Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1289
Tok 6 mg ksalol i 23 tiden i går. Kan jeg ta meg en sekser øl og muligvis noe brennvin i dag uten å bli helt mongo?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Godt mulig du blir mongo ass 6mg henger i en stund
Trådstarter
Hm, ok. Takk for svar. Holder meg til noen pils å ser hvordan det går
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir full etter to tre øl og begynner å bli mongo etter tre fire så dropp det om du vil komme helskinna hjem med lommebok og nøkler og uten å ha ødelagt vennskapsforhold.
Trådstarter
Kom meg helskinna hjem med alt! Våkna med en blondine og faktisk! Mye brennevin ble drukket og. Flaks antar jeg.
jupp, bare å sjekke halveringstid/sporingstid. du kan egentlig ikke kjøre bil på 7 dager enkel matte.. men å miste lappen etter 7-14t gjør du ikke, men vil fortsatt få rulleblad
Ja , det skal få fint Tok 5mg Ksalol og drikke 0.3/0.4 Jagermeister , værste som skjedde er ST jeg pulte en vennine på ett hotellrom , kom aldri og sovna av Våkna dagen etterpå , like wtf , lever jeg fortsatt? Så ja , går fint , hvis du har toleranse ��
Trådstarter
Takk for svar gutta.