Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1671
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket brunt en stund og hver dag, Å ikke vært borti så mye grønt og spesielt sativa, Så jeg lurer på hvordan deres "rus" er på sativa?
du har nok fått sative i brunt også, brunt er hasj, altså et ekstrakt av cannabis for å si det lett, og kan være av både indica/sativa/hybrid.

hovedsaklig så gir indica en mer "couchlock" sedativ/narkotisk effekt, mens sativa er mer headhigh, kreativ, energisk osv.
men selv en tidlig høsta indica kan minne om en sativa, og en sent høstet sative bli som indica, og alt der i mellom..
med mindre du dyrker selv så kjøp en smaksprøve, liker du varianten så kjøp mer.
Man får som nevnt indica/sativa/hybrid i hasj sånn så man får i grønt, ikke ha for store forventninger for det er helt ærlig ikke så stor forskjell på grønt og brunt, min erfaring med sativa vs indica er at på sativa får jeg ikke den tunge sofastein tilværelsen, jeg blir kreativ, smått rastløs og tenker mye på alt mulig, indica bedøver deg mer og er fint om man virkelig skal chille, sove eller har vondt et sted
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir altfor våken i hodet av det og tar inn alt rundt meg. Får angst med andre ord.
fint på dagen spesielt ute om sommeren og sånn, men hvis man røyker sativa før man skal sove så blir man som regel ikke trøtt før det har gått en liten stund. Samme hvis man røyker om morgenen så er det lettere å stå opp og ikke legge seg igjen som er vanligere på indica
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg får bare ikke effekt av pot, skal få en gratis pax 3 weed vaporizer, da skal jeg prøve det igjen, men jeg er så vandt med den tunge effekten av hasj blandet med tobakk i vannpipe at pot ikke er noe tess. Utrolig skuffende når jeg får det og bare de rundt meg blir skeiv. Jeg har derimot fått noen kapsler laget med pot trimmings og kokosolje i en trykk-koker over ti timer, og de funka som faen. Jeg kunne være stein en uke til samme pris som å røyke hasj to dager. Helt vilt å blande med speed også, det var orgasmisk å ligge i sengen på den blandingen.

s
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sativa er som indica uten couchlocken