Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1710
Noen som vet om Lyrica i riktig dose kan motvirke symtpomene som man opplever under en MDMA nedtur?
Tenker spesielt på symptomene manglende gledesfølelse/depresjon og angst.
Sist endret av Defending; 29. april 2020 kl. 23:14.
Ja, det vil det nok og om du ellers aldri tar det og kun bruker det dagen derpå i en terapeutisk dose så vil du nok oppleve mindre bivirkninger.

Men da må du også ikke falle i fellen for å bruke MDMA mer ofte fordi du har en "fiks" for hangoveren.
OT, men har noen her teste å blande lyrica og MDMA? Evnt poppa det på veg ned fra molly?
Sitat av Alge Vis innlegg
OT, men har noen her teste å blande lyrica og MDMA? Evnt poppa det på veg ned fra molly?
Vis hele sitatet...
ikke erfaring med pregabalin, men det er vel den eneste innafor alt fra z-drugs til benzo til nært beslekta gabapentin osv jeg ikke kjenner litt for godt..
kan si det sikkerhetsmessig grovt er å tenke benzo, effekt mildere enn benzo, på papiret gjennom mine øyne...

men melder meg frivillig om du vil kjøre forsøk, så lenge dosene er innafor safe på begge
Klarer ikke anbefale å bruke noe annet for å motvirke nedturen men fungerer det for deg så.

Poenget er jo at man må nesten ta støyten en eller annen gang.
Pass på hodet ditt.
Skal du leke med det, kommer det konsekvenser. Ikke bruk det for ofte, ja det er artig. Men kan ende dårlig.
Sitat av 420master Vis innlegg
Poenget er jo at man må nesten ta støyten en eller annen gang.
Vis hele sitatet...
sant
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på noe ala det samme så jeg kan vell bumpe denne tråden istedet for å lage ny?
slett isåfall så lager jeg ny.

Hva om vi snur på det.. hvis jeg dropper molly også når molly kicker inn, tar 300mg med lyrica vil mollyen bli boosta da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer på noe ala det samme så jeg kan vell bumpe denne tråden istedet for å lage ny?
slett isåfall så lager jeg ny.

Hva om vi snur på det.. hvis jeg dropper molly også når molly kicker inn, tar 300mg med lyrica vil mollyen bli boosta da?
Vis hele sitatet...
Er ikke lyrica et 'ned' dop? I såfall burde det ikke virke imot mollyen å gjøre effekten dårligere?
New generation
colakork's Avatar
Lyrica booster vel alt, opp eller ned