Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1155
Hallais!

Igår tok jeg 40mg Ritalin (Xr) for å jobbe med særemnet mitt som skal leveres imorgen (23:59).

Fikk OK funk, men skulle gjerne vært litt mer speeda for å få skrevet mer. Spørsmålet mitt er da om jeg heller burde prøve meg frem med en liten dose makka også justere formen deretter, eller om jeg heller burde prøve en større mengde Ritalin (tenker da at IR hadde vært mer ypperlig)?

Har noen erfaringer med noen av disse i forbindelse med skolearbeid, så hadde jeg satt pris på å høre om det, gjerne inkluder dosering også. Eller bare tips og tanker generelt.
Ville gått for ritalin om du har tilgang på mer. Mye enklere å dosere enn gate amf
En god porsjon havregrøt og litt kaffe vil gjøre susen.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær klar over at du fort blir dummere av for store doser, less is more når det kommer til sporadisk bruk av stimulater for produktivitet.
Makka kjøpt på gata eller av dealeren din er så uforutsigbart. Varierende renhetsgrad og tilsetningsstoffer det er kutta med har mye å si for effekten.
Er så mange variabler at det er vanskelig å dosere riktig.
Dessuten stort avhengighetspotensiale.

Hvis du allerede er diagnosert med ADHD ville jeg prøvd å ordne Elvanse eller Attentin. Eventuelt fortsette med Ritalin.
Da vet du hvordan du bør dosere, det er lovlig og ikke minst mye sunnere.
Sist endret av krystallkongen; 23. november 2019 kl. 18:20.