Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1310
Hei

en kompis av meg har kjøpt 3 rivotril 2mg og vi tenker å ta 1,5 (hvis mulig?)
Hva bør vi gjøre, og va kan vi forvente? Hvor lenge varer rusen og vil jeg få blackout?
Det er en fin dose for stuk, ikke ta mer. Begynn med én og ta evn en halv tablett til halvannen time etter. Føles chill men dere vil ikke føle dere direkte rusa på den måten man forventer rus, det gjør man ikke av rivotril og det er det som gjør rivotril så skummelt og lett å ta for mange av fordi man føler seg ikke så rusa som man er. Hold dere hjemme og ta en øl eller max to for å bli fine og fjonge i formen. Det er mulig på den dosen å glemme i etterkant hva dere surra med, prøv å hold dere borte fra andre folk for det er jævlig fort gjort å drite seg ordentlig ut på rivotril. Ikke på en fet måte, bruk søkefunksjonen her inne å se tidligere tråder.

Rivotril har lang halveringstid og dere vil være påvirka et par dager etter. Ikke ta det ofte eller oppbevar mange av gangen, det er vel de pillene det er lettest å bli avhengig av og som man glemmer at man nettopp tok to og tar to til og går på trynet.
Sist endret av celtseus; 29. april 2020 kl. 01:38.
Kan være fristende å møte ta kontakt med glemte venner på riv. Eller plutselig begynne å snakke med fremmede på gata og fordi du føler deg som sosialsjefen i Norge. (mens du egentlig snøvler og ser rusa ut)
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Kan være fristende å møte ta kontakt med glemte venner på riv. Eller plutselig begynne å snakke med fremmede på gata og fordi du føler deg som sosialsjefen i Norge. (mens du egentlig snøvler og ser rusa ut)
Vis hele sitatet...
Hahaha totally.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar gutta
Slenger meg på denne isteden for å lage ENDA tråd om rivotril. Jeg har 1stk 2mg rivotril liggende. Jeg tenkte prøvde den ut i dag.Planen var å starte med 1/4 og se hvordan den påvirker meg, for så øke med 1/4 etter 40-60 min etter hver om jeg føler det går greit. Er det greit for noen som aldri har prøvd noen form for benzo før? Jeg har fri torsdagen, men skal på jobb igjen fredag natt og må kjøre dit. Vil jeg ha noen form for rus som kan påvirke meg da? Vet det sitter igjen i blodet/kroppen lengre. Bare vil ikke at noen på jobben skal merke det. Som navnet mitt sier er jeg den "Normale" personen i gata. Jeg kan røyke 2-5g hash kanskje hver 6 mnd(Eller mindre), prøvd ectasy par ganger i mitt liv. Tatt amfetamin flere ganger men ofte i veldig små mengder, bare lite push mens man drikker/studerer/jobber natt. så aldri mer enn 0.1-0.3g på en dag feks. Har lest igjennom 10 sider her nå om stoffet, men er mange ulike svar så er ikke lett å bli klok på. Har bare 1, så faren for at det går mer er ikke her. Ser han over meg sier man kan ta en pils eller to, men alt jeg har lest sier alkohol + rivo = BAD. Men planen min er bare å sitte hjemme i dag og i morgen. Vet det er en vegg med tekst, men jeg liker å være på den sikre siden. Om noen har noe mer grei informasjon å tilføye så tar jeg gjerne det også!
Ville ventet til fredag etter jobb og ikke planlagt å kjøre igjen før mandags morgen om jeg var i din situasjon. Laaaaang halveringstid på rivvo, så du er rusa på fredag om du spiser i dag. Selv om du nødvendigvis ikke merker det selv. Vent til fredag, spis pillen etter jobb og kos deg til mandag