Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2031 834331
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaring av golden/beige mybrand skull pills?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har hørt om noen NASA, DHL eller Telegram-knips i Haugesund?
Sitat av chuckmarkus Vis innlegg
Noen som har prøvd?

https://imgur.com/a/Ntsxwh5
Vis hele sitatet...
Så sykt sketchy ut. Finner heller ingen informasjon om denne på ecstacydata. Ville helt klart å ha testet dette med en hurtig-test før jeg hadde puttet det i kroppen. Utydelig presse som kan være fylt med alt slags faenskap.

Testkits er jævla billige for tiden. Her finner du et billig engangskit som kommer i postkassen din om 2 dager. https://staybaked.no/produkt/ez-test...sy-mix-1-test/, ellers kan du kjøpe en hel flaske med marquistest på ebay og amazon til en billig penge. Har du råd til dop, har du råd til kit. Stay safe!
Noen som har prøvd disse?

Noen som har prøvd disse?

Donald T med kun delestrek bak.

Sist endret av Monsemann86; 21. mars 2020 kl. 07:47.
Sitat av Monsemann86 Vis innlegg
Noen som har prøvd disse?

Vis hele sitatet...
sry off-topic, men tror helt ærlig jeg ikke har sett i nærheten så stygge knips før hvem tenkte det var et fint design liksom?
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
sry off-topic, men tror helt ærlig jeg ikke har sett i nærheten så stygge knips før hvem tenkte det var et fint design liksom?
Vis hele sitatet...
Haha.Kanskje dårlig bilde?Ser bedere ut virkeligheten Er donald trump.å gud vet hvem som syntes det er et fint design.haha
Sist endret av Monsemann86; 21. mars 2020 kl. 08:29.
Anonym bruker
"Rik Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har prøvd denne, og hva var deres oppfatning?





Ja, jeg har tatt en liten bit av pillen i bildet.

Den var veldig smuldrete. Fungerte som MDMA, men mistenker lavere innhold av mdma og høyere innhold av amfetamin.
Noen vært borti denne?
Grå Mdma med stjerne å skriften Police øverst
Sitat av Brådugg Vis innlegg
Noen vært borti denne?
Grå Mdma med stjerne å skriften Police øverst
Vis hele sitatet...
Du har spurt 3 ganger, om noen har vært borti den vil du få ett svar. Prøv og søk selv i ecstasydata.org eller legg ut et bilde!
Anonym bruker
"Taktløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som har prøvd denne, og hva var deres oppfatning?





Ja, jeg har tatt en liten bit av pillen i bildet.

Den var veldig smuldrete. Fungerte som MDMA, men mistenker lavere innhold av mdma og høyere innhold av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Hvis det er delestrek bak og mybrand tekst så har jeg sett labanalyse som jeg mener viste 170mg mdma i disse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som har prøvd denne, og hva var deres oppfatning?





Ja, jeg har tatt en liten bit av pillen i bildet.

Den var veldig smuldrete. Fungerte som MDMA, men mistenker lavere innhold av mdma og høyere innhold av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Har tatt samme, funket jævlig bra. Hvilket område kjøpte du dette i?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det er delestrek bak og mybrand tekst så har jeg sett labanalyse som jeg mener viste 170mg mdma i disse
Vis hele sitatet...
Mine ble solgt som 250 mg. Tror dette var tilfellet ettersom kompisen min slo hull i veggen på en halv en
Sist endret av allgood; 27. mars 2020 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være greit å ha i bakhodet i disse corona tider:

Research conducted over the last number of years has clearly demonstrated that the administration of MDMA to both animals and humans has profound immunosuppressive effects, a property that it shares with other drugs of abuse.1–6 For the most part, the immunosuppressive effects of MDMA are not attributed to a direct action of the drug on immune cells, but rather to the release of endogenous immunomodulatory substances, and it is suggested that exposure to MDMA could be regarded as a ‘chemical stressor’ on the immune system. Further studies are required in order to elucidate the central and peripheral mediators of MDMA-induced immunosuppression. In addition, assessment of the effect of MDMA in preclinical host resistance models, and further clinical research, is required before any definitive statement can be made on the propensity of MDMA-induced immunosuppression to translate into increased disease susceptibility.
Vis hele sitatet...
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1782451/
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stjerne bitcoin anyone?
http://https://imgur.com/a/ue0fCya
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som har vært borti typen Atom? 😊
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet noe om disse? Versace

https://imma.gr/89077xcf3a3
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet noe om disse? Versace

https://imma.gr/89077xcf3a3
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kjenner til disse?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som kjenner til disse?

Vis hele sitatet...
Har hørt de er jævlig bra, men har ingen personlig erfaring
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen her som har vært borti typen Atom? 😊
Vis hele sitatet...
Har prøvd Grønn atom i trondheimområde inneholder ikke mdma. 2cb/synt. flein i de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som kjenner til disse?

Vis hele sitatet...
Har prøvd den grønne, virker som rundt 140mg mdma fikk ikke no kjensel til andre stoffer i den.

Har også prøvd den rosa, vanlig Emma effekt rundt 200-250 mg vil jeg si, ble også jwli kåt på den noe jeg syntes var litt uvanlig.
Sitat av Monsemann86 Vis innlegg
Noen som har prøvd disse?

Vis hele sitatet...
Svelget akkurat en halv en, er litt tilbake holden på dråger. Skal gi rapport
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har fått tak i noen ecstasy piller, jeg bare lurte hva er vanelig å ta første gang og er det en grei rus og sitte hjemme alene på? Jeg har ikke vekt, har lest på nettet om dosering
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/89365x4870a

Sånn ser pillene ut baksiden og framsiden
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Husker jeg riktig ligger de på 200mg mdma, har selv hatt noen slike. Ville anbefalt en halv som førstegangsdose hjemme.
Jeg kjøpte disse i stad, noen som har prøvd? Tidligere har jeg kun erfaring med brus rundt en ti ganger og røykings fast litt av og på i ca halvannet år.

Prøvd å laste opp bilde, men de er rød/rosa med delestrek og red bull/buli skrevet på ene siden og oksen på den andre.

https://imma.gr/89386x9b3e8
Sist endret av thischick; 10. april 2020 kl. 02:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av thischick Vis innlegg
Jeg kjøpte disse i stad, noen som har prøvd? Tidligere har jeg kun erfaring med brus rundt en ti ganger og røykings fast litt av og på i ca halvannet år.

Prøvd å laste opp bilde, men de er rød/rosa med delestrek og red bull/buli skrevet på ene siden og oksen på den andre.

https://imma.gr/89386x9b3e8
Vis hele sitatet...
Hørt bra ting, men aldri tatt selv
Bedre bilde, fikk det til ��

Sist endret av thischick; 10. april 2020 kl. 03:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stjerne bitcoin anyone?
http://https://imgur.com/a/ue0fCya
Vis hele sitatet...
Vist dem er Grønne eller rosa så har dem litt 2CB, 2CBI i dem, veldig kjekke om du liker LSD , Psykadelica rus start med 1 stk først ,

Sitat av thischick Vis innlegg
Bedre bilde, fikk det til ��

Vis hele sitatet...

Har nettop prøvd dem MDMA å sikkert litt gir eller noe i dem partyknips

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som kjenner til disse?

Vis hele sitatet...

Jiess, partyknips
Sist endret av Aladinoil; 10. april 2020 kl. 04:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei. Dette er en tablett som påstås å være en Extacy-tablett.

tablett.


Men jeg er selvfølgelig ytterst skeptisk til slike shady tabletter i løsvekt.

Denne typen tabletter har ikke blitt testet av personen som hadde den.

Jeg har bladd igjennom mangfoldige sider på PillReports for å se om de var identifisert der, men jeg finner ingenting.

Noen med kjennskap her inne?

Takk for meg.
Sist endret av Veggen; 11. april 2020 kl. 03:47. Grunn: Rettet opp bildelenke
Sitat av Monsemann86 Vis innlegg
Noen som har prøvd disse?

Donald T med kun delestrek bak.

Vis hele sitatet...
Er det tyggegummi du fant under setet på t-banen?
neida, men jeg hadde aldri svelga noe som ser sånn ut solgt som knips iallfall
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Hei. Dette er en tablett som påstås å være en Extacy-tablett.

tablett.


Men jeg er selvfølgelig ytterst skeptisk til slike shady tabletter i løsvekt.

Denne typen tabletter har ikke blitt testet av personen som hadde den.

Jeg har bladd igjennom mangfoldige sider på PillReports for å se om de var identifisert der, men jeg finner ingenting.

Noen med kjennskap her inne?

Takk for meg.
Vis hele sitatet...

Har prøvd en som så akkurat slik ut.

Ikke mdma i de der.

2cb/4-ao-DMT i de der. Du får visuals, men ikke typisk ecstacy form i de der. Tror ikke de inneholder mdma i det hele tatt.

Anbefaler deg å ta MAX 1 halv pille
Sist endret av Kristiano; 11. april 2020 kl. 07:09. Grunn: dobbelpost
Sitat av Kristiano Vis innlegg
Har prøvd en som så akkurat slik ut.

Ikke mdma i de der.

2cb/4-ao-DMT i de der. Du får visuals, men ikke typisk ecstacy form i de der. Tror ikke de inneholder mdma i det hele tatt.

Anbefaler deg å ta MAX 1 halv pille
Vis hele sitatet...
Takk for info. Hele tabletten ble konsumert på ca 3 timer.
Ingen MDMA-effekt i det hele tatt.

Fikk bare distraherende synsforstyrrelser, meget varm, svett, utilpass og generell ‘’uggen’’ følelse i kroppen.

Denne er det bare styrre unna.

Hvis ikke man liker slik form da.
Noen som vet noe om blå Heisenberg med delestrek? Sørvestlandet
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Hei. Dette er en tablett som påstås å være en Extacy-tablett.

tablett.


Men jeg er selvfølgelig ytterst skeptisk til slike shady tabletter i løsvekt.

Denne typen tabletter har ikke blitt testet av personen som hadde den.

Jeg har bladd igjennom mangfoldige sider på PillReports for å se om de var identifisert der, men jeg finner ingenting.

Noen med kjennskap her inne?

Takk for meg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Hei. Dette er en tablett som påstås å være en Extacy-tablett.

tablett.


Men jeg er selvfølgelig ytterst skeptisk til slike shady tabletter i løsvekt.

Denne typen tabletter har ikke blitt testet av personen som hadde den.

Jeg har bladd igjennom mangfoldige sider på PillReports for å se om de var identifisert der, men jeg finner ingenting.

Noen med kjennskap her inne?

Takk for meg.
Vis hele sitatet...
Soppknips. Inneholder hva en person sa litt lengre opp^

Personlig så elsker jeg de Hvis de blir tatt i riktig setting og med flere folk så kan det være ekstremt morsomt. Det fucker med synet veldig og man kan føle seg litt rar i kroppen, men dette er noe man kan bli vandt med.

Jeg endte opp med å ta 4-5 stykker på 1 uke, må virkelig si at dette er noe jeg absolutt IKKE anbefaler. Man blir litt rar dagen etterpå har jeg merket .

Disse er sterke piller, så en HALV pille er mer enn nok.
Anonym bruker
"Taktløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvite sopp anyone?
Vis hele sitatet...
Disse var skuff. Hvite mario-sopper. Maks 100mg mdma i de. Om det var så mye.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Hei folkens. Jeg lurer på om noen har erfaring med rosa Yoshi, i Stavanger/Sandnes området? Jeg kan ta bilde senere ikveld.
Mens jeg er her, så kan jeg fortelle at lilla LV(Louis Vuitton) inneholder litt 2CB. Dette har jeg fått bekreftet både av langeren og testkiten. Tok 1 sånn for et par uker siden med 3 venner, vi forsto ganske fort på oppturen at det var noe annet inni. Men kjekt var det!
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Så sykt sketchy ut. Finner heller ingen informasjon om denne på ecstacydata. Ville helt klart å ha testet dette med en hurtig-test før jeg hadde puttet det i kroppen. Utydelig presse som kan være fylt med alt slags faenskap.

Testkits er jævla billige for tiden. Her finner du et billig engangskit som kommer i postkassen din om 2 dager. https://staybaked.no/produkt/ez-test...sy-mix-1-test/, ellers kan du kjøpe en hel flaske med marquistest på ebay og amazon til en billig penge. Har du råd til dop, har du råd til kit. Stay safe!
Vis hele sitatet...

Har personlig spist ekstremt mange av disse siden Nyttår, ekstremt gode
hei jeg byttet til meg noen piller med en kompis, han fikk noen ecstasy av meg og jeg fikk noe som skal være 2c-b. men jeg er dog nyskjerrig og lurer på om noen her kanskje har sett noe lignende.

det var ikke så lett å legge ut bildet her på første innlegget.
de er grønne og ser ut som chupa-chups sine i form, men istedet er de stemplet med et atom på, (bare det generelle symbolet for atom.) om noen har en viss anelse og aner hvordan man sender bilder her så kan jeg få vist. på forhånd takk.

vil få opplyse at de er utprøvd av han, +++ fler men jeg liker å vite hva jeg får i meg.
Har hørt fra bekjente og sett med egne øyne at det er mye blå domino knips ute og går.

Noen som har testet disse og kan fortelle sin erfaring med dem?

Lurer på om jeg skal ta min første tur på flere år, men vil da vite at det er kvalitet på knipsene.
Er fullstendig klar over at de kan være fra forskjellige batcher og til og med andre produsenter
Kan også ordne testkit om det kreves.

Takk på forhånd for svar!

Kan legge ut bilde om noen vil se.
Det høres ut som Grønne atoms.
Let på pillreports, å i denne tråden for knipps/ecstasy i Norge, se siste side, flere som snakker om Grønne Atom der.

https://freak.no/forum/showthread.ph...cy#post3583399

flere som nevner 2-CB, men sikker blir du aldri uten testkit.

[IMG][/IMG]

Slike?
Sist endret av Eyeamare; 21. april 2020 kl. 01:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
QUOTE=Eyeamare;3584008]Det høres ut som Grønne atoms.
testkit.

[IMG][/IMG]

Slike?[/quote].
[/i]

Ja akkurat slike helt like, tusen takk, for å bygge litt videre på spørsmålet mitt, har noen erfaringer med 2c-b er det en bra rus sånn i kontra til mdma/knips, for det var nydelig, er ellers en relativt reservert og sjenert person med relativt lav selvtillit, men etter å ha prøvd mdma har jeg fått et litt nytt syn på meg selv.
Du er flink som vil vite hva du putter i deg. Det er ikke alltid lett å vite om en får akkurat det man har bestilt.
Beste er å ha faste kontakter som du stoler på og får det du ber om.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Tiara Vis innlegg
Du er flink som vil vite hva du putter i deg. Det er ikke alltid lett å vite om en får akkurat det man har bestilt.
Beste er å ha faste kontakter som du stoler på og får det du ber om.
Vis hele sitatet...
Testkit funker også ganske bra
Sitat av curious98 Vis innlegg
har noen erfaringer med 2c-b er det en bra rus sånn i kontra til mdma/knips, for det var nydelig
Vis hele sitatet...
Det finnes plenty folk om har prøvd 2c-b på forumet. Finnes også en hel haug triprapporter,her blant annet. Anbefaler å se gjennom litt of finne ut hva du kan forvente fordi 2c-b er et helt annet stoff enn MDMA. For å ta det kort så er 2c-b et psykedelika; det vil si synsforstyrrelser, audio-forstyrrelser, endret tankesett, headspace. 2c-b virker er også en ganske oppstemt rus og gir ofte et godt humør.
Anonym bruker
"Taktløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener de der inneholder 4-Aco-DMT... har iallefall vært borti noen som ligner som var det
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener de der inneholder 4-Aco-DMT... har iallefall vært borti noen som ligner som var det
Vis hele sitatet...
Hvis det er korekt hva karn her sier så vil du nok få ca samme effekter som sopp (har du tatt pilla?).

4-AcO-DMT gjøres om til 4-HO-DMT når det kommer i kroppen. 4-HO-DMT er det viktigeste virkestoffet i sopp (psilocyben). Henta denne infoen fra: https://freak.no/forum/showthread.php?

Vil ambefale deg å bruke testkit slik at du slipper det greiene her. Mye bedre å være 100% sikker på hva du tar inn i kroppen enn å gå utifra at det er hva dealern sier. Husk at bare pga utseende er lik noen andres betyr ikke dette at det er samme sakene Har dessverre ingen erfaring med å kjøpe testkit ettersom jeg fikk gratis fra kompis (gave).

Trip/roll safe

^^ var til TS
Sist endret av Hash cat; 21. april 2020 kl. 11:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Taktløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei dessverre ikke prøvd de gule. Spiste noen som var lik form , men rosa. De var 5-MeO-Mipt (eller DIPT?) i seg, og fikk en kortvarig effekt med kaleidoskopiske DMT-mønstre i synsfeltet. Ikke så mye annet.