Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4326
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har for noen få timer sia inntatt ca 0,2 med speed å la merke til at når jeg strakk armen min rett etter å hatt armen nær trynet etter en god tid så kjente jeg en klump som bevegde seg oppover armen å forbi pulsåra ved halsen, tror jeg kan kjenne den litterann av å til i visse steder i kroppen min.

Aldri hatt det før, ble litt småredd å tenkte først blodpropp, har grei puls også. Noen som vet hva det kan være? Grunn til bekymring?
En kombinasjon av overtenking, knekking i ledd og hallusinasjoner? Ja, du øker sjansen for blodpropp, men det vil nok føles helt anerledes(hevelse) enn din beskrivelse(bevegelse) og mest sansynlig oppstå i beina.

https://helsenorge.no/sykdom/hjerte-...p-venetrombose

Ikke alle må være våkne i to uker før de får problemer av speed.
Starten på psykose?
Jeg vil sterkt råde deg til å slutte eller ta pause.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
En kombinasjon av overtenking, knekking i ledd og hallusinasjoner? Ja, du øker sjansen for blodpropp, men det vil nok føles helt anerledes(hevelse) enn din beskrivelse(bevegelse) og mest sansynlig oppstå i beina.

https://helsenorge.no/sykdom/hjerte-...p-venetrombose

Ikke alle må være våkne i to uker før de får problemer av speed.
Starten på psykose?
Jeg vil sterkt råde deg til å slutte eller ta pause.
Vis hele sitatet...

Gikk til slutt veldig fint, ingen nedtur ingenting. Har lenge hatt små-problemer med blodtrykket mitt så tror det er der det kom fra, kjente altså en klump inni åra som bare fulgte å fulgte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk til slutt veldig fint, ingen nedtur ingenting. Har lenge hatt små-problemer med blodtrykket mitt så tror det er der det kom fra, kjente altså en klump inni åra som bare fulgte å fulgte.
Vis hele sitatet...
Veit ikke om jeg skal bli skremt eller fascinert her...
Jeg må si du er flink til å lage merkelige teorier som høres høyst usansynlig ut, men det er jo opp til deg hvordan du vil tolke din egen kropp.

Kan jeg spørre om hvordan du kom frem til at en kul i blodårene som strømmer rundt har med "små-problemer med blodtrykket" å gjøre?

Gjerne også hvordan du selv utelukker at det er psykisk?
Jeg hadde en klassekamerat på ungdomsskolen som kunne holde på enkelte plasser på armene og hendene, slik at blodet kom i en bølge/klump. Jentene syntes d var hæslig, og guttene lo. Så var braksuksess sånn sett. Minner litt om fenomenet her .

Denne gutten/mannen lekte forøvrig mye med amf, dog mot slutten av ungdomsskolen, men fenomenet er nok ikke relatert til amf. Idag har han sosial angst, og sitter bare inne for seg selv, samt har en hånd innenfor psykiatrien på flere punkter. Sistnevnte er nok mer relatert til amf.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Veit ikke om jeg skal bli skremt eller fascinert her...
Jeg må si du er flink til å lage merkelige teorier som høres høyst usansynlig ut, men det er jo opp til deg hvordan du vil tolke din egen kropp.

Kan jeg spørre om hvordan du kom frem til at en kul i blodårene som strømmer rundt har med "små-problemer med blodtrykket" å gjøre?

Gjerne også hvordan du selv utelukker at det er psykisk?
Vis hele sitatet...

Sitat av knert1 Vis innlegg
Veit ikke om jeg skal bli skremt eller fascinert her...
Jeg må si du er flink til å lage merkelige teorier som høres høyst usansynlig ut, men det er jo opp til deg hvordan du vil tolke din egen kropp.

Kan jeg spørre om hvordan du kom frem til at en kul i blodårene som strømmer rundt har med "små-problemer med blodtrykket" å gjøre?

Gjerne også hvordan du selv utelukker at det er psykisk?
Vis hele sitatet...

Lest mye om at det er farlig med belastningen som skjer på hjertet, hvertfall over tid, man kan jo i verste fall dø. Det er grunnen til at jeg der å ds begynte å lure på om jeg hadde blodpropp samt mitt lave blodtrykk fra før. At jeg tror/trodde at blodproppen hadde noe med blodtrykket å gjøre vurderte jeg egt selv etter logistikk. Vet at det ikke er psykisk, følte meg helt fin i huet, men kroppen har ofte lett tendens til å freake litt når jeg er peppra.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Topkek Vis innlegg
Jeg hadde en klassekamerat på ungdomsskolen som kunne holde på enkelte plasser på armene og hendene, slik at blodet kom i en bølge/klump. Jentene syntes d var hæslig, og guttene lo. Så var braksuksess sånn sett. Minner litt om fenomenet her .

Denne gutten/mannen lekte forøvrig mye med amf, dog mot slutten av ungdomsskolen, men fenomenet er nok ikke relatert til amf. Idag har han sosial angst, og sitter bare inne for seg selv, samt har en hånd innenfor psykiatrien på flere punkter. Sistnevnte er nok mer relatert til amf.
Vis hele sitatet...

Høres rett å slett helt jævlig ut. Men det er bra så jeg vet litt mer til neste gang at det er 'normalt'
Er jo ikke akkurat sånn at en blodpropp flyter rundt om i kroppen. da tror jeg heller du har fått en edderkopp inn i øret som driver sight seeing på innsiden av huden din
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sykoa Vis innlegg
Er jo ikke akkurat sånn at en blodpropp flyter rundt om i kroppen. da tror jeg heller du har fått en edderkopp inn i øret som driver sight seeing på innsiden av huden din
Vis hele sitatet...
Flaks for deg at jeg ikke fortsatt gunner på ikveld
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flaks for deg at jeg ikke fortsatt gunner på ikveld
Vis hele sitatet...
Nei, flaks for øret ditt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres rett å slett helt jævlig ut. Men det er bra så jeg vet litt mer til neste gang at det er 'normalt'
Vis hele sitatet...
Det var mildt sagt en merkelig konklusjon.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Det var mildt sagt en merkelig konklusjon.
Vis hele sitatet...
(''normalt'')

Assa at jeg i verste fall ikke dæver av det greiene der er jo en fordel o
"Vet at det ikke er psykisk, følte meg helt fin i huet, men kroppen har ofte lett tendens til å freake litt når jeg er peppra."
Har følt meg helt fin i hue etter 10 hyppere, men kroppen har ofte en lett tendens til å spæssme ut, å bli litt gele...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
(''normalt'')

Assa at jeg i verste fall ikke dæver av det greiene der er jo en fordel o
Vis hele sitatet...
Næi, du dævver ikke
Du kjenner raskt forskjell på mindfuck, å the real deal, som i "når ringer jeg ambulanse?"

Siden du har brukt tid her, på å skrive, sistye minuttene så tror jeg det går greit..
Er du fremdeles i tvil, ring 113
Sist endret av Eyeamare; 21. mars 2018 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
"Vet at det ikke er psykisk, følte meg helt fin i huet, men kroppen har ofte lett tendens til å freake litt når jeg er peppra."
Har følt meg helt fin i hue etter 10 hyppere, men kroppen har ofte en lett tendens til å spæssme ut, å bli litt gele...
Vis hele sitatet...
Ja der har du det, vi er ikke så forskjellige her i verden ass
Det var hvertfall ikke noe med psyken å gjøre der å da, det var det jeg prøvde å si^^
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Næi, du dævver ikke
Du kjenner raskt forskjell på mindfuck, å the real deal, som i "når ringer jeg ambulanse?"

Siden du har brukt tid her, på å skrive, sistye minuttene så tror jeg det går greit..
Er du fremdeles i tvil, ring 113[/quote]

Jada neida
take care, vit va du tar, kjenn dine grenser, å når du tror du dør, så gjør du det mest sannsynlig ikke.
Bummer, huh?!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
take care, vit va du tar, kjenn dine grenser, å når du tror du dør, så gjør du det mest sannsynlig ikke.
Bummer, huh?!
Vis hele sitatet...
som om jeg skulle sagt det selv.
ta vare, du ser meg kanskje rundt om kring som ny bruker ''sjangsespill''


TAKE CARE
Håper det går bedre med deg ��
Sitat av Vercat Vis innlegg
Håper det går bedre med deg ��
Vis hele sitatet...
det går bra, bare liten fillesak på stuket ;P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flaks for deg at jeg ikke fortsatt gunner på ikveld
Vis hele sitatet...
æ gønne på i kveld.. og..
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en aspirin for å tynne blodet litt så forebygger man litt risiko mtp. blodpropp o.l.
fikk tilbud om å kjøp blofortynnende, men gjor itj det. no e itj det her min tråd da men

stuk mæ siveis
Sist endret av sykoa; 22. mars 2018 kl. 05:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta en aspirin for å tynne blodet litt så forebygger man litt risiko mtp. blodpropp o.l.
Vis hele sitatet...
Ahh har ikke tenkt på det før, takk nice
Jeg tenkte egentlig å ikke blande meg inn da det ikke virker som du tar til deg noe annet en de dumme råda du får, men så jævlig til feilinformering på et offentlig forum...

Blir ikke "Når ringer jeg ambulanse?" hvis du fortsetter å leike dr med deg selv basert på tips på freak uten å sjekke det opp selv.

Blir mere som "nå rin..." *dunk* nattings til deg.

Jeg orker ikke en gang begynne å forklare, så jeg lar han her forklare det for meg. TS her lærte i hvert fall noe nytt som han tok til seg virker det som, det store spørsmålet her er: gjør du det samme?