degradering fra medborgere i samfunnet, med stor mangel på empati. Jeg vet fra egen rusbehandling hva folk går og bærer på. Man må ansvarliggjøres om man er så utpå at man skader sine medmennesker, men samtidig må man få hjelp til å bære all ballasten. Det siste er svært vanskelig. I det hele tatt å bli hørt.
Jeg ønsker i mitt prosjekt å løfte stemmene til medborgere som sliter med sitt, men som alle har en skjønnhet i sin personlighet som man kan finne bak en ruspersonlighet. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med personer som røyker freebase, eller crack, som muligens kunne være interessert i mitt prosjekt. Da som kunstnerisk medvirkende og dramaturg i sin egen historie, primært i form av lydopptak, men kanskje også en mikrovideodokumentar, med et honorar selvfølgelig. Og for å være veldig tydelig: Detter er hverken fisking etter å skaffe drugs, eller å lure noen til å oute seg selv. Jeg kunne kjøpt meg en femmer med kokain og mekket egen freebase selv, og jeg er definitivt ikke sivilpurk eller noe slikt. sender gjerne kort prosjektbeskrivelse. Personlig har jeg holdt på å gå til grunne av en herlig miks av kokain, piller, mdma og alkohol ved flere anledninger og kan ikke bruke egne kontakter til dette, da det er for risky med venner og ruskompiser. Det blir feil rolleblanding.Jeg er villig til å oppgi alle kontaktdetaljer inkludert egen hjemmeside osv om en form for kontakt oppstår som kan lede til et samarbeid. Håper å høre fra noen