Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 549
Hei

Jeg skal ta urinprøve som de sender til laboratorie og jeg har tatt litt xanor, litt rivotril og røkt 3 stk jay. Lite piller egentlig...

Men så leser jeg at xanor omdannes til et annet stoff i kroppen som de ser etter på lab. Etter kortvarig og ikke mange piller den siste tiden, når er jeg safe? Kan selv sjekke når thcen er ute av kroppen men ikke rivotril og det dere omdanningsstoffet i xanor. Hvor lang tid må jeg vente får å være helt sikker?
Ca en uke for xanor, ti dager for rivotril og opp til en mnd for hasj, men hasjen er veldig individuelt fra person til person hvor lenge det henger i. Har hørt noen stor-røykere ha det i urinen i tre mnd etter kutt faktisk, men da snakker vi en femmer med g hver dag. Skjønner ikke folk får seg til å røyke så mye g, jeg elsker hasj altså, og mye av det men 5g om dagen? Jaja.


s