Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3307
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har i det siste blitt nysgjerrig på bruk cannabis med vape pen. Jeg tenkte jeg skulle prøve det, og har noen spørsmål.

1. Kan noen anbefale en vape pen som er godt egnet til bruk med cannabis, helst en man kan kjøpe i en fysisk butikk i Oslo? Hvor mye må man regne med å betale?

2. Hva putter man i en slik vape pen? Slik jeg har forstått det dreier det seg hverken om weed (grønt plantemateriale) eller hasj, men olje? Hva heter slik olje? Cannabis olje? Hasj olje? THC olje? CBD olje? Hva er forskjellen på alle disse?

3. Hvordan er tilgjengeligheten på olje i Oslo? Er dette noe man må ha kontakter for å få tak i, eller er det like enkelt å anskaffe som for eksempel hasj?

4. Følger det vanligvis med instrukser på hvordan man bruker og vedlikeholder en vape pen? Det gjør det jo med de fleste produkter, men siden jeg er helt nybegynner er det vel spesielt viktig for meg i dette tilfellet.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte en pax3 og bruker grønt. Funker veldig bra. Rett under 4 laken, shangri la i Oslo. Kan også brukes med olje så vidt jeg har skjønt.
Pax 3 er ikke en vapepen. En vapepen ligner en penn. De fleste er laget for det amerikanske markedet og enten laget for blomster eller ekstrakter som du gjerne får kjøpt over disk der.
De fleste slike vaporizere er billige og har ikke så veldig god kvalitet.

Ønsker du å lære mer om vaporizere anbefaler jeg dette forumet. Her har de aller fleste vaporizere sin egen tråd og det finnes også mye informasjon om bruk av cannabis uten å røyke.
man kan kjøpe såkalt cartomizer som man putter hasjolje inni og skrur fast i sånn e sigg som ligner på vanlig sigarett med engangsfilter bare du bruker cartomizer istedet. blir litt som en joint

Hasjolje/cannabisolje/honey oil/wax/dab/budder/shatter/concentrate kan lages med blandt annet alkohol man får på apoteket, eller lightergass eller helst en kombo av dette (Søk BHO QWISO winterization på google for hvordan det lages)

Denne olja kan også blandes med e-juice (propyleneglykol/PG) ved å putt 1g olje og 1ml juice/PG i et shotglass du varmer opp i kokende vann(vannbad) og rører sammen med en sprøyte og drar det opp når det er helt oppløst. Da får du e Juice med høyt thc innhold du kan putte rett i vapen og tre trekk av dette er mer en nok til å bli pisseskev
Sist endret av Bluesky_; 23. januar 2019 kl. 17:59.