Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1247
nFF Marshall
morten's Avatar
[SIZE=3]Rockere skadet i bilkrasj[/SIZE]

(VG Nett) Vokalist Dryden Mitchell og de andre tre i bandet Alien Ant Farm er innlagt på sykehus, mens sjåføren deres omkom i bilulykken i Spania onsdag.

De amerikanske rockerne er utenfor livsfare, melder det spanske nyhetsbyrået Efe ifølge AP. Sjåføren i turnébussen, en engelskmann, omkom i sammenstøtet med lastebilen.

På sykehus
- Gitarist Tery Corso, bassist Tye Zamora og trommeslager Mike Cosgrove ble skrevet ut fra sykeshuset i Caceres etter å ha fått behandling for mindre bruddskader og kutt, opplyser Jose Puig, talsmann for plateselskapet Universal Music Group.

Frontfigur Dryden Mitchel, som skal ha pådratt seg en nakkeskade, har siden ulykken ligget til observasjon på sykehuset.

En annen sjåfør og en bodyguard skal også ha pådratt seg skader under sammenstøtet som skjede klokken 02.20 på natten lokal tid.

Skulle opptre
Bandet var på vei til en konsert i Lisboa i Portugal da de kolliderte med lastebilen.
Vis hele sitatet...
Kilde: Verdens Gang
Sist endret av morten; 23. mai 2002 kl. 16:34.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
shit happens
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Virker da for faen slikt

Ser ikke ut som om artister har gode nok sjåfører lenger, hvis det ikke var al-qaida på ferde da
der fikk de igjen for å gjennvinne Michael Jacksons beste sang på den dårlige måten de gjorde, HATER sampling!
Better than thou.
AAF er kule, nuff said.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg aner en "Nei-de-er-ikke-kule, jo-det-er-de"-diskusjon
Jeg liker den ikke, den er til å spy av
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Jeg aner en "Nei-de-er-ikke-kule, jo-det-er-de"-diskusjon
Vis hele sitatet...
rensket opp i den diskusjonen. for den skal ikke finne sted. capiche?
▼ ... noen uker senere ... ▼
yes
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Eh, og med det mener du? Jævlig idiotisk post...
Better than thou.
Opprinnelig postet av sorath


rensket opp i den diskusjonen. for den skal ikke finne sted. capiche?
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av RanDall
yes
Vis hele sitatet...
Hva er idiotisk med den?
Uansett; AAF er bra parthey musikk, alle kan tekstene (sampling), alle imiterer dansen (drikkelek?) og rytmen er til å få gåsehud på den positive måten... Smaken er som ba....

<offtopic>
Carlo, grattis med post 4600 da, bare synes det er et mye "renere" tall
</offtopic>
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
4600 posts

sorath skrev den mld 25 mai, og han skriver ja nå, 12 juni.... Skal tråden trekkes opp igjen, mener jeg det burde være på et bedre grunnlag. Beklager hvis jeg tar feil.
oi, sorry

så ikke dato ellerno
bare så at den ikke var så lavt nede

kan ikke fordra sånne boybands.
Better than thou.
AAF != boyband my friend. ;]